מיטה יהודית בייצור כחול לבן באיכות ומחירים של אוליווד

מיטה יהודית חדשה קונים רק כחול לבן ונהנים ממחירים בלי מתחרים. אוליווד הינו מפעל ישראלי ותיק ובעל מוניטין של למעלה משלושים שנים בייצור רהיטים באיכות מדהימה שילוו אתכם לאורך שנים רבות וטובות בטכנולוגיה מתקדמת ובעיצוב מותאם אישית וכל זאת, במחירים שיפתיעו אתכם

חדשות כיפה תוכן שיווקי בשיתוף אוליווד 06/02/24 09:56 כז בשבט התשפד

מיטה יהודית בייצור כחול לבן באיכות ומחירים של אוליווד
מיטה יהודית בסטנדרט גבוה, צילום: יחצ

אתם מוזמנים להגיע לחנות המפעל בקריית ביאליק או פשוט להזמין כל מה שאתם צריכים בקליק אחד מן האתר המאפשר התאמה אישית במידות וצבעים, ולקבל הביתה את המוצרים בתוך שבוע ימים.

אוליווד – מייצרים מיטות יהודיות כחול לבן כבר שלושים שנים

במיוחד בימים אלו אנו רואים כמה חשוב לתמוך בעסקים ישראליים ולקנות כחול לבן. האיכות, העיצוב והמוניטין הינם חסרי מתחרים כשמדובר במיטות יהודיות אשר על פי ההלכה יש להפריד בימים מסויימים בחודש, וכדי לעשות זאת בנוחות ובקלות ומבלי לגרום להם נזק יש צורך בהבנה של הצרכים שלכם ותכנון קפדני של מיטות עמידות, יפות וחזקות שיעניקו לכם שקט נפשי לאורך שנים, והמחיר? לא תצטרכו לישון עליו. הכנסו עוד היום לאתר של אוליווד, התרשמו משפע הדגמים והסגנונות הקולעים לכל טעם, התאימו לעצמכם מידות וצבעים בקליק אחד והזמינו לעצמכם כל מה שתצטרכו מבלי לקום מן הספה. פרט למיטות יהודיות תוכלו למצוא באתר ארונות בגדים, ארונות קודש, חדרי ילדים ונוער, פתרונות אחסון נוחים ועוד.

חומרים עמידים ואמצעים מתקדמים

מפעל הרהיטים אוליווד עומד בסטנדרטים הגבוהים ביותר של ייצור עם שימוש בחומרים חזקים ועמידים כגון מלמין כפול ויצוק וליבידיום בציפוי פורמייקה העמידים בפני רטיבות ושריטות. המפעל עובד בטכנולוגיה מתקדמת המשלבת אוטומציה ממוחשבת לדיוק מירבי בחיתוך הלוחות השונים, כך שכל מוצר מגיע ברמת דיוק מושלמת וניתן לקבל גם הזמנות מיוחדות ומידות על פי הצרכים והרצונות.

עבודה עם מעצבים

מעצבות ומעצבי פנים ואנשים עם רעיונות גדולים, הצוות המקצועי של אוליווד מוכן בשבילכם כדי לעזור לכם להגשים כל חלום שיש לכם עם התאמת מידות אישיות, בחירת גוון הצבע או שילוב של גוונים לחדרי ילדים ונוער, חדרי שינה, ארונות בגדים עם דלת נפתחת או דלת הזזה, מיטות זוגיות עם גב מיטה מחובר או נפרד, פתרונות אחסון ועוד מגוון של ריהוט משלים. כמו כן ניתן לקבל במקום ייעוץ מקצועי וליווי עד לקבלת המוצרים לשביעות רצונכם.

אתר ייחודי המאפשר לעצב לעצמכם את הבית המושלם מבלי לקום מהספה

הילד צריך מיטת נוער? הילדה רוצה מיטת חבר? ארון הבגדים הישן מתפרק? לא צריך שתקומו מהספה בשביל זה. היכנסו עוד היום לאתר של אוליווד ובחרו בדיוק את מה שאתם צריכים לפי דגם, מידה וצבע, והמוצר כבר בדרך אליכם, תוך שלושה עד שבעה ימי עסקים. במידה ויש לכם שאלה או בקשה תוכלו ליצור קשר ותענו בהקדם האפשרי להתייעצות ולבקשות מיוחדות.

מיטה יהודית בהתאמה אישית

משפחות רבות בישראל מעדיפות לשמור על טהרת המשפחה ועל פי ההלכה היהודית להפריד את המיטות בימים מסויימים בחודש. באוליווד תוכלו לבחור בין שתי אפשרויות אסטתיות ונאות לעיצוב חדר שינה מושלם התואם את אורחות חייכם:

מיטה זוגית עם גב מיטה מחובר – רבים נמנעים מרכישת מיטה יהודית עם גב מחובר מכיוון שברגע שמפרידים את המיטות מאבדים את הקו האסטתי והנאה, אך באוליווד כבר חשבו על זה מראש ותיכננו את גב המיטה המחובר רחב מהרגיל כדי שגם בזמן ההפרדה עדיין יישאר המראה הנאה. באתר של אוליווד תוכלו למצוא דגמים רבים בסגנונות שונים למיטה זוגית יהודית עם גב מיטה מחובר כשהמומלץ ביותר הינו רבקה היוקרתי והמפואר.

