משקאות אלכוהול שיחממו לכם את החורף

הגיעה העונה בה מזג האוויר הופך קריר וסוער יותר, וכולנו מחפשים דרכים להתחמם ולהתענג. למרבה האירוניה, דווקא כמה משקאות האלכוהול יכולים בהחלט לסייע לנו להתמודד עם הקור! המאמר הבא יציג בפניכם מספר אפשרויות למשקאות חמימים ומחממים שאולי תרצו לנסות החורף

חדשות כיפה תוכן שיווקי בשיתוף blend 18/02/24 12:52 ט באדר א'

משקאות אלכוהול שיחממו לכם את החורף
משקאות אלכוהוליים , צילום: Africa Studio,Shutterstock

גרוג חם

אחד המשקאות האלכוהוליים החמים והאהובים בעונת החורף. הגרוג מורכב מרום, מיץ ותבלינים שונים וידוע ביכולתו לחמם ולהעלות את המורל. ניתן להכין אותו עם רום לבן או חום, ולפי העדפה אישית להוסיף מרכיבים כמו דבש, לימון וקינמון. יש הטוענים שהגרוג אף מסייע להקל על סימפטומים של כאב גרון וצינון.

טודי חם

משקה חורפי חם ומחמם נוסף על בסיס וויסקי שמקורו באירלנד. הטודי מורכב מוויסקי, מיץ או דבש, מים חמים ובדרך כלל גם איזשהו תבלין כמו קינמון, הדרים או וניל. ניתן להכין טודי גם על בסיס וודקה איכותית או רום ולהתאים אישית את הטעם על פי העדפה. משקה חם ומרגיע במיוחד לערבי חורף סוערים.

יין חם

האם ידעתם שניתן לחמם גם יין וליהנות ממנו בתקופה הקרה? יין חם מתאים במיוחד לסוגי יין מובחרים עם טעמים עמוקים ומורכבים יותר כדוגמת שיראז, קברנה או יין פורט. חימום היין (לטמפרטורה של כ-60 מעלות צלזיוס) גורם לפתיחת הארומות והטעמים. אפשרות נהדרת ליהנות מיין איכותי בליווי גבינות ושוקולד בערב רומנטי.

החנות של בלנד מציעים מגוון יינות איכותיים וטעימים כמו יין לבן משובח ועוד..

פונץ' חם

משקה חמים מסורתי העשוי מתערובת של מיצי פירות חמוצים, תבלינים ורום חם או ברנדי. הפונץ' ידוע בזכות יכולתו לחמם את הגוף בימי קור עזים וגשומים. אפשר להוסיף לתערובת גם מרכיבים כמו דבש, פרוסות תפוזים או מקל קינמון. פונץ' חם הוא משקה אהוב במיוחד בחג המולד.

חמים וטעימים

כפי שניתן לראות יש מגוון אפשרויות למשקאות אלכוהול חמימים שיסייעו לנו להתחמם בימים הקרים. בין אם מדובר בגרוג, טודי, יין חם או פונץ' - כולם מציעים דרך מהנה להתחמם תוך כדי אכילה ושתייה בחברת אנשים אהובים. מומלץ להכין מראש ולצאת לערב בילוי חם וטעים!


בשיתוף blend