המדריך הפרקטי לבחירת כסאות לפינת אוכל

איך תוכלו לבחור כסאות איכותיים ומומלצים עבור פינת האוכל שלכם ומה חשוב שתדעו לפני כן? במאמר זה, המומחים של הצוות שלנו יסבירו לכם כל מה שחשוב לדעת לפני שבוחרים כסאות לפינת אוכל

חדשות כיפה תוכן שיווקי בשיתוף דיווני 19/11/23 15:16 ו בכסלו התשפד

המדריך הפרקטי לבחירת כסאות לפינת אוכל
פינת אוכל, אילוסטרציה, צילום: shutterstock

פינת אוכל שעוצבה בצורה הנכונה מוסיפה המון לכל מטבח בו היא נמצאת, שכן, מדובר על מרווח נוח וחמים שבו ניתן ליהנות יחד עם משפחה או חברים מארוחות נהדרות באווירה מושלמת. אולם, על מנת לתכנן את פינת האוכל המושלמת, הרי שעליכם לדעת כיצד לבחור נכון את הריהוט הנכון, ובפרט כסאות לפינת אוכל. ובכן, בימינו קיים מגוון רחב מאוד של כסאות לפינת אוכל, כך שלא תמיד פשוט לבחור נכון מתוך כל האפשרויות הקיימות. אז איך בכל זאת תוכלו לבחור כסאות איכותיים ומומלצים עבור פינת האוכל שלכם ומה חשוב שתדעו לפני כן? במאמר זה, המומחים של הצוות שלנו יסבירו לכם כל מה שחשוב לדעת לפני שבוחרים כסאות לפינת אוכל.

הכל מתחיל בהתאמה של המידות

בעת בה אנו מדברים על בחירת כסאות לפינת אוכל, חשוב מאוד לציין כי אחד השלבים העיקריים יהיה לערוך התאמה בין מידות השולחן לבין הכסאות החדשים שתבחרו. רוב השולחנות בימינו הם בין 28 -31 אינץ' גובה, כאשר הגובה השכיח ביותר הוא בערך 30 אינץ' בהנחה ומודדים אותו מהחלק העליון של המושב עד לרצפה. מנגד, כיסאות של פינת אוכל בדרך כלל ינועו סביב 17 עד 20 אינץ' גובה. משמע הדבר הוא, שהמרחק בין המושב למשטח השולחן עשוי להיות בין 8 ל-14 אינץ'. כאשר מדובר על המרחק האידיאלי עבור הסועד הממוצע, מומלץ בדרך כלל לשמור על מרחק של בין 10 ל-12 אינץ', אם כי חשוב להדגיש שהדבר עשוי להשתנות בהתאם לעובי של משטח השולחן. יתר על כן, חשוב גם למדוד את המרחק מגובה המושב לשולחן, ולבדוק האם יש התאמה מדויקת מביניהם מבחינה זו.

ידיות

במידה והחלטתם לבחור כסאות אשר מכילים ידיות, מומלץ מאוד לוודא כי החלק העליון שלהן אינו נוגע בחלק התחתון של השולחן. במקרים ותנאי זה כן מתרחש, הדבר עלול ליצור שחיקה מוקדמת של ידיות הכסאות וכן גם צפיפות בעת הסעודה שעלולה להביא לחוסר נוחות.

סטייל

כסאות לפינת אוכל אינם רק פריט פרקטי שישלים את פינת האוכל המושלמת שלכם, אלא גם מדובר על פריט עיצובי לכל דבר ועניין שכן, בימינו קיים מגוון רחב מאוד של כסאות לפינת אוכל בעיצובים שונים, אותם תוכלו להתאים לעיצוב הכללי של המטבח שלכם על מנת להעשיר את הנימה העיצובית וליצור אווירה נהדרת. בדרך כלל, בחירה שהתבצעה תוך כדי התאמה מדויקת בין האלמנטים העיצוביים של הכסאות לבין שאר הרהיטים בפינת האוכל והשולחנות תיראה טוב מאוד - מה שיתרום לכם לקבל פינת אוכל נהדרת, נוחה והכי חשוב - יפה ונעימה לעין. חשוב לקחת בחשבון גם את העניין של הגימור, הגוונים של הכסאות וכן גם חומר הגלם ממנו הם עשויים - מאחר וכל אלו עשויים להשפיע על המראה ועל השילוב שלהם עם השולחן.


בשיתוף דיווני


Notice: Undefined variable: tmpUrl in /srv/sites/kipa.co.il/public_html/incFiles2021/footer.php on line 368

Notice: Undefined variable: tmpUrl in /srv/sites/kipa.co.il/public_html/incFiles2021/footer.php on line 368