פתרונות חשבוניות דיגיטליות לעסקים

המעבר מחשבוניות ידניות לחשבוניות דיגיטליות מאפשר לבעלי עסקים לחסוך בהוצאות ובזמן, לשפר את תדמית העסק, לשמר לקוחות קיימים ולמשוך לקוחות חדשים. באמצעות המערכת היעילה והנוחה לשימוש, ניתן להפיק חשבוניות אונליין מעוצבות עם חתימה דיגיטלית מאובטחת, לעקוב אחר תשלומים, להפיק דו"חות וליהנות ממגוון שירותים נלווים העוזרים בניהול יעיל של העסק

חדשות כיפה חדשות כיפה בשיתוף Invoice4u 20/02/24 22:28 יא באדר א'

פתרונות חשבוניות דיגיטליות לעסקים
אילוסטרציה, צילום: Andrey_Popov,Shutterstock

מחשבונית מודפסת לחשבונית דיגיטלית

בעידן הטרום דיגיטלי לאחר פתיחת עסק , רכשו פנקסי חשבוניות בבית דפוס, מלאו אותם באופן ידני, שלחו בדואר ללקוח ותייקו את ההעתקים בקלסרים וארגזים שתפסו מקום אחסון רב במשרד במשך שנים.

בעידן הדיגיטלי בעלי עסקים רבים עוברים להפקת חשבוניות דיגיטליות באמצעות תכנות מתקדמות. שליחת חשבונית דיגיטלית המתבצעת בלחיצת כפתור, מקצרת את התהליך באופן משמעותי וחוסכת בעלויות של כוח אדם, חומרים ומשלוחים.

חשבונית ירוקה היא פתרון מעולה עבור כלל העסקים ובמיוחד עבור עסקים קטנים. עוסק פטור נהנה ממערכת נוחה וקלה לתפעול המצוידת במגוון כלים שמאפשרים להם להתנהל ביעילות, לשווק ולמתג את העסק באופן מקצועי תוך בידול מול המתחרים, לשלוט בניהול החשבוניות באופן מוחלט, להעניק ללקוחות חווית משתמש אופטימלית ולהגדיל את הרווחיות בעסק.

אילו פתרונות קיימים בתחום החשבוניות הדיגיטליות?

הפתרונות המגוונים בתחום החשבוניות כוללים:

אבטחה וגיבוי - חשבונית אונליין נושאת חתימה דיגיטלית מאובטחת אותה לא ניתן לזייף או לשנות. לחשבוניות אלו יש תוקף משפטי וחוקי לכל עניין והן מאושרות לשימוש על ידי רשויות המס. נתוני החשבוניות מוגנים מפני התקפות וירוסים במחשב או כשל בחומרה ומגובים בענן עם גישה לתוכנה מכל מכשיר ומכל מקום.

שליחה אוטומטית של החשבונית - לאחר חיוב הלקוח וקבלת אישור על העסקה מאת חברת האשראי, המערכת מפיקה חשבונית מס שנשלחת באופן אוטומטי למייל הלקוח.

בקרה על ניהול חשבוניות - המערכת מצוידת במגוון כלים באמצעותם ניתן לבצע פעולות שונות: לאתר חשבוניות, לשחזר מסמכים, לעקוב אחר חשבוניות שלא שולמו, לשכפל חשבוניות, להפיק חשבונית מס/קבלה, חשבוניות עסקה וקבלות, לשנות את שפת החשבונית לאנגלית עבור לקוחות בחו"ל, להפיק דו"חות סיכום ולשלוח חומרים לרו"ח בקלות ובמהירות.

עיצוב חשבוניות בהתאמה אישית - המערכת מפיקה חשבוניות מעוצבות בסגנון וצבעים המותאמים לסוג עסק. חשבוניות ממותגות הן כלי שיווקי מעולה שמקנה לעסק תדמית חדשנית וירוקה. ניתן לבחור בתבנית סטנדרטית או בעיצוב אישי הכולל את לוגו החברה, סלוגן או איורים, לנראות בולטת ומיוחדת.

סנכרון עם מערכות נוספות - מערכת הפקת החשבוניות מתממשקת עם מערכות אחרות כמו: מערכת דיוור ישיר, סליקת אשראי, מערכת ניהול לקוחות CRM, דפי מכירה מעוצבים, חישוב אוטומטי של סכום החשבונית והמע"מ ועוד.

פתרונות חשבוניות אונליין עם חברת INVOICE4U

חברת INVOICE4U בבעלות משרד רו"ח זיו, שפר ושות', מהגדולים והמובילים בישראל, מציעה לעשרות אלפי עסקים, מקטנים ועד גדולים, מגוון שירותים מתקדמים שעוזרים להם לבלוט מעל המתחרים, להתנהל באופן יעיל ולהגדיל את הרווחיות כגון: הפקת חשבוניות אונליין המעוצבות בהתאמה אישית ונושאות חתימה דיגיטלית מאובטחת, באמצעות מערכת ידידותית למשתמש המתממשקת למגוון מערכות נוספות ובהן: מערכת סליקת אשראי, מערכת ניהול לקוחות CRM, מסחר אלקטרוני, מערכת דיוור, ניהול הוצאות ועוד. לקוחותינו נהנים משירות לקוחות אדיב, תמיכה טכנית מקצועית וזמינה ודמי מנוי אטרקטיביים.


בשיתוף Invoice4u