כלבו לכלב ולחתול: צוברים מטבעות בכל רכישה מהאתר

תדמיינו לעצמכם, בכל פעם כשאתם רוכשים מוצר, אתם יכולים לצבור מטבעות שיאפשרו לכם לקנות מוצרים נוספים בעתיד במחירים זולים יותר. זה מה שאנחנו מציעים לכם ב"כלבו לכלב ולחתול". 
בכל פעם כשתרצו לפנק את חיית המחמד שלכם, אנחנו נפנק אתכם בצבירת מטבעות. עכשיו יש לכם עוד סיבה לקנות אצלנו ולפנק את חיית המחמד שלכם!

חדשות כיפה תוכן שיווקי בשיתוף עשהאל דרייר 05/02/24 17:47 כו בשבט התשפד

כלבו לכלב ולחתול: צוברים מטבעות בכל רכישה מהאתר
כלב וחתול, צילום: Bachkova Natalia,Shutterstock

אנחנו ב"כלבו לכלב ולחתול" יודעים כמה חשוב לכם לדאוג לכלבים ולחתולים שלכם, כיצד אתם מרגישים כלפיהם, ועד כמה הם חלק בלתי נפרד מהמשפחה שלכם. לכן אנחנו מספקים לכם קטלוג עשיר של מוצרים ושירותים, איכותיים ואטרקטיביים, במחירים משתלמים.

לנו חשוב גם שתדעו שאנחנו חושבים עליכם. חשוב לנו שתיהנו משירות איכותי ותוכלו לחסוך בהוצאות. לכן יצרנו עבורכם אופציה ייחודית של צבירת מטבעות בכל רכישה. כך, בכל פעם כשתחפשו אוכל לכלבים, חול לחתולים או כל מוצר אחר, תדעו שישנה חנות חיות אחת שחושבת עליכם ודואגת לפנק אתכם ואת חיית המחמד שלכם.

מה אתם צריכים לדעת עלינו?

אנחנו ב"כלבו לכלב ולחתול" מציעים ללקוחות שלנו 30 שנה של ניסיון בתחום. במשך תקופה זו למדנו להכיר מה כלבים וחתולים אוהבים, מה הבעלים שלהם צריכים, ואיך לספק להם את המוצרים הטובים ביותר בשוק.

החנות שלנו ממוקמת בתל אביב, פרישמן 86 פינת מסריק, אך אנחנו מגיעים לכל מקום. אפשר להזמין דרך האתר שלנו מוצרים ואנחנו נדאג לספק אותם. אנחנו זמינים גם בטלפון ותמיד שמחים לעמוד לרשות כל מי שפונה אלינו.

אנחנו מזמינים אתכם להיות חברים במועדון שלנו וליהנות משלל הטבות ייחודיות. כך תוכלו לפנק את הכלבים והחתולים שלכם, כל יום, במתנה אחרת.

מוצרים לכלב ולחתול

מוצרים לכלב ולחתול, צילום: Yuriy Golub,Shutterstock

איך צוברים מטבעות ומשתמשים בהם?

שיטת המטבעות שלנו עובדת כך: אתם נרשמים למועדון החברים של "כלבו לכלב ולחתול", דרך אתר שלנו או בחנות עצמה, בכל פעם כשאתם מבצעים רכישה אתם מקבלים מאיתנו בתמורה מטבעות. 2% מסך הרכישה על מוצר במחיר רגיל ו-1% על מוצר במחיר במבצע.

דרך האזור האישי באתר תחת הקטגוריה של "המטבעות שלי". תוכלו לדעת כמה מטבעות צברתם, ובאילו עסקאות. ניתן לממש את המטבעות לרכישה אחרי שנצברו 200 מטבעות ומעלה.

נרשמתם כבר למועדון החברים שלנו? זה הזמן להתחיל לעשות קניות ולצבור מטבעות.

לא נרשמתם עדיין, למה אתם מחכים? הירשמו עוד היום וקבלו 200 נקודות למימוש באתר ותתחילו לצבור מטבעות לרכישה הבאה.

איך נרשמים למועדון הלקוחות?

מועדון הלקוחות שלנו פתוח לכולם. לא צריך לשלם בשביל להיות חבר בו. כל מי שמחזיק כלב, חתול, מכרסמים או חיות אחרות, אנחנו מזמינים אותו להיות חבר במועדון שלנו, בחינם, בלי תנאים.

כל מה שאתם צריכים לעשות זה להיכנס לאתר שלנו, למלא פרטים ותוך מספר רגעים תהפכו להיות חברים מן המניין במועדון. תוכלו ליהנות משלל ההטבות מהם נהנים חברי המועדון באופן מיידי. כאמור, תוכלו להתחיל ולצבור מטבעות בכל רכישה.

החברות במועדון תאפשר לכם גם לקבל מידע על מבצעים, הנחות, וליהנות מהרבה מאוד אפשרויות יוצאות דופן שאנחנו מציעים ומספקים לחברים שלנו.

בעלי כלבים וחתולים, בואו לגלות מה אתם יכולים למצוא אצלנו

אצלנו ב"כלבו לכלב ולחתול" תוכלו למצוא קטלוג עשיר של מוצרים לכלבים וחתולים. אנחנו יודעים מה חיית המחמד שלכם צריכה, ואנחנו יודעים מה אתם, בתור הבעלים והמטפלים, צריכים.

