ארבע השאלות הנפוצות ביותר לגבי ביטוח דירה

הבית שלנו הוא אחד הנכסים היקרים ביותר שלנו, ולכן חשוב שנגן עליו מפני נזקי מבנה ורכוש. ביטוח דירה מעניק כיסוי ביטוחי למבנה ולתכולת הדירה | ארבע שאלות נפוצות לגבי ביטוח דירה

חדשות כיפה תוכן שיווקי בשיתוף איילון חברה לביטוח 28/12/23 19:57 טז בטבת התשפד

ארבע השאלות הנפוצות ביותר לגבי ביטוח דירה
מפתח לדירה, צילום: ALDECA studio,Shutterstock

לרוב הבית שלך הוא נכס היקר ביותר עבורך, ולכן חשוב שתגן עליו מפני נזקי מבנה ורכוש, כגון: פריצה, שריפה, נזקי טבע ועוד. ביטוח דירה מעניק כיסוי ביטוחי למבנה ולתכולת הדירה, ועל מנת שתוכל לרכוש ביטוח דירה שמתאים לצרכים שלך, כדאי שתכיר את הכיסויים החשובים בביטוח דירה, באמצעות ארבע השאלות הנפוצות בתחום זה.

מה מכסה ביטוח מבנה לדירה ומה הוא כולל?

ביטוח מבנה לדירה כולל בתוכו נזקים שנגרמו למבנה ולכל חלקיו באופן קבוע כגון צנרת, דוד שמש ועוד. בנוסף, הביטוח חל גם על גדרות, שערים ודרכים מרוצפות ששייכים לשטח הדירה או המבנה.
הביטוח כולל את הכיסויים הבאים: נזקי רעידת אדמה, אש, התפוצצות או התלקחות, גניבה, פריצה, שוד, שברי זכוכית, התנגשות רכב ועוד.

האם ביטוח דירה מכסה מפני רטיבות?

ביטוח מבנה לדירה מכסה מפני נזקי צנרת במרבית הפעמים ללא צורך בהרחבת הפוליסה, אך הביטוח לא תמיד מכסה נזקי רטיבות שנגרמו כתוצאה מכשלים באיטום. כשרוכשים ביטוח דירה מומלץ לוודא שהפוליסה מכסה בגין נזקי צנרת וכולל בתוכו סעיף נזקים שנוצר כתוצאה מבעיה באיטום. אם הוא לא כולל, מומלץ לבדוק אפשרות לביטוח מורחב.

ביטוח צד ג' לדירה - מה הוא כולל?

ביטוח צד ג' לדירה, מכסה במקרה של פגיעה בבני אדם, בהשוואה לביטוח דירה ותכולה שמכסה רק את הרכוש. אם אדם נפצע בדירתך, גם אם זה לא באשמתך, האחריות חלה עליך. לכן ביטוח צד ג' לדירה מבטח כל אדם שאינו המבוטח או בן משפחה שמתגורר באופן קבוע בדירה, ואינו עובד בדירה כגון מטפל, בייביסיטר או עוזרת בית.

ביטוח תכולה לדירה - מה כולל?

ביטוח תכולה לדירה כולל כל דבר וחפץ שבבעלותך, תחת החזקתך, באחריותך ובאחריות אחד מבני משפחתך, שמפורטים בתנאי הפוליסה. הביטוח מכסה בעת: גניבה, רעידת אדמה, סיכוני מים, מגע או התנגשות כלי רכב בדירה, פעולות זדון, ועוד אשר מקנים לך פיצוי כספי שיאפשר לך לשקם את שגרת חייך. שים לב במידה ואתה שוכר את הדירה מומלץ להתייעץ עם בעל הדירה ולבדוק האם קיים ביטוח תכולה, במרבית הפעמים בעל הדירה לא יבטח את תכולת הדירה ולכן על השוכר לעשות זאת.

אין לך עדיין ביטוח דירה? לחץ כאן לרכישת ביטוח דירה דיגיטלי הכולל ליווי אישי ומקצועי של סוכן ביטוח.

* התוכן הנ"ל הינו בגין הצעה בלבד ואין בו כדי להוות תחליף לייעוץ מקצועי


בשיתוף איילון חברה לביטוח