קייטרינג לפסח – דברים שיכולים לעזור בתהליך הבחירה

בשנים האחרונות, יותר ויותר אנשים מעדיפים לשכור את שירותיה של חברת קייטרינג לפני ארוחות חג, בפרט לפני ליל סדר, במטרה שהיא תכין עבורם תפריט עם מנות מותאמות לחג. אם בעבר, משפחות נהוג להקפיד ולבשל בעצמן ארוחות לחג, אזי שעם הזמן זה השתנה

חדשות כיפה תוכן שיווקי בשיתוף bmama 11/03/24 15:30 א באדר ב'

קייטרינג לפסח – דברים שיכולים לעזור בתהליך הבחירה
ארוחה, צילום: LElik83,Shutterstock

השינוי נובע מסיבות שונות. בראש ובראשונה, חוסר זמן של המארחים, בוודאי אם נדרש מהם להכין ארוחה עבור כמות גדולה של אורחים. סיבות נוספות זו האפשרות להזמין שירות קייטרינג, דבר שלא היה קיים בעבר, בוודאי לא היה נפוץ כמו היום, וכן העובדה שהרבה מאוד משפחות מעדיפות להשקיע את הזמן לפני החג בדברים אחרים ולא בתהליך ארוך וסיזיפי של בישול לחג.

צריך לומר, במקביל שירות של קייטרינג לפסח הפך להיות נפוץ ואיכותי יותר, חברות משקיעות הרבה מאוד זמן בבניית תפריטים מותאמים, רכישת חומרי גלם רלוונטיים, הרחבת כוח האדם שעומד לרשותם במטרה שיוכלו לעמוד בביקוש ועוד. לכן, מי שמחפש שירות קייטרינג לפסח לא יתקשה למצוא חברות שיכולות לספק עבורו שירות ברמה גבוהה.

5 נקודות שיכולות לעזור בארגון ארוחה לחג

על מנת ליהנות משירות קייטרינג לפסח ברמה גבוהה, ישנן מספר נקודות שעל הלקוחות, המארחים, להקפיד ולהתייחס אליהן:

נקודה ראשונה, כמה סועדים אמורים להיות נוכחים בארוחה. באופן טבעי, ככל שהארוחה תהיה גדולה יותר, כך החברה צריכה להשקיע יותר זמן ומשאבים בבניית הארוחה. חשוב לקבוע מראש, בצורה ודאית כמה סועדים יהיו. מוטב אפילו לחשב כלפי מעלה, במקרה הכי גרוע אם אורחים מסוימים לא יגיעו, יהיה אפשר להגיש את המנות שנותרו למי שירצה בהן בזמן הארוחה או למחרת.

נקודה שנייה, מאחר וקיים הבדל הרבה פעמים בין ארוחות חג של אשכנזים וספרדים, בני עדות שונות ועוד, אזי חשוב לבדוק שהחברה אליה פונים מסוגלת לספק ארוחה מותאמת על פי עדה ומטבח מסוים, ושהיא יכולה להציע מבחר מנות. ניתן כמובן גם לשלב בין מטבחים שונים ומגוונים.

נקודה שלישית, יש לבחון את רמת הכשרות שהחברה מציעה. מעבר לכך שהארוחה צריכה להיות כשרה לפסח, הרי שישנן עוד נקודות שונות שאנשים מקפידים לשים לב אליהן ולכן חשוב שהארוחה תהיה מותאמת לכך.

נקודה רביעית, בעת בניית התפריט צריך להקפיד על מבחר, מגוון, וכן שכל אחד יוכל ליהנות ממנו. לדוגמא, מומלץ שתהיה בארוחה מנות מותאמות גם לילדים וגם למבוגרים, מנות מותאמות למי שאיננו צורך בשר או לאנשים המתמודדים עם אלרגיות שונות.

נקודה חמישית, יש להקפיד שהמנות מגיעות אל בית המארחים מספיק זמן לפני הארוחה בשביל שיהיה ניתן לסדר אותן, אם צריך יש לוודא שישנם פתרונות אחסון מותאמים לכל מנה, וניתן לבדוק האם החברה יכולה לספק גם כלי הגשה, סכו"ם, ופריטים אחרים שניתן להשתמש בהם במהלך הארוחה ולהחזיר אותם בסופה או לאחר החג.


בשיתוף bmama