כמה אפשרויות שכדאי להכיר להסבה מקצועית באמצעות הכשרות פיננסיות

לא תמיד קל לבצע הסבה מקצועית, אבל עולם הכספים והפיננסים מציע כמה אפשרויות אטרקטיביות ונוחות במיוחד - מתעניינים בהסבה מקצועי? את הכיוונים האפשרויות הללו אתם חייבים להכיר

חדשות כיפה תוכן שיווקי בשיתוף בי די או אקדמיה 24/07/23 18:01 ו באב התשפג

כמה אפשרויות שכדאי להכיר להסבה מקצועית באמצעות הכשרות פיננסיות
הסבה מקצועית, צילום: shutterstock

הסבה מקצועית הפכה בשנים האחרונות לפתרון נפוץ ומתבקש עבור אינספור נשים וגברים, בגילאים שונים בחיים ובנקודות שונות בקריירה, אשר החליטו מסיבות אלו ואחרות להתמחות בתחום ובמקצוע חדש. לא תמיד קל לבצע הסבה מקצועית, במיוחד בגילאים מתקדמים יחסית או לאחר שעסקנו והתמחינו בתחום מסוים לאורך תקופה מתמשכת ושנים רבות. עולם הכספים והפיננסים מציע כמה אפשרויות אטרקטיביות ונוחות במיוחד להסבה מקצועית באמצעות הכשרות פיננסיות. להלן כמה מהאפשרויות המעניינות והאטרקטיביות ביותר בתחום, שמומלץ לכל המתעניינים בהסבה מקצועית וקריירה חדשה להכיר.

קורס יועץ משכנתאות

השנה וחצי האחרונה הבהירה עד כמה חשוב להבין בדיוק את המשמעויות של נתוני המשכנתא שנוטלים על עצמם אינספור ישראלים מדי שנה, אפשר לקחת קורס יועץ משכנתאות ולהפוך ליועצי/ות משכנתאות שהם בדיוק אנשי המקצוע אשר אמורים ללוות את לקוחותיהם בתהליך הגשת הבקשה וקבלת המשכנתא, לדאוג כי הם מקבלים את העסקה הטובה ביותר שהם יכולים לקבל וגם מבינים את המשמעויות של המשכנתא עליה הם חותמים בסופו של דבר. קורס יועץ משכנתאות מאפשר ללמוד ולהתמחות בתחום זה בתוך מספר חודשים ספורים בלבד, ולהיכנס לתחום בו קיים ביקוש עצום כיום בישראל לאנשי מקצוע.

קורס יועץ מס

על מנת לעסוק בייעוץ מס נדרש לעבור קורס יועץ מס  וארבע בחינות מטעם מועצת יועצי המס בישראל, ולאחר תקופת התמחות בת שנה כבר ניתן לעסוק בייעוץ מס באופן חופשי ומלא, הן כעצמאיים והן כשכירים. יועצי מס מחזיקים ברישיון ובמקצוע מבוקשים ביותר בישראל כיום – מדובר באנשי מקצוע אשר מועסקים על ידי אינספור גורמים וארגונים שונים במשק (פרטיים ומסחריים כאחד). ניהול מערך המיסים, במיוחד של ארגונים וחברות, אינו דבר פשוט או טריוויאלי. בנוסף, אינספור עוסקים קטנים ופטורים בישראל רשאים לנהל את ענייניהם מול רשויות המיסים (הגשת דוח שנתי, הסדרת התשלומים מול ביטוח לאומי ומס הכנסה וכיוצ"ב) באמצעות יועצי מס. מסיבות אלו קיים בשוק ביקוש רב לשירותיהם של יועצי מס, ומדובר כאמור ברישיון אותו ניתן להשיג לאחר תקופת לימודים של כמה חודשים בלבד (לימודי הכנה לקראת בחינות מועצת יועצי המס).

קורס יזמות כדלת כניסה לעולם הנדל"ן 

עולם הנדל"ן כולל כמובן מגוון עצום של אפשרויות תעסוקה ופעילות עסקית ממנה ניתן להתקיים, לצמוח ולבנות קריירה של ממש. 

קורס יזמות נדל"ן מהווה דלת כניסה אפקטיבית לעולם הנדל"ן ומיועד עבור כל מי שמתעניין בתחום, הן מנקודת המבט של משקיע והן מנקודת המבט של יזם נדל"ן מתחיל המעוניין להבין כיצד לפעול בתחום זה באופן מושכל ומחושב. במסגרת קורס זה עורכים היכרות מקיפה ומעמיקה עם עולם הנדל"ן (וספציפית עם תחומי הפעילות של יזמי נדל"ן), לומדים כיצד לזהות עסקאות בעלות פוטנציאל טוב וכיצד להתנהל מבחינת מחקר שוק ומבחינה בירוקרטית (כמו גם מול רשויות המיסים), על מנת להוציא אל הפועל עסקאות נדל"ן מניבות. 

קורס יזמות מקיף ומשולב, הכולל גם הכנה מעמיקה לקראת הבחינה הנדרשת לצורך קבלת רישיון תיווך , מהווה אפשרות אטרקטיבית ביותר גם כן עבור המעוניינות והמעוניינים להצטייד בארגז כלים אשר יספק להם כרטיס כניסה שימושי ביותר לעולם הנדל"ן.


בשיתוף בי די או אקדמיה