תוסף התזונה VINIA המסייע בשיפור זרימת הדם זוכה להכשר של בד"ץ העדה החרדית

היתרונות הבריאותיים של היין האדום הם כבר לא סוד, אך שתיה מרובה כמובן פחות מומלצת בגלל ריכוז הסוכר והאלכוהול. פיתוח ישראלי חדשני הצליח להכניס את היתרונות האלה לכמוסה אחת קטנה, בלי סוכר ובלי אלכוהול. הכירו את VINIA, תוסף התזונה שקיבל חותמת כשרות בד"ץ של העדה החרדית

חדשות כיפה תוכן שיווקי בשיתוף ביו הרווסט 07/08/23 13:40 כ באב התשפג

תוסף התזונה VINIA המסייע בשיפור זרימת הדם זוכה להכשר של בד"ץ העדה החרדית
ויניה סופר פוד המסייע בשמירה על הבריאות, צילום: ויניה

הגפן, משבעת המינים בהם נתברכה הארץ, הולכת יד ביד עם ההסטוריה של עם ישראל. בספר תהילים נכתב "ויין ישמח לבב אנוש", אך מעבר להיותו משקה משכר, יש בו גם יתרונות בריאותיים ,שהעסיקו חוקרים ומדענים רבים לאורך השנים. יחד עם זאת, שתייה מרובה של יין, עם ריכוז הסוכר והאלכוהול, עלולה להביא עמה גם השפעות שליליות.

קבוצת מדענים ישראלים חקרו את הנושא וחיפשו דרך למצות את היתרונות הבריאותיים שביין האדום, תוך כדי נטרול ההשפעות השליליות. לאחר שנים של עבודה הם השיגו פריצת דרך מהפכנית ופיתחו את תוסף התזונה VINIA, כמוסה המכילה אבקת תאי ענבים אדומים עם שלל היתרונות הבריאותיים שביין האדום. VINIA מכילה פוליפנולים ורסברטרול, רכיבים פעילים הנמצאים בענבים אדומים ולהם יתרונות בריאותיים רבים. VINIA עברה מחקרים קליניים בהם נמצא כי היא מסייעת בשיפור בזרימת הדם*. כמוסה אחת של VINIA מכילה רסברטרול בכמות שוות ערך לזאת הנמצאת בבקבוק יין אדום שלם, וכל זאת בלי אלכוהול ובלי סוכר.

VINIA זוכה להצלחה גדולה בישראל ובארה"ב ומעכשיו גם הציבור הדתי והחרדי יכול ליהנות מהצלחה זו, לאחר קבלת הכשר בד"ץ של העדה החרדית.

לקבלת מידע נוסף על תוסף התזונה עם היתרונות הבריאותיים של היין האדום >>

מסייעת בשיפור רמת האנרגיה

חברת ביו הרווסט, האחראית על הפיתוח והייצור של VINIA, ביצעה מחקר שממצאיו מראים כי VINIA מסייעת באופן משמעותי לשיפור האלסטיות של כלי הדם (148% בממוצע ביחס לערך הבסיס), דבר הגורם להרחבה של כלי הדם*. ידוע בספרות כי הרחבה של כלי הדם מסייעת בשיפור בזרימת הדם ובאספקת החמצן דבר שגורם לעליה באנרגיה ובעירנות. ואכן, מעדויות של צרכנים רבים הנוטלים VINIA מדי יום, עולה כי הם חווים שיפור ברמת האנרגיה, אספקת החמצן, החיוניות והחדות.

*Vaisman, et al2015 Int J Food Sci Nutr.
מדד FMD עלה ב-148% בממוצע בקבוצה שצרכה ויניה (400 מ"ג) במשך 3 חודשים. בקבוצה זו ערך הבסיס של FMD עלה מ-1.45% ל-3.59% לאחר צריכת VINIA.

בין אם אתם מבוגרים הרוצים לשפר את החיונית והעירנות, או צעירים שמעוניינים לשפר את רמות האנרגיה או אספקת החמצן בזמן פעילות גופנית, VINIA עשויה לסייע לכם בפרמטרים אלו, ובכלל זה לסייע בשמירה על הבריאות. כמוסה אחת בכל בוקר, שמעכשיו מגיעה גם עם חותמת כשרות בד"ץ של העדה החרדית. בריאות איתנה.

ויניה תוסף התזונה המסייע בשיפור זרימת הדם צילום: ויניה

חשוב לדעת:
תוספי תזונה אינם תרופה והם לא נועדו לטפל, לרפא או למנוע מחלה כלשהי. בכל מקרה של בעיה רפואית, יש להתייעץ עם הרופא המטפל. VINIA הוא תוסף תזונה. על כן, על נשים בהריון, נשים מניקות, אנשים הנוטלים תרופות מרשם וילדים – להיוועץ ברופא לפני השימוש. יש להרחיק מהישג ידם של ילדים.

לקבלת מידע נוסף על תוסף התזונה עם היתרונות הבריאותיים של היין האדום >>


בשיתוף ביו הרווסט