שיקום הפה וטיפולי שיניים אסתטיים – להחזיר ולשמר את החיוך המושלם

במסגרת עולם רפואת השיניים, תחום שיקום הפה מציע כיום מבחר פתרונות רפואיים מתקדמים אשר מאפשרים כמעט לכל מטופל/ת להחזיר לעצמם חיוך אסתטי ומערכת שיניים מושלמת, גם לאחר אובדן של שיניים או מחלות שיניים/חניכיים אלו או אחרות

חדשות כיפה תוכן שיווקי בשיתוף פי אר אונליין 13/08/23 15:58 כו באב התשפג

שיקום הפה וטיפולי שיניים אסתטיים – להחזיר ולשמר את החיוך המושלם
לשמר את החיוך המשלם, צילום: Freepik

מהם כמה מטיפולי השיניים המתקדמים והאפקטיביים ביותר הקיימים כיום בעולם רפואת השיניים, אותם תוכלו למצוא במרפאה של מומחה לשיקום הפה? במידה ואתם סובלים מבעיות בשיניים כתוצאה ממחלות, תאונות או כל סיבה אחרת, כדאי להכיר כי הפתרונות המתקדמים הקיימים כיום בתחום יכולים לסייע משמעותית גם במקרה שלכם.

שיקום הפה לאחר אובדן שיניים, טיפולים אסתטיים מתקדמים ועוד

מגוון הטיפולים השונים המוצעים כיום על ידי מומחה לשיקום הפה מסייעים כאמור לאינספור אנשים להתמודד עם אובדן של שיניים כתוצאה מתאונות או מחלות, כמו גם להחזיר את המראה המקורי של מערכת השיניים בעקבות בעיות אסתטיות למיניהן.

אחד הטיפולים המתקדמים המרכזיים והחשובים ביותר בעולם שיקום הפה כיום הוא השתלת שיניים. ניתן כיום לשחזר שיניים שאבדו כתוצאה מתאונה, מחלה שחייבה עקירה וכיוצ"ב, באופן כמעט מושלם כך שלא ניתן אפילו להבחין כי מדובר בשן מושתלת.

החדרה של שתל דנטלי לעצם הלסת וחיבור של כתר אל אותו שתל, מאפשרים למיליוני אנשים לשחזר את מערכת השיניים המקורית שלהם בצורה מושלמת הן מבחינה תפקודית והן מבחינה אסתטית. ניתן כיום לעשות גם שתלים בשיניים קדמיות אשר ישחזרו בצורה מושלמת ובלתי ניתנת לזיהוי את מערכת השיניים המקורית, וזו החדשה גם תתפקד כאמור בצורה מושלמת לכל דבר ועניין.

כתר זירקוניה - סוג מתקדם ואיכותי של כתרים לשיניים

גם בכל הנוגע לטיפולים אסתטיים מתקדמים מציע כיום עולם שיקום הפה פתרונות מעולים. למשל - כמה וכמה שיטות מתקדמות שונות של הלבנת שיניים , המאפשרות להיפתר מכתמים בלתי רצויים או גוונים בלתי אסתטיים שהשיניים עלולות לקבל לאורך זמן (במיוחד כאשר לא מנקים אותן כראוי מדי יום, או כאשר צורכים לאורך זמן חומרים מכתימים כמו קפה, ניקוטין וכיוצ"ב).

בכל הנוגע לשחזור שיניים שנפגעו, הן במקרה של אובדן מוחלט של השן המחייב השתלת שיניים והן במקרה של פגיעה חלקית של השן המאלצת לשחזר חלק ממנה, כתרים לשיניים מהווים תחום בפני עצמו שהתפתח משמעותית בשנים האחרונות. בהקשר זה כדאי להכיר את האפשרות של כתר זירקוניה – סוג מתקדם ואיכותי של כתרים לשיניים אשר עשויים ממתכת לבנה בשם "זירקוניום". מתכת זו משתלבת בצורה מצוינת עם הגוף האנושי והיא עמידה ואסתטית ביותר כאשר נעשה בה שימוש לבניית כתר לשן.

הן השתלת שיניים והן הלבנת שיניים או שימוש בכתר זירקוניה לשחזור השן - כל אלו הן שיטות מתקדמות אשר הופכות נפוצות יותר ויותר בעולם שיקום הפה ורפואת השיניים כיום. במידה וגם אתם סובלים מבעיות אלו או אחרות בשיניים, חשוב להכיר כי תחום זה מציע כיום פתרונות מתקדמים המאפשרים לתקן ולשחזר את מערכת השיניים המקורית, בצורה מושלמת.


בשיתוף פי אר אונליין