מיתוג תיקים בהתאמה אישית - כך תעשו את זה נכון

המטרה בשיווק ממותג של מוצרים שונים היא לחשוף כמה שיותר אנשים לקיומם של החברה או העסק - כך תמתגו נכון את התיקים של החברה שלכם בהתאמה אישית

חדשות כיפה תוכן שיווקי בשיתוף תיק קו 02/10/23 08:23 יז בתשרי התשפד

מיתוג תיקים בהתאמה אישית - כך תעשו את זה נכון
צילום: shutterstock

תיקים ממותגים הינם דרך יעילה ומוצלחת לשיווק כל עסק ולפרסום מוצריו או שירותיו. חשוב, שחברה שאצלה ניתן לרכוש תיקים וגם למתג אותם, תוכל להציע ללקוחותיה אפשרויות רבות למיתוג התיקים: אם זה שם החברה ופרטי ההתקשרות אליה, לוגו, סלוגן, מילות הקדשה אישיות וכדומה - לפי התאמה אישית ולפי צרכי החברה.

מהו מיתוג?

"מיתוג הוא דרך שיווקית שבו עסק או חברה יוצרים לעצמם תדמית ומשמעות על ידי שם, לוגו וסלוגן. המיתוג מעלה את תודעת קיום החברה בעיני הלקוחות הקיימים והפוטנציאליים. המטרה בשיווק ממותג של מוצרים שונים היא לחשוף כמה שיותר אנשים - לקוחות קיימים או לקוחות פוטנציאליים - לקיומם של החברה או העסק".

"בשל כל הנאמר ניתן להגדיר מיתוג כאלמנט שיווקי המסייע לחברה ליצור תדמית חיובית בעיני הצרכנים והלקוחות בהתאם לדרישותיה, צרכיה וערכיה", אומר לנו מנהל השיווק בכיר מחברת תיק קו, חברה המתמחה בעיצוב וייצור תיקים ממותגים .

מהו מיתוג בהתאמה אישית?

מיתוג בהתאמה אישית מתייחס ספציפית לחברה או לאדם פרטי, למה שמאפיין אותו, לתדמית שהוא רוצה ליצור עבור עצמו ולביסוס מעמדו כמישהו מקצועי ואמין. כיום, בעידן הדיגיטלי עם כוחן הרב של הרשתות החברתיות - מיתוג אישי הוא נושא חשוב. מיתוג אישי חיובי יכול להרים את מכירותיה של חברה ובאותה נשימה - מיתוג שלילי יכול גם להפיל חברה או עסק.

מיתוג על חולצות, תיקים ושאר מוצרים יכול להעלות משמעותית את ההערכה והאמון בחברה מסוימת ולהדגיש את מה שחשוב לה שהצרכנים ידעו עליה. החשיפה למוצרים עם מיתוג בהתאמה אישית מעלה את מודעות הלקוחות הפוטנציאליים לקיומה של החברה, לשמה, ללוגו שלה ולמה שהיא מסמלת. מיתוג בהתאמה אישית יכול להיעשות גם עבור מוצרים ייחודיים שאותם מעוניינים לתת ללקוחות מסוימים, לאירועים שונים, לבעלי תפקידים או אפילו לעובדים פורשים מהחברה בטקס הפרידה מהם.

אם אתה לא נוכח - אתה לא קיים

בכל תחום עסקי יש הרבה מתחרים על אותה משבצת של מוצרים או שירותים. כל עסק צריך להשקיע מחשבה ביצירת הבידול שלו מעסקים אחרים - נניח עסק המוכר תיקים מסוגים שונים צריך לשאול את עצמו: "כיצד אוכל לשכנע את הלקוחות שכדאי להם לקנות את תרמילי הגב דווקא ממני? מה ייחודי במוצרים שלי?"

את הייחודי והבידול הזה מהמתחרים חשוב להדגיש בכל הזדמנות. אחת האפשרויות היא דרך מוצרים ממותגים בהתאמה אישית - שאז קיימת האפשרות לבחור מה להדפיס על המוצר, באיזו גרפיקה להשתמש ומה לכתוב עליו - שייצג את העסק בדרך הטובה ביותר.

