כך תבחרו חברה לפינוי דירות מוזנחות

אחרי שעשיתם השוואות בין חברות שונות לפינוי בתים מוזנחים, איך תדעו איזו חברה היא הטובה ביותר עבורכם ועבור הבית שאתם רוצים לנקות? | 7 טיפים לבחירת חברה המתמחה בפינוי דירות מוזנחות

חדשות כיפה תוכן שיווקי בשיתוף שי פינוי דירה 15/01/24 12:26 ה בשבט התשפד

כך תבחרו חברה לפינוי דירות מוזנחות
מיכלי גז. אילוסטרציה, צילום: Lady_Luck,Shutterstock

קיבלתם דירה בירושה אבל היא הייתה סגורה במשך שנים וכעת היא נדרשת לניקוי יסודי? גיליתם בצער רב שאחד מבני המשפחה הוא אגרן כפייתי ואתם רוצים לסייע לו להחזיר את הבית לתפקוד תקין? בשכונה שלכם גר ניצול שואה שלא ניקה את הבית כבר שנים?. אם עניתם כן לכל השאלות האלה סימן שחברה לפינוי דירות מוזנחות יכולה לעזור לכם להחזיר את הבית לתפקוד תקין. אבל אחרי שעשיתם השוואות בין חברות שונות לפינוי בתים מוזנחים, איך תדעו איזו חברה היא הטובה ביותר עבורכם ועבור הבית שאתם רוצים לנקות?

7 טיפים לבחירת חברה המתמחה בפינוי דירות מוזנחות

ריכזנו עבורכם 7 טיפים שיעזרו לכם לבחור את החברה הטובה ביותר לפינוי דירות מוזנחות:

1. הערכה מצב מקדימה – חשוב לבחור בחברה המגיעה אל הבית ומבצעת הערכת מצב מקדימה על מנת לתת הצעת מחיר מקיפה ומהימה. בקשו הצעת מחיר מפורטת הכוללת את כל שלבי הפינוי והניקיון של הבית.

2. תוכנית עבודה – בקשו מחברת הניקיון שתכין תוכנית עבודה מסודרת לאורך זמן כך שתוכלו לדעת בכל שלב ושלב אילו משימות בוצעו ומה עוד צפוי להתרחש. התוכנית תעזור לכם לעשות מעקב אחר התקדמות העבודה.

3. הריסה לעומת פינוי – וודאו מראש האם יש צורך בהריסה של חפצים או מוצרי חשמל או בפינוי שלהם על מנת לנקות את הבית. לדוגמא, במקרים בהם אי אפשר להזיז מקרר ממקומו על מנת לנקות, אולי צריך לשבור אותו כדי לאפשר גישה לצוות לעשות את עבודתו.

4. תהליך הניקוי – לאחר שפונתה הפסולת וודאו כי החברה מספקת שירותי ניקיון הכוללים ניקוי אבק, שטיפת קירות, חיטוי משטחים וריסוס. בדקו האם יש לחברת הניקיון את הכלים להתמודד עם ניקוי עובש וריחות רעים שהצטברו עם הזמן.

5. סילוק ופינוי אשפה כחוק – וודאו כי החברה המטפלת בניקוי הדירה המוזנחת משאירים אחריהם סביבה נקיה וכח כל הפסולת פונתה כחוק אל המזבלה, אל מרכז המיחזור או הועברה לתרומה לאחר שכמובן נמצאה תקינה ובטוחה לשימושו של אדם אחר.

6. המלצות – זה לכאורה מובן מאליו, אבל היות ומדובר בעבודה הדורשת רגישות למצבו הנפשי של האגרן הכפייתי חשוב לשמוע ממקור ראשון איך התבצעה העבודה בשטח.

7. ביטוח – ודאו כי לחברה המבצעת את הפינוי והניקוי יש ביטוח לעובדים. לא הייתם רוצים להיות אלה שנושאים בעלויות הטיפול של עובד שנפגע במהלך עבודות הפינוי והניקוי.

חשוב שתדעו

אגרנות כפייתית ואיסוף כפייתי הינם סממנים לבעיה נפשית המצריכה טיפול על ידי גורם רפואי מוסמך כמו פסיכולוג או פסיכיאטר (שיכול לתת טיפול תרופתי בבעיה). האגרנות והאיסוף הכפייתי יכולים להופיע לאור קושי בהתמודדות עם אובדן של אדם יקר, שכול, דיכאון או בעיות נפשיות כגון הפרעת קשב וריכוז. חשוב שהטיפול הנפשי באגרן הכפייתי יעשה לפני התחלת פינוי הדירה המוזנחת שכן, אם הדבר יעשה ללא ידיעתו וללא הסכמתו הדבר עלול להוביל להחמרה במצבו.


בשיתוף שי פינוי דירה