תפקידו של עורך דין פלילי

רבים שואלים מה זה עורך דין פלילי? מהו תפקידו של עורך דין פלילי? וכו'. ככלל, עורך דין פלילי הינו עורך דין שרוב ככל עיסוקו הינו בתחום הפלילי. בין תחומי העיסוק של עורך דין פלילי ניתן למצוא: ייעוץ לפני חקירה, שחרור ממעצר, ייצוג בהליכים פליליים, ביטול כתבי אישום, מחיקת רישומים פליליים ועוד

חדשות כיפה תוכן שיווקי בשיתוף mazar-law 29/08/23 16:10 יב באלול התשפג

תפקידו של עורך דין פלילי
עורך דין פלילי | , צילום: Pexels

כאשר אתם עומדים בפני אישומים פליליים, או אז ישנה חשיבות רבה לשכור את שירותיו של עורך דין פלילי מנוסה ובעל ניסיון - אחד שידע להתמקד בנקודות החשובות שעוזרות לכם, שישמור על זכויותיכם, ושייצג אתכם במקצועיות במסגרת ההליך הפלילי.

תפקידו של עורך דין מעצרים

ככלל, ישנם שני הליכי מעצר עיקריים במסגרת ההליך הפלילי: האחד הוא מעצר לצרכי חקירה, והשני הוא מעצר עד תום ההליכים המשפטיים.

מעצר לצרכי חקירה הקרוי גם בשם מעצר ימים, הוא מעצר המתבצע לפני הגשת כתב אישום, ותפקידו הוא לאפשר למשטרה לחקור את המקרה כשהחשוד נמצא במעצר. מעצר עד תום ההליכים המשפטיים הוא מעצר המתבצע לאחר הגשת כתב האישום.

ככל שנעצרתם בחשד לביצוע עבירה או ככל שנעצרתם עד תום ההליכים, מומלץ ליצור קשר בדחיפות עם עורך דין מעצרים מנוסה, שייצג אתכם במקצועיות, שיעלה את הטענות המנצחות שעוזרות לכם, ושבכך יעלה את הסיכויים שלכם לשחרור מן המעצר.

חשיבות הייעוץ לפני חקירה

בין אם אתם עצורים ובין אם לא, ישנה חשיבות קריטית לקבל ייעוץ לפני חקירה מעורך דין פלילי. כידוע, חקירה פלילית הינה אירוע מלחיץ, כאשר כל מילה או תנועה שלכם נרשמת בפרוטוקול החקירה. ככלל, הגרסה הראשונה שתמסרו במשטרה, היא זו שתקבע את גורל התיק. ניסיון העבר מלמד שייעוץ משפטי טוב לפני החקירה, מצמצם את הנזקים (ככל שיש כאלו) ומעלה באופן משמעותי את הסיכוי לסגירת התיק נגדכם - זאת בפרט במצב שבו אתם חפים מפשע.

סיכום

לסיכום, עורך דין פלילי מיומן יעבוד במרץ על מנת לבנות אסטרטגיית הגנה חזקה המותאמת למקרה הספציפי שלך. הוא ינתח ביסודיות את הראיות, יראיין עדים ויחקור את כל הפרצות המשפטיות. חשוב לציין שעל ידי יצירת אסטרטגיית הגנה חזקה, ונחישות, ניתן להשיג את התוצאה הטובה ביותר האפשרית, בין אם מדובר בביטול אישומים, הפחתה באישומים, או זיכוי.

הליכים פליליים הינם קשים והרי גורל. תפקידו המרכזי של עורך דין פלילי הוא להביא ללקוח שלו את התוצאה הטובה ביותר שניתן להשיג, במסגרת הנסיבות.

ככל שהסתבכתם בפליליים וככל שהנכם מעוניינים לשכור את שירותיו של עורך דין פלילי | עורך דין מעצרים, מומלץ לכם לחפש עורך דין פלילי | עורך דין מעצרים, המחזיק בין היתר במאפיינים הבאים:

עורך דין פלילי יוצא הפרקליטות או התביעה המשטרתית - אחד שמכיר איך המערכת עובדת מבפנים.

עורך דין פלילי שעוסק אך ורק בתחום הפלילי, ולא מתפזר בין תחומי משפט שונים.

עורך דין פלילי בעל אישיות ותקשורת בין אישית טובה - אחד כזה שניתן לשוחח איתו בשקט ובאריכות.

עורך דין פלילי הזמין עבורכם 24 שעות ביממה, במקרים דחופים.

נכתב ע"י עורך דין פלילי אופיר מזר.

כל האמור במאמר זה הינו מידע כללי בלבד, ואינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או תחליף לייעוץ משפטי מקצועי.


בשיתוף mazar-law