מוצרים בהתאמה אישית הם דרך מצוינת לפרסום ולשיווק קולע עבור העסק וגם כמובן כדי להחמיא ולשמח אדם פרטי או קבוצת אנשים בעלי מכנה משותף.

כיצד נכון למתג תיקים בהתאמה אישית?

  • בשלב ראשון - להחליט מה רוצים לכתוב על גבי התיק. איזה מסר רוצים להעביר.
  • לנסח מסר קצר וממוקד שייקלט בקלות אצל הלקוחות הנחשפים לתיק.
  • הכיוון הוא - שיכירו את שם העסק, את הלוגו שלו ומה הוא מוכר או משווק.
  • מיתוג אישי מוצלח יכול לקדם בצורה משמעותית את מחזור מכירותיה של כל חברה או עסק.
  • לכן חשוב שגם במסר הקצר בהתאמה האישית על התיק יהיה ברור לחלוטין מה יש לעסק להציע.

מיתוג תיקים בהתאמה אישית - יתרונות

  • יצירת חשיפה לעסק ע"י מיתוג בהדפסה בהתאמה אישית למגוון סוגי התיקים.
  • מתנה משמחת ופונקציונאלית ללקוחות החברה, ספקים, לעובדים חדשים ולעובדים קיימים וכדו'.
  • תמיד צריך תיקים – לעבודה, ללימודים, לצבא, לנשיאת מחשב, להליכה לכנסים ולאירועים, לפגישות עסקיות מחוץ למשרד וכדו'.
    תיקים הם שימושיים ליומיום ולאירועים ספציפיים.
  • תיקים בהתאמה אישית לעובדים מעלה את תחושת שייכותם למקום העבודה ומעניק להם "גאוות יחידה".
  • התיק הממותג מחזק את הקשר לחברה אצל לקוחות וותיקים המשתמשים בו בחיי היומיום שלהם כאות הזדהות עם החברה ומוצריה.
  • ניתן להכין תיק ממותג בהתאמה אישית עם שמו של כנס ספציפי שנערך מטעם חברה מסוימת. כך שכל משתתף בכנס יוכל להכניס לתיק חומר שמחולק בו.
    לאחר הכנס ימשיך התיק להוות מוצר פרסומי עבור החברה המארגנת.
  • זהו מוצר שיווקי המביא לתוצאה מצוינות של חשיפה עם עלות פרסום לא גבוהה.

כיצד מומלץ לבחור חברה למיתוג תיקים?

  • חברה המשתמשת בצבעים עמידים ובחומרי גלם איכותיים כדי שההדפסה על התיקים לא תדהה או תתקלף במשך הזמן.
  • חברה היודעת להתאים את חומרי ההדפסה לסוג הבד של התיק.
  • לפני שבוחרים חברה לשיווק ולמיתוג תיקים מומלץ להסתכל באינטרנט על המלצות מלקוחות שרכשו את מוצריה והתנסו במיתוג התיקים בחברה זו.
    אין כמו המלצה של לקוח מרוצה ומצד שני - מי שחווה על בשרו שירות גרוע וחוסר מקצועיות - יש לקחת את דבריו ברצינות רבה.
  • לברר עם החברה האם יש לנו ניסיון באופנה ומיתוג תיקים בהתאמה אישית – כמה זמן ובאלו סוגי בדים ותיקים.
    מה שמודפס על הבד צריך לבלוט למרחוק ולהיות במרכז התיק כדי לתפוס את עיניהם של הלקוחות.
  • איכות השירות – חברה יכולה להיות מקצועית ובעלת ניסיון רב בתחום, אבל אם איכות השירות שלה לקויה – כל היתרונות הללו מתבטלים בעיני לקוחותיה.
    חברה שמחשיבה עצמה רצינית, אמינה ומקצועית צריכה לראות את הלקוח במקום הראשון, לתת לו שירות אדיב ומהיר ככל שניתן.


בשיתוף תיק קו