אנו דואגים לעבוד עם החברות המובילות בתחום, בארץ ובעולם, בשביל לספק לכם את המוצרים הטובים ביותר. אצלנו תוכלו ליהנות גם מאנשי מקצוע מנוסים ורציניים שיכולים לספק לכם ייעוץ מקצועי, מידע רלוונטי וכל דבר שאתם צריכים לדעת בשביל שתוכלו לטפל בחיית המחמד שלכם בצורה הטובה ביותר.

אתם תגלו, שאנחנו יותר מעוד חנות חיות בתל אביב, אצלנו כל כלב וחתול הוא בן משפחה אהוב!

מוצרים לכלבים:

אצלנו תוכלו ליהנות ממוצרים המיועדים לכל סוגי הכלבים, על פי גזעים, בכל הגילאים והגדלים:

  • מזון, כולל מזון רפואי, מזון יבש ורטוב, חטיפים, תוספי תזונה ועוד.
  • כלי אוכל ושתייה, ביגוד לחורף, ביגוד לקיץ ואפילו תחפושות.
  • תיקים לנסיעות.
  • מוצרים לים - מגבות, מגבונים, קערות למים, צעצועים ומשחקים מותאמים לים ועוד.
  • מיטות ומזרנים, רצועות, קולרים, מחסומים, רתמות ועוד.
  • משחקים וצעצועים.
  • מוצרים לשיער – מברשות, תכשירים, שמפו, מרכך ועוד.
  • מוצרי טיפוח – מוצרים לשיניים, סבונים, בשמים ועוד.
  • עצמות ומשחקים לחיזוק השיניים.
  • גדרות וכלובים.
  • שלטי כניסה ודלתות מותאמות לכלבים.

כל המוצרים, כאמור, נמצאים למכירה אצלנו בחנות ובאתר. בכל קטגוריה תוכלו למצוא מגוון רחב של אפשרויות רכישה, שלל חברות מהארץ ומהעולם, מוצרים ברמה הגבוהה ביותר, במחירים האטרקטיביים ביותר. חברי מועדון יכולים ליהנות ממבצעים ייחודים ומצבירת מטבעות שתאפשר להם לבצע רכישות עתידיות בתנאים משתלמים.

מוצרים לחתולים:

אצלנו ב"כלבו לכלב ולחתול" משקיעים הרבה מאוד זמן, ומחשבה לספק לכם, בעלי חתולים, את כל המוצרים החשובים ביותר עבור חיית המחמד שלכם:

  • מזון לחתולים – מזון יבש, רטוב, מזון רפואי, חטיפים, תוספי מזון ועוד.
  • כלי אוכל ושתייה.
  • מיטות ומנשאים לחתולים.
  • רצועות וקולרים.
  • חול לחתולים.
  • צעצועים ומשחקים.
  • כלובים ומלונות.
  • מגרדות.
  • אמצעי טיפוס.
  • מוצרי שיער – מברשות, תכשירים נגד פרעושים וקרציות.
  • מוצרי טיפוח – סבונים, שמפו, קוצצים.
  • דלתות לחתולים.

כל מי שיש לו או מטפל בחתול או חתולים, יכול למצוא אצלנו את כל מה שהוא צריך עבורם. יכול ליהנות אצלנו מכל המוצרים הרלוונטיים לחתולים צעירים ומבוגרים, גדולים וקטנים, בכל הגזעים, מכל הסוגים. אצלנו בחנות ובאתר, אפשר לרכוש את המוצרים במחירים משתלמים. חברי המועדון שלנו, בעלי חתולים, נהנים מהטבות ומבצעים ייחודים.

אנחנו גם מציעים לכם אפשרות לרכוש מארזי מתנות מיוחדים, הכוללים עצמות, חטיפים, צעצועים ועוד שורה ארוכה של פריטים. אם יש כלב או חתול אהובים לבני משפחה או חברים, זה הזמן לקנות להם מתנה מושלמת. .

איך מבצעים הזמנה של מוצרים הביתה?

אנחנו ב"כלבו לכלב ולחתול" מאפשרים ללקוחות שלנו להגיע אלינו פיזית אל חנות, בשביל להכיר את הצוות ולרכוש מוצרים שונים. מי שאיננו מתגורר באזור תל אביב או אין לו זמן להגיע אלינו, יכול ליצור קשר דרך אתר האינטרנט, לבצע את ההזמנה ולקבל משלוח תוך יום עסקים אחד (אזור גוש דן), תוך שני ימי עסקים (אזור השרון, בקעת אונו והשפלה), תוך ארבעה ימי עסקים (בכל אזור אחר בישראל).

אנחנו דואגים לספק את המשלוחים כמה שיותר מהר, לא רק בשביל לעמוד בהתחייבות שלנו אלא גם בשביל שתוכלו לקבל את המוצר בהקדם ולא תצטרכו להמתין לו זמן רב. התשלום באתר נעשה באופן מאובטח, בצורה נוחה, זמינה, ובכל עת אפשר לקבל עזרה בשביל לבצע אותה על הצד הטוב ביותר.

לסיום, אנחנו מזמינים אתכם לפנות אלינו, פיזית או דרך האתר שלנו, להצטרף למועדון החברים שלנו, לבצע הזמנות של מוצרים, ליהנות ממבצעים והנחות, לצבור מטבעות ולא להפסיק לפנק את חיית המחמד שלכם. בדיוק בשביל זה אנחנו כאן!


בשיתוף עשהאל דרייר