מה זה כרטיס הכוכבים של צה"ל? ולמה חשוב שיהיה לך אותו?

כרטיס הכוכבים של צה"ל הוא ככל הנראה הכרטיס השימושי ביותר מבחינתכם. אך המון חיילים הנמצאים בצבא, אינם מכירים את כרטיס כוכבים צהל ואת היתרונות הרבים הטמונים בו | כל הפרטים

חדשות כיפה תוכן שיווקי בשיתוף sayeret 15/02/24 09:29 ו באדר א'

מה זה כרטיס הכוכבים של צה"ל? ולמה חשוב שיהיה לך אותו?
כרטיס הכוכבים, צילום: shutterstock

במאמר הבא אנו נספר על כרטיס הכוכבים של צה"ל ומי אמור להחזיק בו. אם לא די בכך, נסביר גם מדוע חשוב מאוד שיהיה לכם אותו בהישג יד. אחרי שתכירו את היתרונות הרבים, אין ספק כי לא תחשבו פעמיים. תוכלו להתחיל לבדוק מיד איפה כרטיס הכוכבים שלכם, ואיך תוכלו להשיגו בהקדם. הכרטיס הזה הולך לחסוך לכם כסף, ולצ'פר אתכם על השירות המבורך בצבא.

מה זה כרטיס הכוכבים של צה"ל?

למתבונן מהצד הנושא של כוכבים צה"ל עשוי להישמע מאוד מבלבל או לא ברור. מדובר על הטבה חדשה של צהל שמטרתה העיקרית היא להקל על החיים המשרתים בצבא. הכרטיס הינו כרטיס וירטואלי עם כוכבים שניתן להשוות אותם לכסף אמיתי. כלומר השימוש בכוכבים יכול להיעשות במגוון רחב של חנויות, והכוכבים יחליפו את הכסף. תוכלו לשלם על המוצרים השונים באמצעות הכרטיס שקיבלתם מהצבא, ולא בכרטיס אשראי שבבעלותכם. החיסכון עשוי להיות חיסכון של מאות עד אלפי שקלים לכל מתגייס לשירות צבאי.

מי זכאי לקבל כרטיס כוכבים צה"ל?

אינכם צריכים להיות אנשי קבע או בשירות ממושך על מנת לקבל את כרטיס הכוכבים של צהל. החדשות הטובות הן שכל מועמד לגיוס מקבל את הזכות להשיג את הכרטיס. לאחר שתאשרו את תנאי השימוש בכרטיס ואת הפרטים השונים, האפשרות תגיע אליכם. אופי השירות הוא זה שיקבע את כמות הכוכבים לה תהיו זכאים. מן הסתם חיילים המתגייסים לתפקידי לוחמה יקבלו יותר לעומת חיילים המתגייסים לתפקידים עורפיים. תוכלו לדעת מראש כמה כוכבים פחות או יותר תוכלו לקבל בהתאם לאופי השירות הצפוי לכם.

כרטיס הכוכבים יחסוך לכם כסף

היתרון המובהק ביותר של כוכבים צהל הינו שבאמצעות הכרטיס תוכלו לחסוך כסף. הכרטיס מתקבל במגוון רחב של חנויות המיועדות למשרתי הצבא, בהן תוכלו למצוא את מבוקשכם. על ידי רכישה עם הכרטיס, תוכלו להימנע מהוצאות כספיות גבוהות מהמצופה. יש כאלה שמספרים כי הכרטיס חסך להם מאות שקלים בקנייה אחת. ברגע שיש כמות גדולה של כוכבים בתוך הכרטיס, החיסכון הולך ועולה. פתאום תמצאו את עצמכם במצב בו אתם חוסכים יותר ממה שחשבתם לעצמכם.

קנייה ממוקדת עבור הצבא

בשונה מכרטיסים אחרים המתקבלים במגוון רחב של רשתות, כאן היקף הרשתות מוגבל. הסיבה לכך היא שהמטרה הינה לאפשר לכל מועמד לגיוס לעשות את הקנייה הכי ממוקדת שיש. אתם מבחינתכם תקנו בדיוק את מה שאתם צריכים, ותימנעו מתשלום מכיסכם. רק במידה וקניתם מעבר לכמות הכוכבים הנמצאת בכרטיס, יהיה עליכם להוסיף מכיסכם. אך מדובר על תוספת מינורית, כזאת שנחשבת לזניחה ביחס למה שתקבלו בעת הרכישה עצמה.


בשיתוף sayeret