ברקע המלחמה: תכשיטים עם משמעות לתקופות קשות

התקופה הקשה שבאה על כולנו לעיתים מעלה צורך להנכיח אותה במשהו מוחשי, תכשיט יפה עם משמעות מיוחדת הוא פתרון מעולה שיכול לחזק ולהעלות חיוך שצריך- הנה כמה רעיונות

חדשות כיפה חדשות כיפה בשיתוף thebursa 19/11/23 22:04 ו בכסלו התשפד

ברקע המלחמה: תכשיטים עם משמעות לתקופות קשות
שרשרת מגן דוד, אילוסטרציה, צילום: shutterstock

החיים שלנו מורכבים מכל מיני תקופות. ישנן תקופות טובות ושמחות וישנן תקופות קשות ועצובות. כאשר אנו עוברים תקופה קשה והרגשות שלנו בשיאם, אנו מבולבלים ועצובים, כואבים ומדוכדכים, לפעמים מה שצריך כדי לקבל כוח ואנרגיה להמשיך קדימה בראש מורם הוא דווקא תכשיט בעל משמעות סמלית או שורשית.

תכשיטים בעלי משמעות שורשית

תכשיטים שיש להם משמעות שורשית הם תכשיטים שמבטאים את הזהות וההזדהות שלנו עם השורשים היהודיים שלנו. תכשיטים כאלו יכולים להיות שרשראות זהב עם תליונים של מגן דוד כיום יש מבחר גדול מאוד של מגיני דוד, כאלו המשולבים עם יהלומים, כאלו בחריטת לייזר מיוחדת, כאלה שעשויים כפלטה אחת וגם כאלו סולידיים ופשוטים. בסופו של דבר מגן הדוד אומר דבר אחד – אני יהודי ואני גאה בכך.

לא רק מגן דוד ניתן למצוא אלא גם תליונים של "עם ישראל חי!" ו"ביחד ננצח!" היום יותר מתמיד לתכשיטים כאלו יש משמעות כפולה ומכופלת, משמעות של גאווה לאומית, משמעות של אחדות, של כוח עצום, של עם הנצח שתמיד יחייה ויתקיים!

תליונים נוספים בעלי משמעות שורשית הם תליון של מזוזה, תליון של ארץ ישראל שמזכיר לנו שזה הבית ועליו נילחם תמיד בחירוף נפש. ישנם גם תליון של לוחות הברית וגם תליון של חמסה נגד עין הרע.

תכשיטי שמות

גם תכשיטי שמות הם תכשיטים בעלי משמעות לתקופות קשות. לקבל שרשרת יפה ובה השם שלנו מופיע, בהחלט ממלא את הלב באור ובתקווה. תזכורת שאנחנו עדיין כאן, קיימים, בועטים, לא מוותרים, לא נכנעים – לשם שלנו יש משמעות, המשמעות שלו היא עצם העובדה שאנו קיימים, גם בתקופות קשות וחשוכות אנחנו כאן כדי להישאר.
בתכשיטי שמות אפשר למצוא יותר מרק שרשרת עם פלטת השם או אותיות השם עם יהלומים יפים שמקשטים אותו. יש גם מגוון של טבעות, וגם צמידים מיוחדים שעליהם יש את אותיות השם שלנו. אין כל ספק שזהו תכשיט מיוחד שבהחלט מתאים גם לרגעים יותר קשים ומורכבים שיש בחיים.

גם שרשרת עם תליון של ילד או ילדה טומנים בחובם משמעות רבה. הילדים שלנו הם ההמשך שלנו, הם מה שאנחנו משאירים בעולם הזה אחרי שאנחנו נעבור אל העולם הבא. לקבל שרשרת עם תליונים של הילדים או אפילו צמיד זהב יפה שאליו מחוברים התליונים לפי מספר הילדים, זו בהחלט מתנה מרגשת שיש בכוחה להפוך גם את התקופות הקשות והחשוכות ביותר לכאלה שניתן לראות בהן קרן אור.

תכשיטים לאירוע מיוחד

לעיתים יש לנו אירועים מיוחדים שמתנגשים עם התקופות הקשות, למשל אירוע של חתונה שתוכנן מזה זמן רב, בר או בת מצווה, חינה, ברית או בריתה. גם האירועים הללו הם חלק מהחיים. תוכלו לקנות ליולדת טבעת עם המילה אימא שתסמל את המשך החיים והקיום למרות התקופה הקשה שבה אנו נמצאים. אם יש לכם אירוע של בר או בת מצווה, קנו לילדים תכשיט יפה כמו שרשרת זהב עם תליון, שילווה אותם בתקופת המעבר מילדות לבגרות, אם יש חינה במשפחה פנקו את הכלה עם צמידי זהב יפים ואל תשכחו שזהו בית נוסף


בשיתוף thebursa


Notice: Undefined variable: tmpUrl in /srv/sites/kipa.co.il/public_html/incFiles2021/footer.php on line 368

Notice: Undefined variable: tmpUrl in /srv/sites/kipa.co.il/public_html/incFiles2021/footer.php on line 368