מסעדות כשרות בפראג שכדאי לכם לבקר

חדשות כיפה תוכן שיווקי בשיתוף anoprague 26/02/24 14:38 יז באדר א'

מסעדות כשרות בפראג שכדאי לכם לבקר
מסעדה בפראג, ארכיון , צילום: Martin Froyda,Shutterstock

הבירה הצ'כית פראג היא ללא כל ספק אחד היעדים האהובים על מטיילים מכל רחבי העולם, ובפרט על התייר הישראלי, ואיך לא? מדובר על עיר קסומה, עם בנייה עוצרת נשימה ומגוון רחב מאוד של אטרקציות. אמנם, בעוד כי יש לבירה הצ'כית הרבה מאוד מה להציע למיליוני מבקרים אשר מגיעים מדי שנה, חשוב מאוד לציין כי פראג נתפסת בתור פנינה קולינרית, כזו אשר במהלך הביקור בה תוכלו ליהנות ממגוון רחב של אוכל איכותי ממספר מטבחים שונים מכל רחבי העולם. אולם, כמו כל יעד אחר בחו"ל - גם כאן מדובר על תחום בעייתי עבור שומרי הכשרות שבינינו. אז איפה אדם ששומר כשרות יוכל לאכול בפראג ועדיין ליהנות מכל מה שיש לעיר הקסומה באירופה להציע? ובכן, בכתבה זו החלטנו להציג לכם מספר מסעדות כשרות בפראג שכדאי לכם להכיר.

מסעדות כשרות בבירת צ'כיה

אין ספק כי פראג זו אחת הערים עם המבחר הקולינרי העשיר ביותר שתוכלו למצוא. בעוד כי הדעה הרווחת היא שרק אלו שאינם שומרים כשרות יוכלו ליהנות מכל האוכל הנהדר שיש לעיר הקסומה הזו להציע, חשוב מאוד לציין כי קיימות מספר מסעדות כשרות בפראג שהן לא פחות נהדרות, ביניהן ניתן למנות:

• המזללה - מסעדת המזללה זו מסעדה שהחלה לפעול לקראת סוף שנת 2022, והיא בעצם הוקמה על ידי משפחה ישראלית אשר חיה בפראג מעל עשור. במהלך הביקור במסעדה זו תוכלו ליהנות מתפריט עשיר של סלטים, מרקים, בשרים על הגריל, דגים ואפילו קינוחים נהדרים - והכל כשר. אל תשכחו להזמין בירה מהחבית במהלך הביקור שלכם במסעדה הנהדרת הזו - הרי הגעתם לאחת מנקודות העלייה לרגל של חובבי הבירות באירופה.

• מסעדת קינג דיויד - מסעדת בשרים כשרה בסגנון "אכול כפי יכולתך". במהלך ביקור במסעדת קינג דיויד, תוכלו ליהנות מבופה עשיר של בשרים, סלטים, תוספות צד ועוד. המסעדה נמצאת בתוך מלון קינג דיויד, וחשוב להדגיש כי עליכם להירשם מראש על מנת לסעוד בה. כמו כן, תוכלו להזמין סעודות שבת באווירה נהדרת עם אוכל מצוין על מנת לקבל חווית שבת מלאה וטעימה גם כאשר אתם בחו"ל.

• מסעדת חב"ד גריל - מסעדת גריל מעוצבת ברמה מאוד גבוהה, אשר מציעה לכל מבקריה תפריט בשרים עשיר ומגוון. הכשרות היא כמובן בהשגחת חב"ד פראג, בהתאם לשמה של המסעדה.

• מסעדת שלנו - מסעדה חלבית של בית חב"ד פראג. מסעדה זו ידועה בזכות ארוחות בוקר נהדרות במחירים משתלמים, ובה תוכלו ליהנות מפיצות, כריכים איכותיים, מרקים, סלטים ואפילו דגים.

בשורה התחתונה

גם שומרי כשרות יכולים ליהנות מחוויה קולינרית נהדרת בעת בה הם שוהים בחו"ל, בייחוד כאשר מדובר על יעד נהדר כמו פראג. לכן החלטנו לרכז עבורכם בכתבה זו מספר דוגמאות נבחרות של מסעדות כשרות בפראג.


בשיתוף anoprague