עוברים דירה? כל הטיפים להובלה בטוחה של מוצרי החשמל שלכם

מוצרי חשמל ביתיים עולים לא מעט כסף, אך מעניקים לנו איכות חיים טובה. הם מעניקים לנו נוחות וההשקעה בהם בהחלט משתלמת לנו. בכל פעם שאתם נערכים למעבר לבית או דירה חדשה, יש לקחת בחשבון את הובלתם של מוצרי החשמל השונים שיש בבית אל הבית החדש. אספנו עבורכם מספר טיפים שיסייעו לכם להוביל את מוצרי החשמל בבטחה אל יעדם

חדשות כיפה תוכן שיווקי 02/11/23 16:13 יח בחשון התשפד

עוברים דירה? כל הטיפים להובלה בטוחה של מוצרי החשמל שלכם
צילום: shutterstock

הובלה VS איסוף מהסניף

כאשר אתם רוכשים מוצר חשמל, יש באפשרותכם לבחור אם תרצו הובלה או אם תגיעו לאסוף את המוצר מהסניף הקרוב לביתכם. למרות שאיסוף מהסניף יכול להראות כמו הבחירה הנכונה, כי כך תוכלו לקבל את המוצר במהירות מבלי להמתין מספר ימי עסקים ובנוסף תוכלו לחסוך את עלויות השילוח, אתם עלולים לגלות כי זו הייתה בחירה מוטעית אם חלילה המוצר שרכשתם ייפגע ובכך לא תחול יותר האחריות על המוצר.

אם הסיבות הללו אינן מספיקות, נוסיף ונאמר שגם הנשיאה של מוצרים חשמליים כבדים, כגון: מכונות כביסה, תנורים, מכונות קפה, מקררים או מקפיאים, בהחלט עלולה לפגוע בכם פיזית. מספיקה תנועה אחת לא נכונה, או משקל כבד מידי שאינו מתאים ליכולות הפיזיות שלכם, ואתם עשויים להינזק באופן חמור. לכן, נמליץ לכם תמיד לבחור באפשרות ההובלה עד ביתכם על ידי מובילים מיומנים ומקצועיים.

אל תזרקו את האחריות על המוצר

יש לא מעט מוצרים חשמליים שמחויבים בפתיחתם ובהתקנתם על ידי טכנאי המוסמך לכך. אם תחליטו לעשות זאת לבד, אתם עלולים לסכן את עצמכם ואת סביבתכם. כך לדוגמה התקנה עצמאית של כיריים, עלולה להוביל למצבים שבהם אתם מסכנים את חייכם וחייהם של בני המשפחה שלכם, עקב חיבור לא נכון או לא טוב מספיק של צינור הגז, דבר שעלול להוביל לדליפת גז.

בנוסף, התעסקותכם עם מוצרים חשמליים כמו מדיחי כלים, כיריים, מכונות כביסה, תנורים ועוד, תגרום לכך שאוטומטית תאבדו את האחריות על המוצר. לכן, כדאי לבחור מראש בהובלה הכוללת גם את האפשרות להתקנתו של המכשיר החשמלי עם הגעתו לביתכם. כך תוכלו להתחיל את השימוש בו מיד באופן בטיחותי.

חשבו מראש את עלויות ההובלה

כאשר אתם רוכשים מכשיר חשמלי חדש אתם יכולים ליהנות מתנאים של משלוח חינם, אך ישנם מקרים שבהם ייתכן כי תידרשו בתשלום נוסף, למשל אם תנאי ההובלה הם חריגים כמו בבניינים רבי קומות שאין אפשרות להעלות את המוצר במעלית וצריך לשלם תוספת למנוף, או שאין מעלית בבניין כלל וצריך לשלם תוספת למובילים. כמו כן, אם אתם גרים באזורים מרוחקים מאוד או מעבר לקו הירוק ייתכן כי תאלצו לשלם תוספת מסוימת להובלת המוצר עד אליכם.

בדקו את חברת ההובלה

לצערנו לא פעם אנו מגלים כי חברות הובלה מבצעות עוקץ בלקוחות שלהן. לכן, טרם אתם קובעים הובלה, בדקו אותה באינטרנט. האם יש לה תביעות? האם יש עליה ביקורות של לקוחות קודמים? היערכו בהתאם ובחוכמה כדי לא להצטער על כך בהמשך. בנוסף, תוכלו להתייעץ עם בני משפחתכם או חברים טובים ולקבל המלצות על מובילים טובים, אמינים וישרים. טיפ נוסף הוא לבחור בחברות אשר תחום ההתמחות שלהם הוא הובלה והתקנה של מוצרים חשמליים. הן יוכלו לשמור לכם על המוצרים באופן הטוב ביותר בעת ההובלה.

לסיכום, אם אתם מתכננים לעבור בזמן הקרוב לבית או דירה חדשים, הבטיחו את עצמכם עם חברת הובלה מקצועית שבה לא יפגע ולא יינזק אף מוצר חשמלי מכלל המוצרים שלכם.

לינק לתמונה https://pixabay.com/photos/kitchen-interior-design-room-home-1940174/


Notice: Undefined variable: tmpUrl in /srv/sites/kipa.co.il/public_html/incFiles2021/footer.php on line 368

Notice: Undefined variable: tmpUrl in /srv/sites/kipa.co.il/public_html/incFiles2021/footer.php on line 368