5 טיפים לבחירת בסיס מיטה

בסיס המיטה הוא החלק התומך במיטה. הוא חשוב לא רק לנוחות אלא גם ליציבות המיטה. אם בסיס המיטה לא מתאים, המיטה עלולה להיות לא נוחה או לא יציבה. כאשר אתם בוחרים בסיס מיטה, חשוב לשים לב לדברים הבאים:

חדשות כיפה תוכן שיווקי 21/09/23 10:14 ו בתשרי התשפד

5  טיפים לבחירת בסיס מיטה
צילום: shutterstock

1. גודל המיטה

בסיס המיטה צריך להיות בגודל המתאים למזרן, כדי לתמוך בו בצורה נכונה. אם בסיס המיטה יהיה קטן מדי, הוא לא יוכל לתמוך במזרן בצורה טובה, וזה עלול לגרום למיטה להיות לא נוחה או לא יציבה.

2. מבנה הבסיס

ישנם סוגים רבים ושונים של בסיסי מיטה, עם מבנים שונים. חשוב לבחור בסיס מיטה עם מבנה מתאים לצרכים שלכם.

בסיס מיטה קבוע: הוא בסיס שעשוי לרוב מעץ והוא אינו מתכוונן, ולכן הוא מתאים לאנשים שאינם זקוקים לבסיס ו/או מיטה מתכווננת.

בסיס מיטה מתכוונן: בסיס מיטה מתכוונן הוא בסיס שניתן לכוונון כדי להתאים את הגובה של הראש והרגליים. הוא מתאים לאנשים שזקוקים לסיוע בשכיבה או לקימה מהמיטה או לאנשים שאוהבים לשכב על המיטה בכל מיני זוויות.

בסיס מיטה עם ארגז מצעים: בסיס מיטה עם ארגז מצעים הוא בסיס שיש בו ארגז אחסון מתחתיו. הוא מתאים לאנשים שרוצים להשתמש במקום האחסון מתחת למזרן לאחסון חפצים, מצעים, נעליים וכדומה.

3. חומרים

ישנם מגוון בסיסי מיטה מחומרים שונים, בסיס מיטה מעץ, ברזל, פלסטיק או בד. חשוב לבחור בסיס מיטה עשוי מחומרים איכותיים שיחזיקו מעמד לאורך זמן, לא יחרקו, יהיו תומכים ויציבים מספיק ויספקו לכם שינה טובה ונעימה.

4. פונקציונליות

ישנם בסיסי מיטה עם פונקציות נוספות, כמו מקום להניח את הספרים או הטלפון, מסגרת שעליה ניתן להניח רגליים בצורה נוחה, ארגז מצעים, מגירות אחסון, שידות מובנות, או מנגנון מתכוונן. אם אתם זקוקים לפונקציונליות כאלו ואחרות, חשוב לבחור בסיס מיטה עם הפונקציונליות המתאימה לכם ביותר.

5. מחיר

מחירי בסיסי המיטה משתנים בהתאם לגודל, למבנה, לעיצוב, לחומרים ולפונקציונליות של הבסיס. חשוב לבחור בסיס מיטה במחיר המתאים לתקציב שלכם.

טיפים נוספים לבחירת בסיס מיטה

התאימו את בסיס המיטה לסגנון החדר שלכם, בחרו בסיס מיטה בגודל, בצבע ובסגנון שמתאימים לשאר הרהיטים בחדר השינה. הקפידו על איכות הבסיס, אל תתפשרו על האיכות, כדי שהבסיס יחזיק מעמד לאורך זמן. בסיס מיטה מתאים יכול לשפר את הנוחות של המיטה שלכם, מה שיכול להוביל לשינה טובה יותר.

ועוד טיפ קטן אבל חשוב בנוגע לשינה- שינה טובה היא חיונית לבריאותנו הפיזית והנפשית. היא עוזרת לנו להתאושש מהיום, לחזק את המערכת החיסונית שלנו ולשפר את הריכוז שלנו, הטיפ שלנו לשינה טובה הוא להקפיד על שגרת שינה קבועה. זה יעזור לגוף שלכם להסתגל לשגרה קבועה, ויאפשר לכם להירדם בקלות ולישון טוב יותר בלילה.