התמודדות עם מצבי חירום- מה לעשות כשאתה נעול בחוץ?

אין סיטואציה מלחיצה יותר מאשר להיתקע מחוץ לבית שלכם בשעת לילה מאוחרת. כדאי שתדעו כי גם בשעות מאוחרות ולא שגרתיות, תמיד אפשר למצוא שירותי מנעולן זמינים בכדי לפרוץ את הדלת. לא מעט מנעולנים מציעים את שירותיהם בכל שעה ביממה ולכן, בדקו כמה דברים חשובים טרם אתם בוחרים את המנעולן שיגיע לצורך פריצת הדלת

חדשות כיפה תוכן שיווקי בשיתוף locks247 14/02/24 16:36 ה באדר א'

התמודדות עם מצבי חירום- מה לעשות כשאתה נעול בחוץ?
מנעול, אילוסטרציה, צילום: simkoe,Shutterstock

דמיינו לעצמכם את הסיטואציה הבאה: אתם מגיעים לביתכם בשעת ערב או לילה מאוחרת לאחר עבודה או בילוי, מחפשים את המפתח שלכם בכדי לפתוח את דלת הבית ולהיכנס ופשוט לא מוצאים אותו. אתם מנסים לשחזר את הצעדים האחרונים שלכם, אולי המפתח נפל, אולי איבדתם אותו במקום שבו הייתם ואפילו עושים כמה טלפונים בכדי לבדוק, אך המפתח פשוט נעלם. אין סיטואציה מלחיצה מזאת. מדובר על שעת לילה מאוחרת והאופציה היחידה העומדת על הפרק היא פשוט להישאר בחדר המדרגות או בחוץ או לחכות לבוקר. חשוב שתדעו, שישנם דרכים להתמודד גם עם הסיטואציה הלא פשוטה הזאת בצורה יעילה וטובה וחשוב שתכירו את הדרכים הללו.

מה תעשו אם אין לכם מפתח לבית?

לא משנה באיזו שעה ביום מדובר, להיתקע בלי מפתח לבית שלכם ובלי יכולת להיכנס אליו, כאשר אין לכם מפתח ספייר זמין או בכלל, זו סיטואציה לא נעימה בכלל. בשעת לילה הסיטואציה המדוברת גם יכולה להיות מלחיצה ביותר. רק לחשוב על להעביר לילה שלם בלי יכולת להיכנס לבית, זה דבר שמעורר חששות וחרדות.

בשלב הראשון, הדבר המומלץ לעשות זה פשוט להישאר כמה שיותר בקור רוח. אל תילחצו המצב והישארו כמה שיותר רגועים בכדי שתהיה לכם אפשרות לפעול בצורה תקינה לנוכח המצב. להיכנס להיסטריה זה לא דבר שיתרום לכם בסיטואציה המדוברת ועל כן, נסו להרגיע את עצמכם, נשמו עמוק ואם אתם יכולים להתקשר לחבר או בן משפחה שער, עשו זאת.

לאחר מכן, כדאי שתדעו כי גם בשעות מאוחרות ולא שגרתיות, תמיד אפשר למצוא שירותי מנעולן זמינים בכדי לפרוץ את הדלת. מנעולנים הם אנשי מקצוע שמבינים לחלוטין את המורכבות של להיתקע מחוץ לדלת ללא מפתח בשעות שגרתיות יותר או פחות ולכן, גם השירותים שלהם מוצעים בשעות לא שגרתיות וכיום ניתן למצוא לא מעט מנעולנים המציעים את השירות שלהם 24 שעות ביממה ו7 ימים בשבוע וזה הזמן שלכם פשוט למצוא אחד כזה.

כיצד תבחרו מנעולן?

מכיוון שמדובר על שעה לא שגרתית או על מצב מלחיץ, לא פעם בוודאי תעשו הכל בכדי לפתור כמה שיותר מהר את הבעיה ולכן, סיכוי טוב שתיצרו קשר עם כל מנעולן ראשון שאתם מוצאים ותבחרו בראשון שיסכים להגיע אליכם באותה השעה. גם במקרה הזה, מומלץ לנשום עמוק ולהתמודד בצורה טובה יותר עם המצב. לא כדאי לבחור בכל מנעולן באשר הוא, בלי להבין האם מדובר על איש מקצוע אמין שניתן לסמוך עליו.

אתם חייבים לזכור בסופו של דבר שלא מעט מנעולנים מציעים את שירותיהם בכל שעה ביממה ולכן, בדקו כמה דברים חשובים טרם אתם בוחרים את המנעולן שיגיע אליכם לצורך פריצת הדלת:

הדבר הראשון שחשוב מאוד שתבדקו הוא מי המנעולן, כמה שנים הוא עוסק בתחום והאם הוא למד את התחום. המטרה היא לוודא שמדובר על איש מקצוע שיודע כיצד לבצע כל פעולה הנדרשת בתחום המנעולנות, מתוך היכרות רחבת היקף עם התחום, למידה מעמיקה וכמובן ניסיון רחב היקף. לא כדאי לבחור בחובבן או במנעולן שרק החל את דרכו בתחום. מכיוון שכיום כל אדם יכול להציג את עצמו כמנעולן שמציע שירות בתחום, הרי שחשוב ביותר לבחור אחד שאפשר לסמוך עליו שהוא יודע כיצד לבצע את העבודה.

דבר חשוב נוסף הוא תעודת יושר ממשטרת ישראל. בסופו של דבר, ייתכן כי מדובר על שעת לילה מאוחרת ואתם בהחלט לא רוצים להסתבך עם מנעולן שיש לו עבר פלילי. יותר נכון, אתם בהחלט לא רוצים לתת לאדם שכזה להתעסק עם המנעול לדלת הבית שלכם. לכן, בקשו מהמנעולן להציע תעודת יושר המעידה על כך שהוא לא בעל תיק פלילי פתוח.

דבר נוסף הוא כמובן המלצות. כיום יש אינטרנט זמין בכל מכשיר סלולרי נייד ואתם בוודאי יכולים להקדיש כמה דקות לקריאת המלצות על המנעולן או לחלופין להבין כי יש למנעולן דיס המלצות ולהימנע מלבחור בו.

חשוב שתחפשו מנעולן קרוב לבית, אשר מציע את שירותיו 24 שעות ביממה ו7 ימים בשבוע וזאת בכדי שיגיע עד אליכם כמה שיותר מהר ויפתור לכם את הבעיה.


בשיתוף locks247