מיטה זוגית עם גב מיטה נפרד – שתי מיטות נפרדות סימטריות וזהות למראה חדר שינה מאוזן ומרשים במיוחד והפרדה נוחה המביאה לשינוי מינימלי בעיצוב חדר השינה. באתר של אוליווד תוכלו למצוא דגמים רבים בסגנונות שונים למיטה זוגית יהודית עם גב מיטה נפרד, והמומלץ ביותר הינו דגם גד האסתטי והנאה למראה מאורגן ומסודר.

עיצוב חדר השינה על פי תורת הפאנג שווי

פאנג שווי הינה תורה סינית עתיקת יומין אשר על פיה נקיון, סדר וארגון וקוים זורמים וסימטריים מכניסים לכל חדר בבית שמחה, שלוות נפש ומזל טוב, ומרחיקה אנרגיות שליליות. להלן מספר עיצות לעיצוב חדר השינה על פי תורת הפאנג שווי:

הוציאו החוצה כל מה שלא צריך – חדר השינה שלכם מיועד אך ורק לשינה, למנוחה ולזמן איכות משותף בין שני בני הזוג, כך שאם יש לכם חפצים שאתם לא זקוקים להם בתוך חדר השינה שעלולים להסיח את דעתכם ולהרעיש או להפריע לבן הזוג השני, סלקו אותם משם. מדובר בדרך כלל בטלויזיות ומכשירי כושר שונים וכל מכשיר שמייצר רעשים, אורות או הפרעות אחרות.

איזון בין צבעים – תורת הפאנג שווי מבוססת על האיזון בין היינג לבין היאנג, כאשר היאנג מסמל את החום, העוצמה, האור והצבע הלבן, ואילו היין מסמל את העדינות, הקור, הלילה והצבע השחור. אין חובה לעצב את חדר השינה בשחור לבן אם אין זה רצונכם, אך כן חשוב לאזן בין הבהיר לכהה בכל גוון שתבחרו ולדאוג שיהיה שיווין יחסי ביניהם.

מיקום המיטה – אחד העקרונות החשובים ביותר בפאנג שווי הוא מיקום הרהיטים בחדר. המיטה צריכה להיות נגישה משני עבריה. אם יש שתי מיטות, שתיהן צריכות להיות שוות בגודלן ובצורתן כדי ליצור סימטריה, ואם לאחת יש שידה כך יהיה גם לשניה. רצוי לא למקם את המיטה מול הדלת ולדאוג שהמיטות תהיינה ממוקמות באופן דומה ביחס למרחק מן הקיר או מן החלון.

סדר ונקיון – בגדים מושלכים בכל מקום, עיתונים, ספרים, חומר קריאה הקשור לעבודה, שאריות של אוכל, כל אלו חייבים להיות מפונים ומונחים במקומם בארון או מקופלים יפה. המיטות צריכות להיות תמיד מוצעות ומסודרות באותו אופן ואין להניח שום דבר מתחתן, גם לא את נעלי הבית או קופסאות אחסון.

חפצי נוי – תורת הפאנג שווי מאמינה גדולה במוטו "מעט זה הרבה" וממליצה להמעיט בריהוט שתופס מקום רב בחדר או בקישוטים מוגזמים, אך כלל זה אינו חל על יצירות אמנות, עציצים וחפצי נוי. עציץ פורח, ציור מעורר השראה, פסלונים וחפצי אמנות יפים אחרים שמונחים בצורה מסודרת על גבי מדפים או ארונית בהחלט מוזמנים לחדר השינה שלכם כדי להוסיף אנרגיה חיובית, לתת נגיעות של צבע ולהוסיף לכם אסטתיקה וחן.

רהיטי האיכות של אוליווד

רהיטי אוליווד מציעים לכם מגוון של רהיטים לבית, החל מחדרי ילדים ונוער, חדרי שינה, ארונות בגדים עם דלת נפתחת או דלת הזזה, ארונות קודש ופתרונות אחסון, ועוד שפע של ריהוט משלים לעיצוב מושלם של כל הבית במחירים משתלמים. עם מוניטין וותק של שלושים שנה בענף הריהוט הביתי, מפעל משוכלל וממוחשב ואפשרות להתאמה אישית, אין פלא שזוהי החברה המובילה בארץ בתחום.

"שם האתר" מדרג את אוליווד חנות הרהיטים ב-5 מתוך 5 כוכבים בשל אפשרויות עיצוב מגוונות בצורה מכוונת, אתר בעל חווית משתמש נוחה במיוחד, רהיטים באיכות גבוהה וכל זאת מבלי להתפשר על מחירים נוחים.


בשיתוף אוליווד