פותחים את 2024 עם מעשה טוב: מתגייסים למען הקשישים והילדים - מחממים להם את החורף

החודשים הקרים של החורף כבר בעיצומם וקשישים רבים בישראל נאלצים לוותר על חימום בביתם. אגודת "יד אליעזר" יוצאת במבצע לחמם לקשישים את החורף

חדשות כיפה תוכן שיווקי בשיתוף אגודת יד אליעזר 28/12/23 22:11 טז בטבת התשפד

פותחים את 2024 עם מעשה טוב: מתגייסים למען הקשישים והילדים - מחממים להם את החורף
עזרה לקשישים, צילום: Studio Romantic,Shutterstock

החודשים הקרים של החורף כבר בעיצומם. קשישים רבים בישראל, נאלצים לוותר על חימום בביתם. בכל חורף מחדש אנחנו שומעים את הסיפורים על קשישים שלא היה להם כסף לחמם את הבית על ילדים שהלכו לבית הספר בלי מעיל. על משפחות שלא היה להם כסף לשלם לחברת החשמל ונותרו ללא אמצעי חימום בחורף.

מבצע חימום קשישים בחורף

בעיצומה של המלחמה אגודת "יד אליעזר" לא שוכחת את העורף ויוצאת במבצע לחמם לקשישים את החורף, לדאוג לילדים שלא יהיה להם קר, שלהורים שלהם יהיה את האמצעים לרכוש להם מעילים. לדאוג לחשבונות החשמל לנזקקים שלא יכולים לשלם אותם.

"יד אליעזר" דואגת כל השנה לקשישים, לילדים ולחלשים. לאלו שנמצאים בצד הדרך ורק בזכות העזרה של 'יד אליעזר' הם מצליחים להתמודד. 'יד אליעזר' דואגת להם לחבילות מזון ולכל מה שהם צריכים כדי שהם לא יפלו. למרבה הצער המצב הכלכלי גורם לרבים ליפול מתחת לקו העוני והם לא יכולים לדאוג אפילו לא לצרכים הבסיסים של עצמם ומשפחתם.

בואו להיות שותפים

בואו והיו שותפים למבצע וחממו לקשישים ולילדים ולחלשים את החורף. היו שותפים למבצע חימום הבית של הקשישים, מעילים לילדים הקטנים, חשבון חשמל לנזקקים. דווקא בימים אלו בהם אנו רוצים להרבות באהבת חינם ובנתינה לאחר בזמן בו החורף נמצא בשיאו נתגייס כולנו עבור אלו שאין ידם משגת לחימום ביתם-היו שותפים יד עם יד אליעזר בפרויקט ציוד חורף במסגרתו הם פועלים לא להשאיר בית בישראל ללא מענה וחימום הולם.

לחצו כאן והאירו את הבתים של אלו שאין להם>>>>


בשיתוף אגודת יד אליעזר