מה לא אמרתם שככה מביאים תיירים? | צפו

לקראת חג הסוכות פונה מועצת גוש עציון בשיתוף אגף התיירות באמצעות סרטון לתושביה במטרה למשוך תיירות לאזור | #למה_לא_אמרת? - זו השאלה החוזרת בסרטון המוקרן על רקע השיר המפורסם

חדשות כיפה תוכן שיווקי 27/09/23 23:13 יב בתשרי התשפד

מה לא אמרתם שככה מביאים תיירים? | צפו
גוש עציון, צילום: Gershon Elinson/Flash90

#למה_לא_אמרת? לקראת חג הסוכות פונה מועצת גוש עציון בשיתוף אגף התיירות באמצעות סרטון לתושביה במטרה למשוך תיירות לאזור.

הסרטון מדמה קבוצת וואטסאפ של משפחה מורחבת שמחפשת היכן לטייל ותושבת הגוש מציע להם את מגוון האפשרויות שיש בגוש עציון.

גוש עציון משופע במעיינות, אתרי מורשת וטבע ייחודיים, ספורט אתגרי ועוד והכל במרחק קצר מירושלים והמרכז. במועצת גוש עציון מאמינים בשיטת חבר מביא חבר, שיכולה להגדיל את מספר המבקרים באתרים השונים בגוש עציון.

"אז עכשיו אנחנו אומרים! גוש עציון, כל מה שטוב קרוב!"

"מלבד הפעילות הרגילה שישנה בגוש, בחג סוכות השנה יש לנו פסטיבל ייחודי העוסק בדמותו של הורדוס הנקרא "מלך ההר", פסטיבל "עליה ברגל" מסורתית בדרך האבות ופסטיבל מים רבים בנחל צפית", מספרים במועצה. "אנו מאמינים שהתושבים הם הכוח שלנו ולכן אנו מבקשים מהם להפיץ את הטוב הזה שקורה במרחב שלנו גם למשפחה ולחברים, זאת מעבר לפרסום השנתי שאנחנו עושים בתחום התיירות".

"למה לא אמרת?", זו השאלה החוזרת בסרטון המוקרן על רקע השיר המפורסם. "למה לא אמרת שיש אצלכם מעיינות כאלו, אתרי מורשת וחוויות אתגריות? למה לא אמרנו? אז עכשיו אנחנו אומרים! גוש עציון, כל מה שטוב קרוב!"

ראש מועצת גוש עציון ויו"ר מועצת יש"ע, שלמה נאמן "אנחנו מזמינים את עם ישראל להגיע ולבלות בגוש עציון. יש לנו פה טבע נהדר, אטרקציות שוות וכמובן אתרי מורשת. בואו לעלות ברגל לירושלים, ליהנות מהעושר האמנותי והתרבותי שלנו ולטבול במעיינות. גוש עציון, כל מה שטוב קרוב!".

השנה מטיילים בחול המועד סוכות בגוש עציון. מגוון אירועים ואטרקציות רק 15 דקות מירושלים.

מה בתכנון? פסטיבל מים רבים בנחל צפית.

מתי? יום א' ט"ז תשרי 1.10.23 בין השעות: 10:00-14:00

איפה? בת עין.

אירוע הכרות בנחל צופית ויער המאכל החדש. ג'אם סשן "מים רבים" ונגנים שיעיפו לכם את הסכך! במקום ייהנו משפחות מסיורים מודרכים ,מגוון סדנאות יצירה, בישול ורוקחות טבעית מארבעת המינים.

מה בתכנון? יריד מלך ההר - מגוון פעילויות סביב דמותו של המלך הורדוס.

איפה? בתקוע ובגן הלאומי הרודיון.

מתי? 2-3/10/23 י"ז-י"ח תשרי. בין השעות: 11:00-16:30

סיורים בהרודיון ומגוון פעילויות במרכז אמנים תקוע. תערוכה של אמנים מקומיים, סדנאות, תיאטרון, ובית קפה-מסעדה.

מה בתכנון? פסטיבל עליה ברגל

מתי? 05/10/2023 בשעות 10:00-13:00.

הפנינג משפחות עם תחנות חווייתיות, משקפות תלת מימד, תחנות יצירה,סנפלינג, פינות מוסיקליות ואטרקציות נוספות. בנוסף, מקצי עליה לרגל לירושלים בדרך האבות הקדמונית ברמות שונות. חוויה לכל המשפחה

(לצועדים תחולק חולצה והסעה חזרה לחניית הרכבים).

המבקרים יוכלו להשלים את חווית הביקור בגוש עציון עם עוד אטרקציות ומקומות קסומים באזור: מסעדות טובות ,יקבים משובחים, צימרים וחאנים מפנקים.

פרטים נוספים באתר תיירות גוש עציון.

צילום: תיירות גוש עציון