יש לנו את הכושר לנצח!

כמעט חודשיים עברו מאז ה7 לאוקטובר, השוק ברובו חזר לעבוד. אולי עובר אורח יטעה לחשוב שעולם כמנהגו, הכל חזרו לשגרה, אולם מתחת לפני השטח, רבים מאיתנו מתקשים לשוב להתנהלות שוטפת. מדובר באתגר לא קטן, וחשוב לדעת שיש כלים שיקלו עליכם משמעותית. אז איך מנצחים במלחמה הזאת? מתאמנים!

חדשות כיפה תוכן שיווקי בשיתוף לאומית 16/01/24 14:20 ו בשבט התשפד

יש לנו את הכושר לנצח!
צילום: shutterstock

הפסקת ספורט הומניטרית

ממש עכשיו, בעודכם גוללים, ומשוטטים ברחבי האינטרנט - תשאלו את עצמכם מה הפסקתם לעשות מאז השביעי לאוקטובר. יש מצב, שכמו רבים אחרים, תגלו שחדלתם משגרת אימונים, חוגי ריקוד וספורט, או כל פעילות גופנית שהייתה עושה לכם טוב. אתם בטח מספרים לעצמכם שזה 'לא מתאים עכשיו'. האמנם? למען האמת אין זמן מתאים יותר לפעילות גופנית מעכשיו, זאת בשל הקשר ההדוק בין פעילות גופנית למצבי רוח ואיזון רגשי, ותרומתו של אימון כושר לשיפור החוסן הנפשי והתפקוד היום יומי. אם כן, מדוע בתקופה זו, המזמנת לנו התמודדות וקשיים רגשיים, נדמה לנו שזה רעיון טוב לזנוח את האמונים וחוגי הכושר שכל כך מיטיבים עימנו?

זה לא רק ספורט

רובינו כבר יודעים כי פעילות גופנית משפיעה באופן משמעותי על מנגנון הורדת רמות הסטרס בגוף, ע"י אנדורפינים התורמים להרגשה טובה, אפילו עד כדי אופוריה, המופרשים במהלך אימון כושר. מה שלא כולם יודעים, זה שבנוסף לחומרים המופרשים במוחנו, במהלך פעילות ספורטיבית מתקיימים מספר דברים נוספים אשר הופכים את פעילות זו לכל כך חיובית עבורנו.

חיזוק הערכה עצמית - זה קורה בכל פעם שנצליח לבצע פעולה או משימה. הצלחה בפעילות גופנית מספקת תחושת מסוגלות באופן מידי ובמינון גבוה.

הסחת דעת - כשאנו מפעילים את הגוף מתאפשרת הסחת דעת מבעיות ומטרדים יום יומיים, ומאפשרת לנו ליהנות מהפסקת אש קלה.

תחושת ביטחון - פעילות גופנית היא למעשה חשיפה מבוקרת לעוררות גופנית באופן חיובי. אימון מתמיד ילמד אות הגוף להתמודד טוב יותר עם עליית דופק, וישפר את תחושת הביטחון במצבי קיצון.

רצים לחזור

זה נכון, ספורט זה ממש כמו קסם. אז למרות התחושה המוזרה הזו שרק אתמול היה נדמה כי סוף העולם הגיע, והיום אנחנו מוצאים את עצמינו בקניה שגרתית בסופר, אנחנו משנסים מותניים, מפשילים שרוולים ומצהירים שהיום זה היום! היום חוזרים לשגרת אימונים! במבחן המציאות? זה לא תמיד הולך, בטח שלא רץ. ההתמודדות עם מתח נפשי ודאגה מייצרת תחושת עייפות כרונית, מה שלא ממש מעודד אותנו להתחיל לחפש חדר כושר מתאים. אפילו יציאה לאימון מוכר נראית פתאום כמשימה מתישה עד בלתי אפשרית. ואז מה? חוסר ההצלחה לצאת להתאמן, מעלה בנו תחושת כישלון מדכאת. מדובר במעגל קסמים שמאוד קשה לשבור.

