איזו מיטת נוער כדאי לבחור לילדים?

בחירת מיטה נכונה עבור הילדים היא לא רק החלטה עיצובית , מדובר בהחלטה שתשפיע על נוחות ואיכות השינה שלהם. במדריך זה נספק לכם המלצות חשובות שיעזרו לכם לבחור את המיטה המתאימה ביותר לילדכם

חדשות כיפה חדשות כיפה בשיתוף etzmaleh 12/02/24 17:30 ג באדר א'

איזו מיטת נוער כדאי לבחור לילדים?
אילוסטרציה, צילום: Eren Li,PEXELS

איזו מיטת נוער כדאי לבחור לילדים?

בחירת מיטה נכונה עבור הילדים היא לא רק החלטה עיצובית , מדובר בהחלטה שתשפיע על נוחות ואיכות השינה שלהם. קטגוריית מיטות הנוער מציעה שפע של דגמים במגוון רב של עיצובים וסגנונות. במדריך זה נכיר את הסוגים השונים של מיטות הנוער, נדון כיצד לבחור את המזרן המתאים ביותר, ונספק המלצות חשובות שיעזרו לכם לקבל החלטה מושכלת, כזו שתאפשר לילד שלכם ליהנות ממיטה נוחה במיוחד לזמן רב.

סוגי מיטות נוער

מהי בעצם מיטת נוער? זוהי מיטה ברוחב מטר או 1.20 מ', רחבה יותר ממיטת הילדים הקלאסית ונועדה עבור ילדים מתבגרים שמעוניינים במיטה מרווחת ומפנקת יותר. ניתן למצוא מגוון גדול מאוד של מיטות נוער מחומרי גלם שונים כגון עץ מלא, MDF, מיטות מרופדות, מיטות ממתכת ועוד. כמו כן קיימים סגנונות עיצוב שונים – עיצוב קלאסי נקי, עיצוב נסיכותי, עיצוב בסגנון בוהו ועוד. המיטות יכולות לכלול ארגז או מגירת אחסון או מיטת חבר בהתאם לצרכי הילדים.

בחירת המזרן המתאים

כאשר אתם בוחרים מיטת נוער עליכם לתת תשומת לב רבה גם לבחירת המזרן המתאים ביותר. שימו לב לנושאים הבאים בבחירה: סוגי המזרונים השונים נבדלים זה מזה בסוג החומר, מידת הרכות ועובי המזרן. העדיפו מזרון המספק תמיכה נאותה לגוף הגדל של הילדים. חפשו אפשרויות עם שילוב של מוצקות ונוחות, המבטיחים שנת לילה טובה ותמיכה נכונה לגוף.

מומלץ להגיע לחנות עם הילד ולתת לו לחוש את המזרונים השונים כך שיוכל לבחור את המזרן הנוח ביותר עבורו. מידת הרכות או הקשות של המזרן היא העדפה אינדיווידואלית.

טיפים לבחירת המיטה המושלמת

בחירת המיטה המדויקת לצרכים שלכם ושל הילדים שלכם מצריכה מכם לחשוב על כמה נושאים:

איכות המיטה- בחרו במיטה איכותית ויציבה שתוכל לשמש את הילד שנים רבות.

פתרונות אחסון- מגירות מתחת למיטה או ארגז אחסון בתוך המיטה יכולים לסייע רבות בארגון החדר, במיוחד כשמדובר בבני נוער שצוברים חפצים ובגדים רבים.

מדידת החדר - הקפידו למדוד את החדר כדי לוודא שהמיטה משתלבת בו בנוחות, מבלי לתפוס מקום רב מידי שיכול למשל לגרום לבעיות עם פתיחת דלת החדר או פתיחת ארון הבגדים.

ולסיכום נאמר כי בחירת מיטת הנוער המושלמת כרוכה בשיקול דעת של גורמים שונים. החל מסוג המיטה והמזרן ועד לגודל, חומר ותכונות נוספות. כל החלטה תורמת ליצירת חלל נוח ופונקציונלי עבור ילדכם. על ידי יישום עצות אלה תוכלו לנווט בין האפשרויות הזמינות ולבצע בחירה שתתאים הן לצרכי הילד והן להעדפות העיצוב שלו ושלכם כאחד.


בשיתוף etzmaleh