הרב מזוז בקריאה יוצאת דופן: לתרום לארגון תקומה המסייע לחיילים בעת המלחמה

"הם מוסרים כעת את הנפש להצלת עם ישראל וצריכים את הסיוע של עם ישראל" • המרכז הלוגיסטי של תקומה חילק עד עכשיו אלפי ארגזי ציוד לפלוגות הלוחמות

חדשות כיפה תוכן שיווקי בשיתוף תקומה 22/10/23 20:42 ז בחשון התשפד

הרב מזוז בקריאה יוצאת דופן: לתרום לארגון תקומה המסייע לחיילים בעת המלחמה
חלוקה לחיילים, צילום: יחצ

ראש ישיבת כיסא רחמים הרב מאיר מזוז, הנחשב לאחד הרבנים הבולטים בציבור החרדי ומראשי הישיבות הספרדיות הגדולות בישראל, מפרסם הבוקר (ראשון) מכתב יוצא דופן ובו קריאה לתמוך בפעילות תנועת תקומה למען חיילי צה"ל, המסייעת בימים אלה לחיילים באזורי הלחימה, בשיתוף עם עמותת "תורת לחימה".

לחצו כאן לסיוע דחוף עבור החיילים >>>

מכתב הרב מזוז

מכתב הרב מזוז צילום: יחצ

במכתבו כותב הרב מזוז "בקשה לתמוך ביוזמה של עמותות תורת לימה ותקומה בשיתוף עם מפקדים בשטח לרכישת ציוד דחוף למלחמה לפי הצרכים הדחופים. החיילים בשטח מלאים ברצון לנצח ורק צריכים את העזרה של עם ישראל כדי לצייד אותם בציוד הנחוץ להם כדי לנצח! הם מוסרים כעת את הנפש להצלת עם ישראל וצריכים את הסיוע של עם ישראל! עם ישראל צריך אתכם!" תנועת "תקומה" הקימה עם תחילת המלחמה מרכז לוגיסטי בגבעת שמואל המסייע לגדודים הלוחמים בשטח בציוד לחימה, ציוד טקטי, ביגוד חם, מזון ועוד. המרכז כולו מופעל על ידי מתנדבים ופעל עד כה גם בחזית הדרומית וגם הצפונית. לקראת הכניסה הקרקעית לעזה והערכות על פתיחת המלחמה בחזית הצפונית מגבירים את הקצב בפעילות המרכז וזקוקים לתמיכת הציבור למען חיילי צה"ל.

לחצו כאן לסיוע דחוף עבור החיילים >>>


בשיתוף תקומה