קיבלתי סירוב לבקשת ה-ESTA שלי - מה הסיבה?

מהרגע שארצות הברית הכניסה רשמית את מדינת ישראל לקבוצת המדינות הרשאיות לפטור מויזה, כל האזרחים במדינת ישראל הפכו זכאים לקבל פטור מוויזה לארה״ב לישראלים באמצעות מערכת ESTA. קבוצת ויזהטק מאפשרת לכם לצמצם ככל הניתן את הסיכויים שהבקשה שלכם תידחה על ידי מילוי הטפסים בשפה העברית

חדשות כיפה תוכן שיווקי בשיתוף etiasvisa 23/01/24 14:09 יג בשבט התשפד

קיבלתי סירוב לבקשת ה-ESTA שלי - מה הסיבה?
איך להימנע מדחיית ויזה? , צילום: asiandelight,Shutterstock

החלטתם לנסוע לארצות הברית לחופשה מפנקת בשנת 2024, ניגשתם למלא את טופס ה- ESTA, המתנתם מספר ימים, אך למרבה הצער התחוור לכם כי המערכת דחתה את הבקשה שלכם. למרבה הצער מערכת אסטה אינה מספקת הסברים מדוע ולמה הטפסים נדחו, כך שלא תדעו מה בדיוק גרם לזה, אך מנסיוננו יש לכך מספר גורמים נפוצים: שגיאה במילוי הפרטים האישיים כך שהמערכת לא זיהתה אתכם, ניסיון להסתרת עבר בעייתי הקיים במערכת, ומענה שגוי לשאלות השונות שנבעו מחוסר הבנה. שלוש הסיבות הללו הינן הנפוצות ביותר, ובעוד שאי אפשר לחמוק מן העבר שאולי יש לכם, בהחלט ניתן להימנע משגיאות וטעויות מיותרות. קבוצת ויזהטק מאפשרת לכם לצמצם ככל הניתן את הסיכויים שהבקשה שלכם תידחה על ידי מילוי הטפסים בשפה העברית וקבלת תמיכה ומענה לשאלות שמתעוררות במהלך המילוי.

פטור מויזה לארצות הברית לישראלים – מה התנאים?

מהרגע שארצות הברית הכניסה רשמית את מדינת ישראל לקבוצת המדינות הרשאיות לפטור מויזה, כל האזרחים במדינת ישראל הפכו זכאים לקבל פטור מויזה לארה"ב לישראלים באמצעות מערכת ESTA. זוהי מערכת אוטומטית לקליטת נתונים אשר סורקת במהירות גבוהה את הטפסים הממולאים ומשווה את הנתונים שבהם למאגרי המידע שלה. למערכת יש מספר תנאים שבלעדיהם לא תוכלו לקבל אישור כניסה לארצות הברית:

יש לכם דרכון ביומטרי בתוקף של לפחות שישה חודשים ממועד החזרה המשוער.

תוקף הדרכון צריך להיות ל-10 שנים

אין לכם עבר פלילי, לא גורשתם בעבר מארצות הברית או נתפסתם שוהים בה ללא היתר.

מילאתם את הפרטים האישיים שלכם באופן תקין ומדויק.

עניתם על השאלות בצורה תקינה ונכונה.

לא ביקרתם בתקופה האחרונה במדינה הנחשבת עויינת לארה"ב דוגמת עיראק, איראן, תימן, סודן וכדומה.

לא סורבתם בעבר לויזה לארה"ב.

מילוי טופס ESTA בעברית עם קבוצת ויזהטק

מאחר ומערכת ESTA אינה מספקת תשובות לגבי מדוע סורבה הבקשה שלכם, לא נוכל לדעת בדיוק באיזו שאלה ובאיזה סעיף כשלתם, אבל כן ניתן למנוע מראש את האפשרות שדבר כזה יקרה. קבוצת ויזהטק מאפשרת לכם לחסוך טעויות, שגיאות ומילוי לא מדוייק של הטופס על ידי מספר שלבים פשוטים בדרך אל אישור ESTA מהיר:

מילוי הטופס בשפה העברית – מילוי הטופס בשפת האם בעברית חוסכת לכם זמן ומאמצים לנסות ולתרגם לעצמכם את הטופס בשפה האנגלית, ולטעות. באמצעות טופס בשפה העברית תוכלו פשוט למלא את כל התשובות הנכונות והמדוייקות ללא כל קושי.

מתן הסברים מפורטים ומדוייקים למילוי – כדי שלא תתבלבלו ותטעו, באתר קבוצת ויזהטק ישנו מידע רלוונטי רב, הסברים, שאלות ותשובות נפוצות, מאמרים וחדשות חמות המתעדכנות לעיתים קרובות בכל הנוגע למערכת ESTA. באמצעות המידע תוכלו להבין טוב יותר כיצד להגיש את הבקשה בצורה המיטבית ביותר.

מערכת תמיכה בשפה העברית – קבוצת ויזהטק מפעילה מערכת תמיכה בשפה העברית למקרה שבמהלך מילוי הטופס נתקלתם בשאלה או בקשה. באמצעות תמיכה זו לא תאלצו לנחש או לאלתר, אלא פשוט לדעת בצורה מקצועית ומהימנה מה לעשות בכל שלב של מילוי הטופס.

אפשרות להגשת מספר טפסים בבקשה אחת – הרבה יותר קל ופשוט להגיש מספר טפסים כבקשה אחת למשפחות ולקבוצות מאורגנות. בדרך זו לא 'שוכחים' אף אחד מאחור, והכל הרבה יותר מסודר ומאורגן.

מה קורה למי שטופס הבקשה שלו נדחה?

מי שטופס הבקשה שלו נדחה לא יוכל להגיש את הטופס שנית, מה שאומר שהוא יאלץ לפנות למסלול הארוך והיקר יותר של הוצאת ויזה לארצות הברית. מסיבה זו חשוב מאוד להתייחס ברצינות למעמד מילוי הטפסים דרך מערכת ESTA, לקבל כמה שיותר תמיכה, מידע והכוונה ולמנוע מעצמכם הרבה מאוד עוגמת נפש. דרך אתר קבוצת ויזהטק תוכלו לקבל את כל המידע והסיוע שאתם זקוקים לו כדי למלא נכון את הטפסים ולקבל את אישור הכניסה הנכסף ללא כל קושי.


בשיתוף etiasvisa