יש לכם רכב מפנק? הנה כל המקומות שכדאי לכם לטייל איתו בארץ

רוצים לטייל בסטייל, בשיא הנוחות, בתוך רכב גדול, מרווח ומפנק במיוחד? הגיע הזמן לעבור אל רכב SUV שיעניק לכם את כל מה שחלמתם עליו- תוכלו להעמיס את כל הבית, המשפחה, הילדים, הכלב והסבתא ולצאת לטייל בארצנו היפה

חדשות כיפה חדשות כיפה בשיתוף nissan 03/03/24 16:44 כג באדר א'

יש לכם רכב מפנק? הנה כל המקומות שכדאי לכם לטייל איתו בארץ
הגן הבוטני, צילום: Miriam Alster,FLASH 90

מצפון ועד דרום יש שלל מקומות נהדרים שאשפר לצאת ולטייל בהם, ולהתוודע אל יופייה של ארץ ישראל. אם אתם רוצים לצאת לכל הטיולים ההלו בסטייל, בשיא הנוחות, בתוך רכב גדול, מרווח ומפנק במיוחד, הגיע הזמן לעבור אל רכב SUV שיעניק לכם את כל מה שחלמתם עליו ואף יותר. תוכלו להעמיס את כל הבית, המשפחה, הילדים, הכלב והסבתא ולצאת לטייל בארצנו היפה. אספנו עבורכם כמה יעדים שאתם פשוט חייבים להגיע אליהם!

חיפה: הגנים הבהאיים

הגנים הבהאיים ניחנו ביופי שאי אשפר לתארו במילים, מדובר בלא פחות מיצירת אומנות בגננות מפוארת המתפרשת על הר שלם מפסגתו ועד תחתיתו. במקום ישנם אלפי זנים של צמחים ופרחים, מקורות מים שמשולבים בגנים ומעצימים את החוויה והפסטורליות. האופן שבו הצמחים מוסדרים מרהיב, כך שתוכלו לצלם שלל תמונות ששווה להעלות לאינסטה. כמו כן, מבקרי המקום יכולים ליהנות מסיור מודרך שבו מטיילים עם המדריך בין הגנים היפים ומתוודעים לדת הבהאית.

נתניה: חוף סירונית

בהמשך הסיור שלכם תוכלו לנסוע אל עוד יעד נהדר – חוף סירונית. זהו חוף ים מרכזי שאהוב במיוחד על הנתנייתים. החוף מוקפד ושמור, הוא נגיש לבעלי מוגבלויות ובכל סופ"ש ניתן ליהנות בו מתחרויות ספורט מגניבות במיוחד. תוכלו לארוז ציוד לים, מגבות, מחצלת, כיסאות מתקפלים, צידנית, שמשייה ואפילו מגוון צעצועים לילדים, להכניס הכול לתוך רכב 7 מקומות המעניק לכם שפע של מקום בין אם כל המושבים בתפוסה מלאה ובין אם רק יושבים רק בחלקם והחלק האחר משמש כמקום נוסף לציוד.

תל אביב: פארק הירקון

היעד הבא שלכם הוא פארק הירקון. בפארק יש מגוון אטרקציות נהדרות שאפשר לעשות עם הילדים במסגרת משפחתית. החל מלרוץ ולשחק במדשאות העצומות ועד שיט נחמד בסירת פדלים ולהאכלת הברווזים.

למי שאינו יודע בפארק ניתן למצוא גם פינת חי ומגוון גנים מגניבים שאפשר לחקור עם הילדים כמו גן של סלעים וגן הקקטוסים לצד גנים נוספים שלא כדאי לפספס בעת ביקורכם.

ירושלים: הגן הבוטני

עיר הקודש מציעה גם היא אטרקציה משפחתית נהדרת שבה יזכו ילדיכם להכיר לא פחות מאשר 6,000 זני צמחים ייחודיים הגדלים בישראל וברחבי תבל. בגן תמצאו שלל סוגי צמחים המהווים את האוסף הגדול ביותר בכל המזרח התיכון. הגן העצום מציע למבקריו פעילות ממושכת הנפרשת על פני יום שלם מבלי שירגישו שכך מהר חלף לו הזמן. במקום ניתן לצפות בפריחות מוזרות של צמחים ופרחים שונים, סוגים של עצים מעניינים ואפילו צמחים מוזרים שנראים כאילו הגיעו מהחלל החיצון!.

אילת: צוללים בים האדום

תחנה אחרונה היא העיר הדרומית ביותר הלוא היא אילת. זה הזמן להכין את כולם לצלילות באחד מהריפים היפים ביותר בארץ. תוכלו לנסוע אל העיר הדרומית במלי להרגיש כלל את הנסיעה ברכבכם המרווח והמפנק, כך שאפילו נסיעה לאילת תעבור במהירות ובנעימים בתוך רכב 7 מקומות. כשתגיעו לאילת תוכלו לנסוע ישירות אל הריף, להצטייד בציוד הנדרש ולצאת לצלילות ושנירקולים עם הילדים. ואם כבר בפעילויות מים עסקינן, קחו אותם לסיבוב באקווריום באילת, שם יוכלו להיפגש עם שפע עצום של גדה שאולי מעולם לא פגשו, כמו: כרישים, קיפודי ים, כוכבי ים, צלופחים, סרטנים, לובסטרים, שוניות אלמוגים ועוד.

חוזרים הביתה בבטחה

לא משנה היכן אתם מטיילים בארץ ואילו מקומות אתם נוסעים לראות. חלק מלשפר את איכות החיים שלכם וליהנות מכל מה שיש לעולם הרכב להציע הוא לבחור במכונית מרווחת שנותנת מענה גם לגודל המשפחה שלכם וגם לרכב שיכול להכיל ציוד רב בין אם לטיולים ובין אם לילדים קטנים כמו עגלות, תיקים ומשחקים.


בשיתוף nissan