תכנות לילדים: דרך יעילה להתחיל שנה חדשה

פיתוח אפליקציות, פייתון, סקראץ' - כל אחד מאלה יכול להעניק לילדיכם אינספור הזדמנויות להצלחה בהווה ובעתיד: צריכת טכנולוגיה משאירה אותם פסיביים, אולם יצור טכנולוגיה עוזר להם לייצר כישורים | כל הפרטים

חדשות כיפה תוכן שיווקי בשיתוף טקי אונו 02/10/23 08:44 יז בתשרי התשפד

תכנות לילדים: דרך יעילה להתחיל שנה חדשה
צילום: shutterstock

חופשת סוכות בפתח ושוב תמצאו את ילדיכם מבלים מול המסכים הדיגיטליים, שקורצים להם יותר. מה עושים? "אם אי אפשר להילחם בהם, הצטרפו אליהם". נצלו את ההכרות שלהם עם עולם זה, ונתבו אותם לקורסי תכנות לילדים, כדי שהשנה החדשה תפתח בפניהם דרך להצלחה.

כלים לעתיד

שנה חדשה מעלה לא אחת שאלות לגבי עתיד ילדיכם. גם אם אינו ידוע, חשוב שירכשו כלים להתמודדות מוצלחת עימו. צריכת טכנולוגיה משאירה אותם פסיביים, אולם כשהם הופכים ליצרני טכנולוגיה, הם מפתחים כישורים, באמצעותם יפתרו כל סוג של אתגר, שמצפה להם בעתידם:

  1. חשיבה ביקורתית - חשיבה ביקורתית מפתחת את היכולת לשאול ולהעמיק בשאלות, לחפש אחר ה"איך" ו"למה", ולא להסתפק ב"מה". בעזרתה הם חושפים ומגלים שכבות נוספות בידע, ויכולים להתפתח בכיוונים רבים ומגוונים.
  2. נחישות במשימות - לימודי תכנות לילדים מבוססים על קבלת משימות ומציאת דרכים יצירתיות להשיג אותן. תהליכי החשיבה המאתגרים, סיעור המוחות והחיפוש אחר הפתרון, מקנים להם הרגלים של דבקות במשימה ויכולת לעבור מכשולים.
  3. תקשורת בינאישית - במהלך הקורסים, הילדים לומדים כיצד להציג את עבודותיהם בפני אחרים כמו גם להקשיב לרעיונות לא שלהם. הם מפתחים יכולות עבודה בצוות, שיתוף פעולה, אמפתיה ועוד, שחשובים להתנהלות חברתית מתגמלת.
  4. חשיבה יצירתית – חיפוש פתרון להשגת משימות התכנות, משכלל את יכולות החיפוש של ילדיכם, ומצריך ממנו לפנות לעולמות תוכן שונים כדי למוצאם. התהליך מקנה להם כישורי חשיבה "מחוץ לקופסא", בעלי יתרונות חשובים להובלה והצלחה.

לא רק למחוננים

לימודי תכנות מתאימים לכל ילד, ללא קשר למגדר, גיל או האם הוא מחונן. שפות התכנות נלמדות בדרך יצירתית ומהנה, בקבוצות קטנות ויחס אישי, עם מורה קשוב שעונה על כל שאלה ומעודד אותם לחקור ולהתנסות.

מצרכנים פאסיביים ליצרנים נועזים

נצלו את השנה החדשה כדי להפוך את הרגלי המסך של ילדיכם ואת התנהלותם בסביבה דיגיטלית, לפעילות אקטיבית ויצרנית, על ידי לימודי תכנות לילדים . זה הרבה יותר פשוט ממה שאתם חושבים:

  • עולם שהם מבינים - משחקי וידאו, אנימציות, אפליקציות ועוד תופסים מקום רב בחייהם. במקום שיישארו בצד המתבונן, עזרו להם לעבור לצד שמפתח ויוצר, במיוחד בעולמות תוכן הקרובים לליבם.
  • חתומים על ההצלחה - לימודי תכנות לילדים מעוררים את סקרנותם, ומדרבנים אותם לחקור ולמצוא פתרונות. כאשר הם עומדים לבסוף מול המוצר שהכינו, אין דבר שמשתווה לתחושת הגאווה וההצלחה שלהם.
  • לימודים יצירתיים - תכנות לילדים מתבסס על משחקים, ויזואליות וצבעוניות, דמויות מוחשיות ועוד. אמצעים אלה מעודדים אותם ליצור, להמציא, ולקחת חלק פעיל בסביבה דיגיטלית מרתקת.

העניקו ערך מוסף לשנה החדשה של ילדיכם, באמצעות לימודי תכנות, והבטיחו להם כלים להתמודדות יצירתית, ייחודית ומוצלחת עם כל מה שיזמן להם עתידם.


בשיתוף טקי אונו