חופשה בתל אביב במלון סטאי היוקרתי

מלון סטאי תל אביב מזמין אתכם לחופשה יוקרתית באווירה מיוחדת ביפו העתיקה. במלון המפואר מסעדת שף מעולה וכשרה, בריכת אינפיניטי קסומה, מתחם ספא עם אווירה מיוחדת, סאונה יבשה וחמאם טורקי

חדשות כיפה תוכן שיווקי בשיתוף מלונות סתאי 28/08/23 12:50 יא באלול התשפג

חופשה בתל אביב במלון סטאי היוקרתי
מלונות סתאי, צילום: Dana Friedlander

מלון סטאי תל אביב מזמין אתכם לחופשה יוקרתית באווירה מיוחדת ביפו העתיקה, במיקום מרכזי בקרבת כל האטרקציות. המלון המפואר שוכן במבנה היסטורי משוחזר המעוצב בסגנון ים תיכוני ובו מגוון חדרים יפהפיים וסוויטות מהודרות, מסעדת שף מעולה וכשרה, בריכת אינפיניטי קסומה, מתחם ספא עם אווירה מיוחדת, סאונה יבשה וחמאם טורקי.

מדוע כדאי לנפוש ביפו?

יפו המרתקת והציורית מתאימה לנופש רומנטי מול שקיעות מרהיבות ולאנשי עסקים שנהנים מהאווירה המיוחדת במקום וממגוון אפשרויות הבילוי לאחר יום של פגישות עסקיות.

במהלך החופשה ניתן לחוות את מה שיש לעיר הנהדרת הזו להציע: חוף ים מרהיב, שוק הפשפשים, נמל יפו, כיכר השעון, שכונת נווה צדק, מתחם התחנה, סמטאות עתיקות, גלריות ומוזיאונים מרתקים, מסעדות מעולות וברים אופנתיים.

מלונות סתאי

מלונות סתאי צילום: Dana Friedlander

מלון יוקרתי עם אווירה היסטורית

מלון סטאי תל אביב נמנה עם מותג היוקרה של רשת The Leading Hotels of The World ונבחר על ידי מגזין Forbes לאחר מ-3 המלונות המומלצים בישראל. המלון המיוחד שוכן במבנה ים תיכוני משוחזר ביפו, שהוקם במאה ה-19 על ידי העות'מאניים על חורבותיה של מצודה צלבנית מהמאה ה-10. ההיסטוריה המפוארת של המלון ניכרת בעיצובו הארכיטקטוני יוצא הדופן, המתאפיין בקירות אבן עתיקים וחלונות בצורת קשתות.

חופשה קסומה ביפו במלון סטאי תל אביב

חוויה יפואית - מלון ביפו העתיקה סטאי תל אביב, הממוקם בלוקיישן מרכזי בעיר, מעניק לאורחים חוויה יפואית אותנטית ואקסקלוסיבית, מבחינה קולינרית, תרבותית והיסטורית.

סוויטה בתל אביב - אורחי המלון לנים בחדרים מרווחים או בסוויטות המעוצבות בסגנון דומה לזה של ארמונות אירופאים עם חלונות בצורת קשתות וקירות אבן עתיקים. הסוויטות, הפונות בחלקן לנופים עוצרי הנשימה של הים התיכון, מצוידות בריהוט מהודר, מיטת קינג סייז מפנקת, מכונת קפה אספרסו, טלוויזיה חכמה עם שירותי סטרימינג בהזמנה אישית, אמבט מרווח עם תכשירי טיפוח יוקרתיים ומיני בר עם שלל משקאות. לאורחים ניתנת כניסה חופשית במהלך כל החופשה, לטרקלין מדיטרנה הים תיכוני ובו לאונג' בר נעים עם מרפסת הענקית צמודה המשקיפה לנופי הים הכחול.

מלון בתל אביב עם ספא - מתחם הספא המרשים של מלון סטאי שוכן במבנה אבן ייחודי ובו סאונה יבשה, חמאם טורקי, מקלחת לחץ וחדר כושר מתקדם. אורחי המלון נהנים משלל טיפולים מפנקים ליחידים ולזוגות, כולל טיפולים מסורתיים כמו עיסוי רקמות עמוק, עיסוי רפואי ועיסוי אנטי סטרס, טיפולים מהמזרח הרחוק כמו עיסוי תאילנדי, שיאצו ועיסוי כפות רגליים, טיפולי פילינג וטיפולי פנים מקצועיים. לאחר הבילוי בספא האורחים מוזמנים לנוח בפינות הישיבה הנוחות עם כוס משקה קר, לצד בריכת האינסוף הגדולה.

מסעדת שף כשרה בתל אביב - המסעדות המעולות והכשרות במלון סטאי תל אביב (בהשגחת רבנות תל אביב) כוללות את: מסעדת השף הקישלה השוכנת במבנה עות'מאני עם אווירה קסומה, המציעה מבחר מנות מוקפדות העשויות מחומרי גלם איכותיים המגיעים מהשווקים המקומיים כמו: דגי דניס ובורי טריים, עשבי תיבול ריחניים, שלל ירקות, תבלינים מיוחדים ויינות בוטיק מובחרים.

מסעדת Jaya המציעה ארוחת בוקר מגוונת ועשירה ומסעדת Ocean Grill בה ניתן ליהנות מארוחת צהריים בסגנון ים תיכוני, מול הים וקו החוף המרהיב של תל אביב. בימי שישי האורחים מוזמנים לארוחת ערב בסגנון בופה עם היצע נרחב של מנות מיוחדות וטעימות. בר הקישלה במלון מזמין את אורחי המלון לבילוי לילי מהנה עם מגוון קוקטיילים ויינות משובחים בהגשה אישית.


בשיתוף מלונות סתאי