העלמת נימים בפנים וברגליים – כל השיטות שישאירו לכם עור חלק

נימים מציקים לכם מבחינה אסתטית? קבלו את המדריך המקיף לכל שיטות הטיפול להעלמת נימים בפנים וברגליים והמרפאה הטובה ביותר הקרובה לביתכם

חדשות כיפה תוכן שיווקי בשיתוף ד"ר חן 31/07/23 11:32 יג באב התשפג

העלמת נימים בפנים וברגליים – כל השיטות שישאירו לכם עור חלק
צילום: FREEPIK

נימים בולטים בפנים וברגליים, מהווים מטרד אסתטי של ממש. גברים ונשים כאחד, מחפשים אחר הפתרון הטוב ביותר, שיעלים את הנימים ויעניק לעורם מראה אחיד וחלק. מגוון טיפולים מאפשרים הסרת נימים בולטים בפנים וברגליים חלקם אף מסירים אותם לצמיתות, באמצעות טכנולוגיות מתקדמות ומדויקות במיוחד.

מהם נימים?

נימים הם כלי הדם הקטנים ביותר בגופנו. קוטרם נע בין 5-10 מיקרומטרים והם משמשים כצינור המעביר דם מן העורק לווריד. כאשר קיים עומס על הנימים, הם מתרחבים והופכים נראים לעין. הנימים מופיעים על הפנים ועל הידיים בצבע כחול או אדום בצורת "קורי עכביש", קרני שמש ועוד. לרוב, אין מדובר בבעיה בריאותית אך הנימים הבולטים מהווים מטרד אסתטי של ממש, הפוגע באיכות החיים שכן, נשים רבות נמנעות בעקבות כך מחשיפת רגליהן בימי הקיץ החמים. כאשר הנימים הבולטים מופיעים על הפנים (קופרוז) באזור הסנטר, הלחיים או האף, הם מהווים מטרד אסתטי של ממש העלול לפגוע בדימוי העצמי. לנימים, נטייה להתפשט ולכן, חשוב לטפל בהם בטכנולוגיות המבטיחות את העלמתם לצמיתות.

סיבות להופעתם של נימים בפנים וברגליים

  • גנטיקה
  • מחלות כלי דם
  • התרחבות נימים תוך עורית
  • עודף משקל
  • עבודה מאומצת ועמידה ממושכת על הרגליים
  • הריון
  • נטילת כדורים המכילים אסטרוגן כגון גלולות למניעת הריון
  • פציעות למיניהן

הסרת נימים ברגליים:

נשים רבות סובלות מתופעת נימים בולטים ברגליים (דליות) הנגרמת בשל ורידים שאינם מתפקדים כשורה או בשל שיבוש בפעילות השסתומים, הגורמת להצטברות דם בוורידים ולהתרחבותם. עמידה ממושכת או ישיבה ממושכת, היריון, עודף משקל, חולשת שרירים באזור הרגליים וכן נטייה גנטית, כל אלו עלולים להביא להופעת נימים בולטים ברגליים. תופעה זו אינה חולפת מעצמה ועם השנים היא אף עלולה להתפשט ולהחמיר מבחינה אסתטית. כמו בטיפולים של הסרת נגעי עור משתמשים בלייזר מתקדם על מנת להסיר את הנימים ברגליים, רצוי לבחור בטיפול מדויק ויעיל, המאפשר העלמתם לצמיתות.

הסרת נימים בפנים:

נימים בפנים ("קופרוז") הנם תופעה שכיחה המופיעה לרוב על האף, הסנטר והלחיים והיא נגרמת לרוב בשל חשיפה לא מבוקרת לשמש, מתח וסטרס, לחץ דם גבוה, שינויים הורמונליים, תזונה לא מאוזנת ולעיתים בשל צריכת אלכוהול וטיפולים תרופתיים. קופרוז, הם נימים בולטים לעין בעיקר בקרב אנשים בעלי גוון עור בהיר והם מהווים מטרד אסתטי הפוגם בביטחון העצמי. כאשר מדובר על אזור הפנים העדין, חשוב לבחור בטיפול הסרת נימים בפנים המתבצע באופן המדויק ביותר ואינו פוגע בעור הפנים.

העלמת נימים – כל שיטות הטיפול כולל יתרונות וחסרונות:

העלמת נימים ברגליים ובפנים בגלי רדיו

טיפול זה מתבצע בהרדמה מקומית. במהלך הטיפול, מוחדר צנתר דק אל הרגל ודרכו עוברים גלי רדיו, הפולטים חום ומכווצים את עובי הווריד. גלי הרדיו מזהים רק את הנימים ומטפלים בהם על ידי חימום ממוקד המביא לקרישת דם באזור ולהשבת הנימים לגודלם המקורי כך שהם אינם נראים עוד לעין.

יתרון – טיפול לא פולשני ללא כאב.

חיסרון – אינו מדויק דיו ועלול לפגוע בעור הפנים העדין ולהותיר צלקת ומתאים בעיקר לטיפול בוורידים ברגליים.

