כך הפכו סרטוני אנימציה לעסקים לכלי מרכזי באסטרטגיית השיווק

כולנו גדלנו עליהם. הם מצחיקים אותנו, מלווים אותנו לאורך חיינו ולעתים קרובות – נוגעים עמוק ברגש כמו שאף דמות מציאותית לא יכולה. יש משהו באנימציה שמזמין אותנו לשקוע אל תוך עולם, להתמסר לו ולאפשר, ולו לרגע אחד, להתרגש כמו ילדים. מה שנכון לסרטים של פיקסאר, נכון לא פחות עבור סרטונים בעלי ערך שיווקי

חדשות כיפה תוכן שיווקי בשיתוף HATAMOV 14/01/24 14:47 ד בשבט התשפד

כך הפכו סרטוני אנימציה לעסקים לכלי מרכזי באסטרטגיית השיווק
צילום: Hatamov Production

הכוח של האנימציה לפרוץ את גבולות הדמיון ולזמן מעורבות הופך כיום סרטוני אנימציה לעסקים לכלי מרכזי בכל אסטרטגיית תוכן. כיצד הדבר בא לידי ביטוי ומהו סוד הקסם של המדיום הזה, שמאפשר לנו לבנות מערכות יחסים כה חזקות עם לקוחות? כאן, נסביר כל מה שחשוב לדעת על כוחה של האנימציה באסטרטגיית השיווק.

הכול מתחיל בדמות חזקה וזכירה

כדי להבטיח שנוכל למצות את המיטב מסרטון האנימציה שלנו, חשוב שנשקיע בדמות שתהיה משכנעת, מעוררת הזדהות ותגייס את המעורבות שלנו. במובן הזה, עקביות היא המפתח. עבורנו, הילד של כללית או התינוק של במבה, מהווים חלק בלתי נפרד מהמותג. הם הפנים והאישיות שלו. ואכן, לדמויות מונפשות יש בדיוק את היתרון הזה – ניתן להתאים אותן באופן מדויק לכל סיפור מותג. הגבול היחיד הוא הדמיון שלנו.

סרטוני אנימציה לעסקים מנגישים מסרים מורכבים

מעבר להזדהות עם הדמות ברמת הנראות, האנימציה מאפשרת לגייס את הצופה גם ברמת המסר. לווידאו בכלל ואנימציה בפרט, יש יכולה פנומנלית להעביר מסרים מורכבים בצורה מהנה ומרתקת. הבעות פנים אנושיות של הדמות ואימג'ים קסומים הופכים כל מסר לנגיש ומרגש יותר. לכן, סרטוני אנימציה לעסקים מהווים דרך יעילה לתווך את ערכי המותג, מבלי לדבר עליהם באופן מפורש ולהרתיע את הצופה. כל עוד נבנה את העולם בצורה חכמה ונשמר את האשליה, אנחנו למעשה מזמינים את הצופה להסיר את ההגנות ולהעניק לנו קשב. האם זו לא בדיוק השאיפה שלנו כשאנו בונים מסר שיווקי?

לגייס את המעורבות הרגשית של הצופה

כשבונים סיפור בתמונות, הנרטיב פועל עלינו באופן רב חושי, מה שלא פעם יכול לעורר טווח רחב מאוד של רגשות. אנחנו מעוררים אמפתיה, משמחים ומאפשרים לצופה למצוא את עצמו בתוך הסיפור. וכולנו יודעים- מעורבות רגשית היא כלי רב עוצמה כשאנו מבקשים ליצור מודעות למותג. המעורבות הזו מאפשרת לנו להפוך את המותג שלנו, את קו המוצרים ואת הערכים שעומדים בלב המותג לזכירים.

הפקת סרטון אנימציה – פתרון משתלם משחשבת

לעתים קרובות, כאשר בעלי עסקים מתלבטים האם להשקיע בסרטון אנימציה, העלות היא ההיבט המרתיע העיקרי. רבים מאמינים כי מדובר בהשקעה יקרה. עם זאת, חשוב שנראה בכך השקעה. העלות שנשקיע כיום בהפקת סרטון תחזיר את עצמה פעם אחר פעם. כשזה מגיע לעלות תועלת, האנימציה מספקת החזר גבוה מאוד יחסית. הסיבה הראשונית היא, שמהרגע בו ביססנו את הדמויות, יהיה קל מאוד לעשות בהן שימוש חוזר לאינספור פלטפורמות ותכנים. תמיד ניתן יהיה להתאים מחדש את התוכן למטרות חדשות, לקידום מוצרים חדשים ואפילו לקבוצות גיל אחרות.

.

צילום: Hatamov Production

ישנם יתרונות רבים שנוכל להפיק מהשקעה בהפקת סרטוני אנימציה לעסקים. עם זאת, החשוב ביותר הוא שנבטיח שמלווה אותנו צוות מקצועי ואמין, כזה שיהיה נאמן לסיפור שלנו ומחויב לספר אותו בצורה המזמינה, המרגשת והיצירתית ביותר. אנו ב-Hatamov Productions מביאים עמנו שנים של ניסיון ומסייעים לך להפוך את ערכי המותג שלך לסיפור קוהרנטי, מרגש ומעורר הזדהות. עם צוות קריאייטיב מוביל בתחומו וציוד מהשורה הראשונה, אנחנו מפיקים סרטוני אנימציה שיהפכו לפנים של המותג. למידע נוסף, ניתן להשאיר פרטים כאן כעת.


בשיתוף HATAMOV