8 יתרונות בולטים של אי סים לחו"ל

עמיד, נוח, וניתן להפעלה מרחוק: 8 יתרונות בולטים לאי סים על פני סים מסורתי, מי הם המדינות התומכות וכיצד ניתן לקבל מידע נוסף? כל הפרטים

חדשות כיפה תוכן שיווקי בשיתוף וורלד 8 15/08/23 14:55 כח באב התשפג

8  יתרונות בולטים של אי סים לחו"ל
e-sim, צילום: shutterstock

eSIM, או SIM משובץ, מציע מספר יתרונות על פני כרטיסי SIM פיזיים מסורתיים. להלן 8 יתרונות בולטים: חיסכון במקום: eSIM מוטבעים ישירות במכשיר, מה שמבטל את הצורך בחריץ כרטיס פיזי ויכול לעזור להקטין את המכשירים או לפנות מקום לרכיבים אחרים.

עמידות: ללא חריץ SIM פיזי, מכשירים יכולים להיות עמידים יותר בפני מים ואבק. יש גם סיכון מופחת לבלאי מכיוון שאין צורך להכניס או להסיר כרטיס. נוחות בהחלפת ספקים: משתמשים יכולים להחליף ספק או תוכניות ללא צורך בהשגה והתקנה של כרטיס SIM פיזי חדש. הם יכולים פשוט להוריד את הפרופיל של הספק החדש ל-eSIM שלהם.

פרופילים מרובים: מכשירים תומכי eSim לחו"ל יכולים לאחסן פרופילי ספק מרובים, מה שמועיל למשתמשים שרוצים מספרים או תוכניות שונות באותו מכשיר. טוב יותר לנסיעות בינלאומיות: eSIM מאפשר לנוסעים להוריד פרופיל ספק מקומי כשהם מגיעים למדינה חדשה, תוך הימנעות מעמלות נדידה גבוהות.

הפעלה מרחוק: ניתן להפעיל מכשירים עם eSIM מרחוק ללא צורך בגישה פיזית, דבר שימושי עבור פריסות IoT מסוימות או עבור משתמשים שרוכשים את המכשירים שלהם באופן מקוון.

יתרונות סביבתיים: יש הפחתה בייצור, ההפצה והסילוק של כרטיסי SIM מפלסטיק, וזה טוב יותר לאיכות הסביבה. אבטחה משופרת: ניתן לנעול פרופילי eSIM ל-ICCID של המכשיר, מה שהופך אותם למאבטחים יותר מפני סוגים מסוימים של הונאה בהשוואה לכרטיסי SIM נשלפים.

מדינות התומכות ב-eSIM: נכון לנתוני ההדרכה האחרונים שלי בספטמבר 2021, טכנולוגיית eSIM נתמכה במספר מדינות ברחבי העולם. ספקים מרכזיים במדינות כמו ארצות הברית, קנדה, בריטניה, גרמניה, צרפת, ספרד, יפן, אוסטרליה ועוד רבים אחרים מציעים שירותי eSIM. ראוי לציין כי בעוד שטכנולוגיית eSIM עשויה להיות נתמכת במדינה מסוימת, לא כל הספקים במדינה זו עשויים להציע שירותי eSIM.

אם אתם צריכים מידע על מדינה או אזור ספציפיים, עדיף לבדוק עם ספקים מקומיים או באתר הרשמי של GSMA, הארגון הגלובלי שמייצג את האינטרסים של מפעילי סלולר ברחבי העולם, שכן ייתכן שיש להם פרטים עדכניים על eSIM אימוץ.


בשיתוף וורלד 8