עוד לא מכירים את ערוץ 2000? זה הזמן!

ערוץ 2000 מציע תוכן תורני איכותי ברמה גבוהה, שמופץ במגוון פלטפורמות שונות במדיה הדיגיטלית ולהגיע לכל יהודי שצמא לתוכן שכזה ורוצה להתחבר לשורשים ולמקור

חדשות כיפה תוכן שיווקי בשיתוף ערוץ 2000 21/02/24 09:46 יב באדר א'

עוד לא מכירים את ערוץ 2000? זה הזמן!
ערוץ 2000, צילום: freepik

9 בבוקר, רובנו נמצאים בעבודה וגם המזכיר לערוץ 2000 מתחיל עוד יום עבודה של שליחות ושל חסד. לפתע מצלצל הטלפון, המפיק כבר מכיר את סוג השיחות שהוא מקבל בבקרים ועונה בשמחה. מעבר לקו אדם נרגש שמודה למפיק על התכנים הטובים של ערוץ 2000: "אני רוצה להודות לכם, בזכות התכנים הטובים של הערוץ התחלתי להכיר את האמת, התחלתי לשאול שאלות, התחלתי להבין את מהות החיים, תודה שאיפשרתם לי לגלות את האור"

המזכיר מנתק את הטלפון ועל פניו חיוך רחב, הוא יודע שהשיחה הזאת היא רק אחת משיחות רבות שהוא מקבל. המזכיר ויחד איתו כל המאזינים והצופים של ערוץ 2000 מבינים שהערוץ הזה הוא שפע של טוב, אור ואמת לעם כולו.

בעידן שבו לא מעט אנשים מגלים עניין בתורה ומצוות, שהעם צמא לדבר השם, הורמה הכפפה והוקם ערוץ 2000 שמטרתו היא להפיק תוכן תורני איכותי לצורך קירוב לבבות ולצורך חיבור של יהודים מכל רחבי העולם לתורה הקדושה ולהשם יתברך. לא מעט אנשים כבר צפו בתכנים של ערוץ 2000 וגילו כי מדובר על תכנים תורניים איכותיים ברמה גבוהה ביותר.

חשוב מאוד להבין שערוץ 2000 מציע גם תכני וידאו, גם ערוץ רדיו פעיל, גם תכנים ברשת וגם הרצאות ממשיות וחוגי בית פנים אל פנים. כל יהודי יכול לצרוך את התוכן המדהים והמחזק של ערוץ 2000 בכל פלטפורמה שרק יבחר, כך כל יהודי יכול להתחבר לקודש, לאמת ולריבונו של עולם.

אם אתם מעוניינים לצפות בתכנים הללו ואינכם יודעים היכן אתם יכולים לצפות בהם ומתי, כדאי שתמשיכו לקרוא את הדברים הבאים.

תוכן תורני איכותי לחיבור וקירוב יהודים לתורה - רק בערוץ 2000

ערוץ 2000 הוא גוף אשר אחראי על יצירת תוכן תורני איכותי ברמה גבוהה, כאשר המטרה שלו היא להפיץ את התוכן המדובר במגוון פלטפורמות שונות במדיה הדיגיטלית ולהגיע לכל יהודי שצמא לתוכן שכזה. התוכן אשר מצוי ברשתות החברתיות של הערוץ, ברדיו, באתר האינטרנט, ביוטיוב ועוד, מגיע ליהודים רבים הן בארץ והן בעולם. התוכן נוגע בנימי נפשו של יהודי ומאפשר לו להתחבר לשורשים ולמקור.

אתר האינטרנט של ערוץ 2000 מציע כאמור תוכן תורני איכותי, מגוון ועשיר ובד בבד, ניתן למצוא באתר גם מדורים שונים כגון: חדשות ואקטואליה, לייף סטייל, תרבות ועוד. כל אלה הופכים את הגלישה באתר לחוויה של ממש עבור כל יהודי. כמובן שמהות האתר היא התוכן התורני האיכותי ועל כן, תמצאו בו מגוון רחב של הרצאות ושיעורים של מיטב הרבנים.

איזה תוכן מציע ערוץ 2000?

ערוץ 2000 מציע תוכן תורני לרבות הרצאות ותוכניות של רבנים מוכרים ומובילים כגון: הרב מנחם וייס, הרב שלמה משה עמאר שליט"א, מרן רבי יצחק יוסף שליט"א, הרב יצחק בצרי שליט"א, המקובל הרב יוסף ביטון ועוד. חשוב לדעת כי התוכן מופק ברמה הגבוהה ביותר באולפן ווידאו שהוקם רק בשנה שעברה. כל הציוד והאבזור חדש ומתקדם. בערוץ עובדים כ80 עובדים מקצועיים אשר פועלים מתוך שליחות גדולה ומתוך נאמנות לתפקידם החשוב.

בחג הפסח וכן בחגי תשרי הערוץ פועל למען הקמת מפעלי חסד עבור כל אדם שלא יכול לחגוג את החגים בצורה ראויה. כלומר, הערוץ מנצל את הכוח שיש לו בכדי לעשות טוב לעם היהודי.

כמה אנשים צורכים את התוכן של ערוץ 2000?

מדובר על ערוץ פופולארי ביותר אשר לא מעט אנשים מגיעים לפלטפורמות השונות המציעות את התוכן שהוא מעלה. נבדק ועלה כי בחודש האחרון נכנסו לאתר כ- 518,689 פעמים מתוך 32,316 משתמשים שונים, שהאזינו, אם אומדים זאת בזמן, במשך כ- 5622 ימים. מעבר לכך, ישנם מליוני כניסות לפלטפורמות השונות שבהן מוצע התוכן של הערוץ, כאשר רק בחודשיים האחרונים נבדק ונמצא כי היו 3 מיליון כניסות לערוץ היוטיוב, 4 מיליון צפיות בדף הפייסבוק של הערוץ וכן מיליון כניסות לאתר האינטרנט של הערוץ.

רק בחודש האחרון הייתה חשיפה של מעל מליון וחצי צפיות לאתר האינטרנט של ערוץ 2000, העם צמא לדבר השם.

אבל את התוכן הטוב של ערוץ 2000, אפשר לצרוך כמה פנים אל פנים. במחלקת ההרצאות וחוגי הבית, תוכלו לבחור במגוון הרצאות שתוכלו לשמוע בערים שונות או בחוגי בית שיגיעו עד לביתכם. תזכו את הרבים ותזדכו בעצמכם!

היכנסו לאתר: https://www.tv2000.co.il ותהנו מהתכנים שהוא מציע.


בשיתוף ערוץ 2000