הם גייסו עשרות אלפי ארגזי ציוד חולקו לחיילים - ועדיין הם לא נחים

ביוזמת תנועת תקומה הוקם מרכז סיוע ללוחמים הפועל מאז תחילת מלחמת חרבות ברזל • המתנדבים בארגון הספיקו לחרוש את הארץ ולצייד את הלוחמים בכל הציוד שנדרש ללחימה, עכשיו הם ממשיכים בכל הכוח

חדשות כיפה תוכן שיווקי בשיתוף תקומה 19/10/23 20:00 ד בחשון התשפד

הם גייסו עשרות אלפי ארגזי ציוד חולקו לחיילים - ועדיין הם לא נחים
חלוקת חבילות לחיילים, צילום: יחצ

בתחילת מלחמת חרבות ברזל החליטו בארגון תקומה להקים מרכז סיוע על מנת לספק ללוחמים ציוד לחימה. הם פתחו קמפיין, ויצאו במבצע גיוס תרומות מהארץ ומהעולם. ההירתמות המרשימה הובילה לרכישת כל הציוד הנדרש ללוחמים בשטח כבר ביום ראשון שעבר, תחילת המלחמה. לתקומה חבר גם ארגון "תורת לחימה" המעניק סיוע לחיילים באופן שוטף.

לחצו כאן לסיוע דחוף עבור החיילים >>

מאז הקמת המרכז, הם מקבלים פניות על בסיס יומי בעיקר ממג"דים בשטח, עם זאת, גם אלו שפנו אליהם בטלפון או בווצאפ, הם מספרים, קיבלו מענה. בין הציוד שרכשו ניתן למצוא: מזרנים, ערכות עזרה, מטענים ניידים, פנסי ראש, לדרמנים, מגבות, מזרנים, ביגוד אישי וכל דרישה שהגיעה מהשטח.

חלוקה לחיילים

חלוקה לחיילים צילום: יחצ

ברל׳ה קרומבי, יו"ר תקומה מסר: "יצאנו לחלוקה באופן יומיומי. הספקנו לבקר בכל שטחי הכינוס בדרום ובצפון בשבוע וחצי החולפים. אין יום שלא נעשתה בו חלוקה ואין לוחם שפנה אלינו ולא קיבל מענה. התגובות בשטח מרגשות, קבלנו סרטונים של חיילים שמסרו לנו שהציוד שהבאנו להם הוא ציוד מציל חיים!".

עוד מסר ברל׳ה כי הארגונים דאגו גם לנשות הלוחמים: "בשבוע שעבר ביום חמישי ערכנו הפרשת חלה בשיתוף בית המדרש בגבעת שמואל. בהפרשת חלה נילושו 150 ק"ג שמהם נאפו חלות שנשלחו לנשות הלוחמים בצירוף ערכת מזון מפנקת לשבת".

בנוסף, ביום ראשון ערכו הארגונים על האש ללוחמים הנמצאים בשטחי הכינוס. "הלוחמים נמצאים בחזית, אנחנו אלה שאחראים שיהיה להם עורף חזק. לכן, אנחנו כאן כדי לדאוג שכל בקשה של לוחם מתמלאת על מנת שהוא יוכל להיות מוכן ללחימה כנדרש".

עוד מסר ברל׳ה כי הקמפיין בעיצומו וכי כדי למלא את כל בקשות הלוחמים יש צורך בסיוע נוסף:
"אנחנו רוצים להודות לתורמים היקרים, בזכותם כל זה יכול לקרות. אנחנו צריכים אתכם יחד איתנו עד הניצחון! המשיכו לתרום ולהפיץ את הקמפיין המבורך. עם הנצח לא מפחד מדרך ארוכה!"

לחצו כאן לסיוע דחוף עבור החיילים >>


בשיתוף תקומה