העלמת נימים בהטרשה (סקלרותרפיה)

SCLEROTHERAPHY הנו טיפול העלמת ורידים המתבצע באמצעות הזרקת תמיסה ישירות אל הוורידים. התמיסה מביאה להתעבות דפנות הוורידים עד לחסימתם המלאה. במהלך הטיפול, חשים המטופלים צריבה הנעלמת בהמשך. הזרקת החומר גורמת להיווצרות דלקת מקומית הפוגעת בדופן הנימים וכתוצאה מכך, הם נחסמים. הפסקת זרימת הדם בנימים, גורמת להעלמתם.

יתרון – עוזר להסיר נימים שהם עבים יותר שבשיטות אחרות לא ניתן להסיר.

חיסרון – זמן החלמה ממושך מלווה בכאבים. כמו כן, צפויה אדמומיות, נפיחות ורגישות למגע החולפת עם הזמן. הטיפול אינו מיועד לאזור הפנים.

העלמת נימים ברגליים ובפנים על ידי ניתוח

טיפול זה המכונה גם סטריפינג, הוא הוותיק ביותר המשמש להעלמת וורידים והוא מתבצע במקרים חמורים בלבד בהם לא ניתן להעלים וורידים בשיטה אחרת. הניתוח מתבצע תחת הרדמה מלאה או חלקית בחדר ניתוח. במהלך הניתוח, מתבצע חתך ברגל והוורידים החולים והנפוחים נשלפים החוצה. הניתוח מבוצע על יד רופא בבית חולים והוא מלווה בזמן החלמה ממושך ובצלקות.

יתרון – תוצאות טובות מאוד.

חיסרון – כאבים, צלקות, זמן החלמה ממושך ובנוסף, אינו מתאים לטיפול בפנים.

העלמת נימים בפנים וברגליים בטכנולוגית לייזר מתקדמת

טיפול זה נחשב לפופולרי והמתקדם ביותר בעולם להסרת נימים. מערכות ממוחשבות מחשבות את עומקם של הנימים ומאפשרות לקרן הלייזר לחדור באופן המדויק ביותר אל השכבה הנכונה בה ממוקמים הנימים קרן הלייזר, פוגעת בשורש הנימים, צורבת וממיסה אותם. לאחר הטיפול, מסולקים הנימים באופן טבעי מהגוף.

יתרון – שיטה מדויקת שאינה פוגעת באזור סביב הנימים ובשל כך מתאימה גם לטיפול הסרת נימים בפנים., אינו פולשני ואינו כואב, ומעלים את הנימים לצמיתות.

חסרון – לא מתאים לכלי דם עבים רק לנימים קטנים שמפריעים במבחינה אסתטית.

העלמת נימים בפנים וברגליים בלייזר – כל היתרונות:

  • ללא כאבים – עוצמת המכשיר שוות ערך לפילינג כימי ולאן אין כאב אלא הרגשת צריבה, נקודת חימום בעוצמה חלשה בלבד.
  • דיוק מקסימלי לתוצאות מקסימליות – מבוצע באמצעות מחשב המאתר במדויק את מיקום הנימים ומסיר אותם בהצלחה
  • הסרת נימים לצמיתות – נימים שהוסרו לא יחזרו
  • מבוצע במסגרת קליניקה - ללא חדר ניתוח
  • תוצאות אופטימליות - ללא סימן או צלקת
  • השיטה המתקדמת - והיעילה ביותר הקיימת לטיפול הסרת נימים ברגליים ובפנים
  • מאושר בכל התקנים המחמירים - (FDA, CE משרד הבריאות הישראלי)
  • חזרה לשגרה אפשרית כבר ביום הטיפול
  • עלויות זולות ואטרקטיביות

העלמת נימים בפנים וברגליים - כל הטיפים למציאת מרפאה מומלצת:

כאשר מדובר על טיפול הסרת נימים ברגליים ובמיוחד כאשר מדובר על הסרת נימים בפנים, חשוב לבחור במרפאה מקצועית ומומלצת אשר מתמחה בטיפול העלמת נימים בלייזר וזאת על מנת לאפשר לכם את הטיפול היעיל והאפקטיבי ביותר שבה מתבצעים הטיפולים על ידי רופאים ומטפלים מוסמכים ומנוסים אשר מאחוריהם מאות מטופלים שעברו את הטיפול בהצלחה. בקשו המלצות ממטופלים מרוצים שעברו את הטיפול ונהנים מתוצאות אופטימליות של מראה עור אחיד וחלק ללא נימים. וודאו כי היו מרוצים גם מהיחס, ההתנהלות והמחיר. בנוסף, חשוב לבדוק כי המרפאה עושה שימוש בטכנולוגיות המתקדמות ביותר בתחום המבטיחות תוצאות מדויקות. כך תהיו בטוחים כי אתם בידיים טובות וכי גם לכם מחכות תוצאות הטיפול הטובות ביותר.

תוכלו גם לפנות לאתר דוקטור חן ולקבל את המרפאה המומלצת להעלמת נימים הקרובה לביתכם.


בשיתוף ד"ר חן