פתרונות אביזרי בטיחות לחניונים כבישים ומפעלים

כל בעל עסק יודע שהבטיחות היא ערך עליון הן בגלל החשיבות של שמירה על חיי אדם המפקידים את חייהם בידינו - חשוב לשים דגש על מציאת פתרונות אביזרי בטיחות והתקנתם בזמן

חדשות כיפה תוכן שיווקי בשיתוף שרפים מערכות מיגון 15/08/23 14:09 כח באב התשפג

פתרונות אביזרי בטיחות לחניונים כבישים ומפעלים
צילום: shutterstock

כל בעל עסק יודע שהבטיחות היא ערך עליון הן בגלל החשיבות של שמירה על חיי אדם המפקידים את חייהם בידינו, והן לאור ההיבטים המוסריים והמשפטיים שכרוכים בשמירה על בטיחות העובדים שלנו. בסביבת העבודה חשוב לשים דגש על מציאת פתרונות אביזרי בטיחות והתקנתם בזמן (בטרם התרחש אירוע בטיחותי).

במידה ואתם בעלי עסק וותיקים קרוב לוודאי מיפיתם את הסכנות הכרוכות בסביבת העבודה מספר פעמים, ובמידה ואתם עסקים צעירים ייתכן שטרם פינתם זמן לכך. כך או כך חשוב מאוד לשים לב שאנחנו מבצעים בדיקה שגרתית פעם בכל תקופה בשביל לוודא שאנחנו לא מפספסים אף נקודת תורפה בטיחותית. על מנת להקל על התהליך במעט ריכזנו פה מעט בעיות שכיחות, ואת הפתרונות המוצעים אליהם אשר יסייעו להקטין את הסיכון.

מראה פנורמית לשדה ראייה מצומצם

צילום: שרפים מערכות מיגון

אחת מהבעיות שעולות הרבה, בעיקר במקומות בהן קיימות חניות של העבודה או של הבניין, היא שדה ראייה מצומצם בעת הנהיגה. שדה ראייה מצומצם היא תופעה שכיחה ביותר באזורים מתועשים, מאחר שהקירות, הבניינים והרכבים השונים עשויים להסתיר לנהג חלק גדול מהדרך או במקרים מסוימים את הסכנות העומדות בפניו.

על מנת לפתור את בעיית שדה הראייה המצומצם נדאג להתקין באזורים שבהם קיימת סכנה שכזאת מראה פנורמית אשר תסייע לנהגים לראות בכל האזורים הרלוונטיים לנהיגה שלהם. מראות שכאלה יגיעו בגדלים שונים ולכן ניתן להתאים אותן לבעיה הספציפית בצומת, בחניון, או במפעל.

עמודים גמישים לכניסת רכבים לאזורים מסוכנים

פעמים רבות רכבים שונים שבבעלות העסק או רכבים החונים בסביבת המפעל או החניון, עשויים להיקלע לאזורים ומקומות שלא נרצה שרכבים יחנו בהם או הם מקומות מסוכנים, מטרת עמודים גמישים היא לחסום לחלוטין את הגישה לאותו אזור, אך מה עושים כשמדובר במצב זמני?

במקרה כזה ההמלצה היא להיעזר בפתרונות אביזרי בטיחות מתאימים כדוגמת עמוד חניה גמיש אשר ממצד אחד ניתן להתקנה קלה, ומהצד השני לא גורם נזק למכוניות במקרה של התנגשות, ובמקרה פגיעה חוזר לצורתו המקורית.

מעצור לרכב לחניות כנקודת תורפה

צילום: שרפים מערכות מיגון

חניות מהוות נקודת תורפה מיוחדת גם בגלל שדה הראיה המצומצם, אבל גם בגלל כמות הרכבים הגדולה אשר נמצאת בחניון או במפעל. התוצאות של חניה לא מסודרת היא גלישה של רכבים לתוך מדרגות או פגיעה רכב ברכב או פגיעה בהולכי רגל. (בעיקר כשמדובר במשאיות או רכבים אם אף ארוך).

ניתן להתגונן מפניי אותן בעיות באמצעות התקנת מעצור לחניה מפלסטיק או מגומי אשר שומר על הסדר והנראות של החניה, אך גם על בטיחות המכוניות והולכי הרגל על המדרכה.

פסי האטה לצמצום מהירות מופרזת

צילום: שרפים מערכות מיגון

דוגמא אחרונה לבעיה ששווה להתייחס אליה היא המהירות המפורזת אשר מהווה בעיה שכיחה ביותר בעיקר בקרבת שכונת מגורים, גני ילדים ובתי ספר, וברחובות צפופים. אחת הדרכים היעילות והזולות להתנהל מול הבעיה הזו היא התקנת פסי האטה מודולריים אשר ימנעו נסיעה במהירות מופרזת ושמירה על מהירות נסיעה נמוכה.

למידע נוסף ולקטלוג אביזרי בטיחות לחניונים היכנסו לאתר שרפים מערכות מיגון המייבאת, משווקת ומתקינה מגוון אביזרי בטיחות לחניונים, מוסדות מפעלים ומרכזים לוגיסטיים.


בשיתוף שרפים מערכות מיגון