אחת ולתמיד: כך תבחרו את טבעת האירוסין המושלמת

בחירת טבעת אירוסין היא החלטה חשובה ומיוחדת אך כיצד בוחרים טבעת אירוסין? הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לבחור את הטבעת המושלמת

חדשות כיפה תוכן שיווקי בשיתוף זיו אור 07/03/24 10:39 כז באדר א'

אחת ולתמיד: כך תבחרו את טבעת האירוסין המושלמת
טבעת אירוסין, צילום: STUDIO492,Shutterstock

בחירת טבעת אירוסין היא החלטה חשובה ומיוחדת, אך לעיתים לא ברור כיצד לבחור את הטבעת המושלמת. הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לבחור:

הגדר תקציב

קבעו כמה אתם מוכנים להוציא על הטבעת. זה יעזור למי שמייצר את טבעת האירוסין להבין מה להתאים לך. חשוב מאוד לציין שעל טבעת אירוסין לא חוסכים ! תחשבו על זה חתונה יכולה לעלות הרבה כסף ואנשים טועים לחשוב שדווקא על הטבעת הם יחסכו. אנו ממליצים על טבעת אירוסין איכותית, עם תעודה גמולוגית עם גודל אבן של לפחות חצי ועם יהלום טבעי בלבד !

תכיר את הסגנון שלה או את מה היא אוהבת

שימו לב לסוג התכשיטים שהיא כבר עונדת. האם היא מעדיפה זהב צהוב או לבן או אולי רוז גולד ? האם היא אוהבת עיצובים פשוטים וקלאסיים או סגנונות מורכבים וייחודיים יותר. האם היא אוהבת טבעת קלאסית, טבעת עם טוויסט או טבעת שאין לאף אחת – אצלנו בזיו אור תכשיטים ניתן להגשים ולייצר כל טבעת שתחלמו. חשוב, חשוב חשוב גם אם טעיתם וגם אם היא לאהבה את הבחירה לא קרה כלום. אצלנו בזיו אור תכשיטים אפשר להחליף את טבעת לטבעת אחרת.

ארבעת ה-Cs שקובעים את איכות היהלום

חיתוך, צבע, בהירות ומשקל קראט. למשל אנשים מקילים ראש לגבי צורת היהלום/ אופן החיתוך היכולים להשפיע על יופיו של היהלום. אנו בזיו אור תכשיטים מקפידים לצד הצבע והבהירות שהיהלומים שלנו יהיו ברמת חיתוך גבוהה מאוד.

בטבעת אירוסין יוקרתית חשוב לבחור את המתכת הנכונה: האם היא מעדיפה זהב לבן, זהב צהוב, רוז גולד, פלטינה או מתכת אחרת. היעדתם ? 60% מלקוחותינו מעדיפים זהב צהוב.

חשוב לדעת את מידת האצבע לפי שיוצאים לרכוש טבעת. אם אתה יכול, שאל באופן דיסקרטי טבעת שהיא כבר עונדת על הקמיצה שלה כדי להבטיח שטבעת האירוסין תתאים. אצלנו בזיו אור אחרי 22 שנות ניסיון פיתחנו שיטה כדי לגלות את גודל הטבעת, אתה צריך רק להגיע. ובכל מקרה גם אם המידה אינה מתאימה תמיד תוכל להגיע ואנו נתאים את המידה ללא עלות נוספת.

בקר במספר מקומות כדי להחליט היכן תקנה את הטבעת המיועדת. שם לב רוב המקומות מוכרים טבעות שיש להם במלאי ורק משבצים את היהלום הרצוי. חלק מהמקומות אף מייבאים את הטבעות ומשבצים. בזיו אור תכשיטים מייצרים את הטבעות עפ"י תהליך ייצור איכותי וקפדני. ולאחר מכן משבצים את הטבעות ולבסוף מעניקים לטבעות גימור איכותי.

חשוב לשקול את אורח החיים ואת האופי של האישה. חשוב לבחור טבעת שתתאים. לפעילויות היומיומיות שלה ולעבודה. אם יש לה אורח חיים פעיל, חשוב לבחור טבעת שיבוץ נמוך. במקרה זה לא כדאי לבחור טבעות עם שיבוץ גבוה וכד'.

חשוב להגיע למקום שיש בו מבחר טבעות גדול. אצלנו בזיו אור תכשיטים למעלה מ 1250 דגמים שונים והמוכרות המקצועיות ידעו בוודאי להתאים לך את הטבעת המיועדת.

חשוב לטווח ארוך: בחרו טבעת שתוכלו לדמיין אותה עונדת במשך שנים רבות. סגנונות קלאסיים נוטים לעמוד במבחן הזמן.

סמוך על האינסטינקטים שלך: בסופו של דבר, לך עם תחושת הבטן שלך. בחר טבעת שאתה מאמין שהיא תאהב ותוקיר. זכור ההיבט החשוב ביותר של טבעת האירוסין הוא האהבה והמחויבות שהיא מסמלת. בהצלחה עם בחירת הטבעת שלך!

הכי חשוב היהלום! חשוב מאוד לבחור יהלום איכותי כזה שיהיה לשנים רבות, לגבי הטבעת ? תמיד תוכלו לחזור אלינו לזיו אור תכשיטים ונוכל אחרי כמה שנים לבחור טבעת אחרת.

זיו אור תכשיטים הוא מקום מיוחד ויוצא דופן. הוא לפני הכול מקום משפחתי וחם בו תרגישו בבית מהרגע הראשון. כאמור, בזיו אור מייצרים את כל התכשיטים כך שתוכלו לשמוע את רעש המכונות. 
אתם מוזמנים. 



בשיתוף זיו אור