איך יוצאים מהלופ?

הכי חשוב זה לנצל את הרגע. הרגע שבו אנחנו מתמלאים ברצון לקום ולעשות שינוי, לדאוג לעצמינו, להכות על הברזל כשהוא חם, ממש כמו הרגע הזה! עכשיו, משהשתכנענו, אנחנו צריכים פתרון זמין ומיידי למוטיבציה המתפרצת שתמיד תופסת אותנו בזמן הכי לא נוח, כשאנחנו באמצע עבודה, או בשעת לילה מאוחרת. אז מה עושים עכשיו? חיפוש קצר ברחבי האינטרנט יגלה לנו שמאמן פרטי בעלות גבוהה זה לא ממש הפתרון, מה גם שלמרות המחיר הוא לא ממש זמין בכל רגע נתון, אבל אל ייאוש!

אפליקציית "לאומית FIT"

מכירים? "לאומית FiT" היא אפליקציית הכושר של לאומית שירותי בריאות, אשר מבקשת לעודד את מבוטחיה להתאמן, זמינה להם בכל שעה וחוסכת את התשלומים הגבוהים על מכוני כושר וחוגים. מדובר במענה מקצועי שלא נופל באיכותו מאימונים המלווים ע"י מאמנים. האפליקציה תספק לחברי הקופה ניתוח של אימוני כושר באמצעות בינה מלאכותית, כך יוכלו המשתמשים לבצע אימון אפקטיבי מול מצלמה ולקבל משוב על ידי חיווי לביצוע הפעילות בזמן אמת.

י

אבל הדבר החשוב ביותר, האפליקציה תלווה ותעודד אתכם לדבוק במטרה - בדיוק בזמן שאתם כל כך צריכים. אתם בטח שואלים את עצמכם איך אפליקציה יכולה לעודד אתכם, והאמת שזה גאוני!

כאן קבור המטמון

האפליקציה תעניק לכם פידבק מידי על משימות בצורת מטבעות אימון, לאחר צבירת מספר מטבעות מסוים, תוכלו להמיר את המטבעות שצברתם לטובת קבלת הטבות שונות הקשורות לעולם הבריאות, כגון: rebar, מגה ספורט, טרמינל X, אביזרי כושר, תווי קנייה של דרים קארד ושיתופי פעולה עם רשתות נוספות!

האפליקציה תתגמל את המשתמשים עבור עמידה ביעד צעדים יומי, ביצוע הליכות או ריצות, וביצוע תרגילים (סקוואטים, פלאנקים, לאנצ’ים וכדומה), תוך שהיא נותנת חיווי לביצוע התרגיל בצורה תקינה ובעת הצורך הערות לתיקון, בזמן אמת ודרך מצלמת הסמארטפון. רק לאחר השלמת האימון באופן נכון, מתגמלת האפליקציה את המשתמש במטבעות לאומית!

בימים מאתגרים כאלו, לאומית דואגת לתת לכם אפילו יותר

בימים אלו לאומית יוצאת עם הטבה חדשה שתפתח לכם דלת למגוון חדש של אימונים! עכשיו תוכלו להיכנס לאימוני כושר בלמעלה מ-530 מועדונים בפריסה ארצית, תמורת מטבעות בריאות! אז אם תמיד רציתם לנסות נינג'ה או קיר טיפוס, זה בדיוק התמריץ שהייתם צריכים! יוגה, קרוספיט, כניסה לבריכות שחייה ועוד מלא שיעורים שווים שרק מחכים לכם! אם אתם לקוחות לאומית מסלול זהב, תפסיקו לקרוא ומהרו להוריד את האפליקציה! נצלו את הרגע הזה והתחילו להרוויח הטבות כל כך שוות, שגם העייפות תקפוץ איתכם מהספה!

להורדת האפליקציה >>

יש לנו אימון שתנצחו את זה!


בשיתוף לאומית