הזדמנות אחרונה לדירה חדשה באחת השכונות והמבוקשות של ירושלים

פרויקט "נוף הגן הבוטני" ממוקם במרכזה של ירושלים, נגיש לכל מוקדי המסחר, התרבות, התעסוקה והבילוי החשובים בעיר ונהנה מנגישות מרבית לכביש בגין, כביש 16 והרכבת הקלה. הפרויקט שוכן בליבו של אזור ירוק, שקט, סגור בשבת, המכונה שרשרת העמקים הפתוחים וצופה אל הנוף הפתוח של הגן הבוטני, מוזיאון ישראל ומשכן הכנסת

חדשות כיפה חדשות כיפה 31/08/23 16:17 יד באלול התשפג

הזדמנות אחרונה לדירה חדשה באחת השכונות והמבוקשות של ירושלים
הדמיית הפנטהוז בפרוייקט, צילום: אסף פרץ

גבעת מרדכי הינה אחת השכונות המבוקשות והמרכזיות בירושלים אשר קרובה כאמור לכל מוקדי המסחר, התרבות, התעסוקה, והבילוי בעיר. מדובר בהזדמנות אחרונה לרכוש דירה חדשה בבניין חדש בשכונה שקטה עם משפחות רבות מהציבור הדתי, זאת מאחר שבשכונה לא נותרו מגרשים פנויים, ומי שירצה בעתיד לגור בשכונה ייאלץ להסתפק בדירה יד שנייה או בדירה בפרויקט של תמ"א 38.

תמונה פנורמית. הנוף הנשקף מהפרוייקט לעבר הגן הבוטני

תמונה פנורמית. הנוף הנשקף מהפרוייקט לעבר הגן הבוטני צילום: אביעד תבל-תבל אורבן

הפרויקט היוקרתי "נוף הגן הבוטני", מציע תמהיל דירות מגוון בסטנדרט בנייה ללא פשרות ועם מפרט טכני עשיר. בפרויקט, המתאפיין באדריכלות מודרנית המתכתבת עם סגנון הבנייה הירושלמי, השקיע צוות המתכננים חשיבה רבה, כדי לתת לרוכשים מהציבור הדתי את המענה המושלם לכל צרכיהם.

הפרויקט נמצא ברחוב שקט, הפונה לנוף המרהיב של הגן הבוטני ולמוזיאון ישראל. בפרויקט שני בנייני בוטיק בני 5 קומות (מעל 3 קומות חניה ומחסנים), הראשון מבנה בן 22 יח"ד המיועד למכירה והשני בן 18 יח"ד שכולו מיועד להשכרה. הבניה בעיצומה ולקראת סיום שלד הבנין. הצפי לאכלוס -ספטמבר 2024.

הפרויקט מתאפיין באדריכלות מודרנית המתכתבת עם סגנון הבנייה הירושלמי. הפרויקט המחופה באבן ירושלמית מעבר לסטנדרט משתלב עם הפיתוח הסביבתי ועם הנוף הירוק. הפרויקט מציע דירות בתמהיל מגוון וכך ניתן לבחור בין פנטהאוז מפואר בקומה החמישית והאחרונה ומגוון דירות של ארבעה חדרים עם מרפסות סוכה.

הדירות גדולות ומרווחות, לדוגמה חלק מדירות ארבעת החדרים הן בשטח של כ- 105 מ"ר. עיצוב הפנים של הדירות מוקפד עם מפרט מושקע הכולל מעלית שבת, מחסן, חנייה, אינטרקום טלוויזיה, בקר חשמל חכם המפעיל את התאורה והתריס בסלון, תריסי גלילה חשמליים (עם אפשרות ידנית להפעלה בשבת), כיורים כפולים ושעון שבת. מטבח יוקרתי המותאם לתוכנית הדירה עם משטח שיש אבן קיסר והכנות חשמל מותאמות. דלת כניסה רב בריחית מעוצבת, דלתות פנים איכותיות וכן הכנה לטעינת רכב חשמלי בחלק מהחניות.

הנוף הנשקף מהפרויקט. צילום: "אביעד תבל-תבל אורבן"

יזמית הפרויקט חברת א. פמיני ייזום והשקעות בע"מ מתמחה בפיתוח פרויקטים למגורים ומנוהלת על ידי המייסד ומנכ"ל החברה אודי פמיני, בוגר הטכניון, בעל ניסיון רב בייזום ובנייה. לחברה ניסיון רב שנים, וכל הפרויקטים של החברה מתאפיינים בחשיבה ותכנון אדריכלי מוקפד ומאיכות בנייה גבוהה. סמוך לפרויקט "נוף הגן הבוטני" בנתה החברה את פרויקט "שער הגן" שאוכלס ב2009, וזאת בנוסף לפרויקטים שנבנו ברחבי הארץ, בירושלים וסביבותיה. בחיפה ועוד


כתובת: רחוב יפו 234, ירושלים.
טל: 6145*
דוא"ל office@udi-famini.com
אתר- https://nofhaganhabotani.co.il/

לוגו הפרוייקט

לוגו הפרוייקט צילום: א. פמיני ייזום והשקעות בע"מ

נ.ב: אין לראות באמור ו/או בתמונות ו/או בהדמיות התחייבות של החברה, את החברה יחייב רק המפרט הטכני וההסכם לפי חוק המכר שעליו יחתמו החברה והרוכשים.

הדמיית חוץ

הדמיית חוץ צילום: אסף פרץ