חופשה ואירועים בקשת יהונתן – מקום האירוח המושלם בלב רמת הגולן

מתכננים חופשה פשוטה בצפון ובגולן? קשת יהונתן זה מקום האולטימטיבי עבורכם, מיקום מושלם במרכזה ובלב ליבה של רמת הגולן | המתחם בנוי ומושלם עבור משפחות, בפרט משפחות רחבות וברוכות ילדים

חדשות כיפה תוכן שיווקי בשיתוף קשת יהונתן 15/08/23 15:46 כח באב התשפג

חופשה ואירועים בקשת יהונתן – מקום האירוח המושלם בלב רמת הגולן
צילום: קשת יהונתן

ממש במרכזה של רמת הגולן, במושב קשת, שוכן אחד ממתחמי האירוח האולטימטיביים והנעימים ביותר עבור סוגים שונים של חופשות, כמו גם ספציפית עבור אירועים חגיגיים ומשמחים למיניהם דוגמת שבת חתן. בין אם מתכננים חופשה פשוטה בצפון ובגולן עם יציאה יומית לטיולים ואטרקציות מקומיות ובין אם מעוניינים לערוך אירוע חגיגי בתנאים נוחים במיוחד ובסביבה פסטוראלית ומהנה – זהו מקום שכדאי מאוד להכיר

מה הופך את קשת יהונתן למקום האולטימטיבי עבור חופשה בצפון עם ילדים (או בלעדיהם), כמו גם ליעד מתבקש, אטרקטיבי ונוח במיוחד עבור אירועים משפחתיים חגיגיים ומצומצמים יחסית?

מאפיינים ויתרונות של קשת יהונתן כיעד המושלם עבור חופשות ואירועים חגיגיים גם יחד

מתחם "קשת יהונתן" מושך אליו לאורך השנה לא מעט מבקרים ואורחים, כמו גם משפחות רחבות וקבוצות קטנות המעוניינות לנפוש יחד, וכמובן אירועים חגיגיים קטנים דוגמת שבת חתן (לכך נגיע מיד...).

צילום: קשת יהונתן

בתור התחלה, כדאי להבין כי מדובר במתחם הנמצא במיקום המושלם – ממש במרכזה ובלב ליבה של רמת הגולן, במרחק נסיעה קצרה יחסית מכל חלקי הרמה, כמו גם הגליל העליון, הכנרת והסביבה. מיקום זה הופך את המתחם לאפשרות האולטימטיבית של מקום לינה ברמת הגולן , מבחינת יעילות ונוחות הגעה לכל מקום בו מעוניינים לטייל.

המתחם בנוי ומושלם עבור משפחות, בפרט משפחות רחבות וברוכות ילדים. אלו יוכלו ליהנות ממרחב מרווח ונעים וחדרים גדולים הבנויים במיוחד על מנת לארח משפחות גדולות. ההורים ייהנו מפרטיות רבה מצד אחד ומאפשרות להימנע מהתשלום הכרוך בשכירת חדר נוסף עבור הילדים, מצד שני. במידה ואתם חובבי טבע וקמפינג אך מעוניינים באירוח בתנאים מפנקים, מציע המקום את השילוב המושלם – מתחם "בית בטבע" שבמקום הוא מתחם משפחתי גדול המחולק לחדרים, בכל אחד שירותים ומקלחת נקיים ונעימים. במתחם כולו יכולים להתארח עד שבעה עשר איש, והוא ממוקם בתוך אתר הקמפינג הקסום. בהחלט אפשרות מעניינת שכדאי לבחון...

צילום: קשת יהונתן

"קשת יהונתן" מהווה כאמור גם אפשרות מושלמת עבור אירועים חגיגיים קטנים, ונחשב לאחת האפשרויות המתבקשות ביותר מבחינת מקומות אירוח לשבת חתן בצפון - הסביבה פסטוראלית ומרהיבה ביופייה (מה שהופך את התמונות מהחופשה הראשונה של הזוג כנשואים למרשימות במיוחד, מהן תוכלו להמשיך ליהנות למשך שנים רבות קדימה...), המקום בנוי כאמור על מנת לארח בנוחות גם את המשפחה המורחבת כולה, החדרים נוחים ונעימים, המקום מציע תפריטים עשירים, מגוונים וכשרים והאווירה כולה מושלמת בדיוק עבור אירועים מסוג זה (כמו גם בר/ת מצוות ואירועים משפחתיים נוספים). כמו כן, ניתן לצאת לטיולים רגליים נעימים רבים באזור, מה שהופך את המקום למושלם עבור שומרי שבת. המושב עצמו כולל גם בית כנסת ומקווה, כך שהכל זמין ונוח במרחק הליכה קצרה.

מוזמנים בחום ליצור קשר ו/או להיכנס לאתר של "קשת יהונתן" לקבלת פרטים נוספים, הצעות ספציפיות גם לטיולים ואטרקציות באזור, ומענה אדיב על כל שאלותיכם.


בשיתוף קשת יהונתן