הקצינה שהוקפצה בזמן טיפולים כימותרפיים למילואים ונלחמת כעת על החייה

חדשות כיפה תוכן שיווקי 26/12/23 10:24 יד בטבת התשפד

הקצינה שהוקפצה בזמן טיפולים כימותרפיים למילואים ונלחמת כעת על החייה
שירה זיגמון, צילום: באדיבות המשפחה

בפרוץ המלחמה וכשהיא בין טיפולים כימותרפיים שירה עזבה את הכל, ולמרות ההפצרות של הוריה היא עלתה על מדים וטסה לבסיס, להם היא אמרה: "אני מכירה היטב את הגזרה באיו"ש ואין מצב שאני לא משתתפת במלחמה הזו על הבית שלנו" עכשיו היא מתמודדת עם סרטן נדיר וצריכה בעצמה עזרה

שירה זיגמון בת 25, נלחמת על חייה. כששירה היתה בת 5 היא כבר ניצחה את הסרטן. עכשיו, 20 שנה אחרי, הסרטן חזר והוא אגרסיבי ואלים הרבה יותר.
ברגע אחד, מבחורה צעירה מלאה בחלומות ותוכניות לטרוף את החיים, שירה מצאה את עצמה במלחמה על החיים.

לתרומות לחצו כאן

"שירה טופלה בארץ, אצל מיטב המומחים. אבל בגלל מורכבות הניתוח שהיא צריכה לעבור, והעובדה שמדובר במקרה נדיר שאין בישראל ניסיון בטיפול בו, המליצו הרופאים לשירה להגיע לניו יורק, שם יש ניסיון ואפשרות לבצע את הניתוחים המורכבים שהיא צריכה לעבור" אומרים בני משפחתה של שירה,

יוסי זיגמון אבא של שירה מוסיף: "בשבת הארורה של ה- 7.10 שירה הייתה עדיין בין טיפולים כימותרפיים. כשהתבררה התמונה הקשה מיישובי וקיבוצי העוטף היא פשוט עלתה על מדים וטסה למילואים בגזרת רנתיס שביהודה ושומרון למרות שהתנגדנו, לגוף שלה היו מחוברים עדיין צינורות כי זו שירה. היא הספיקה לשרת שבועיים ואז הגיעה השיחה מהרופא בארה"ב שאמר שאנחנו צריכים להגיע כמה שיותר מהר לארצות הברית"

תוך 24 שעות, בזמן שהמדינה כאן עדיין בוערת, נפרדו שירה והמשפחה, מהחברים ועלו על הטיסה לניו יורק כשהם משאירים בישראל, בת חיילת (מפקדת תצפיתניות) ואת הבן הגדול שעובד עם הצבא וחייב להישאר בגלל המלחמה. עכשיו היא נלחמת במלחמה שלה על החיים שלה וכדי לנצח היא צריכה את העזרה של כולם.

אפרת זיגמון אמה של שירה אומרת כי "שירה חגגה יומולדת 25 לפני שבוע. המראה שלה יכול להטעות אבל מתחת לחזות העדינה הזו שלה, יש נפש של לוחמת, עם כוחות על ועוצמות נדירות של אישה צעירה שנלחמת על החיים שלה ואין לה שום כוונה לוותר. גם לנו! הגענו עד לכאן, כדי לתת לשירה את הסיכוי הכי טוב שיש. ועכשיו אנחנו נעשה כל מה שצריך כדי להציל אותה".

לתרומות לחצו כאן