מימין ומשמאל מתאחדים להמשיך בדרכה של רנה שנרב הי"ד

במלאות ארבע שנים לפיגוע הנורא בו נרצחה הנערה רנה שנרב הי"ד מתאחדים רבנים, פוליטיקאים, עיתונאים ואישי ציבור מכל גווני החברה הישראלית בקריאה לציבור להיות שותפים בפעילות עמותת "קול רנה" שהוקמה לזכרה ומפעילה מיזמי תורה וחסד בעשרות מוקדים ברחבי הארץ

חדשות כיפה תוכן שיווקי בשיתוף עמותת קול רינה 23/07/23 17:38 ה באב התשפג

מימין ומשמאל מתאחדים להמשיך בדרכה של רנה שנרב הי"ד
רנה שנרב הי"ד, צילום: באדיבות המשפחה

בין האנשים שהתאחדו בקריאה לציבור להשתתף בפעילות עמותת "קול רינה", לזכר רינה שנרב הי"ד, פוליטיקאים מימין משמאל. ביניהם השר לשעבר, חבר הכנסת חילי טרופר (המחנה הממלכתי) שיגר השבוע ברכה מצולמת בסרטון למתנדבי העמותה ולציבור.

השר אמר "אני מבקש לברך את עמותת קול רנה על העשייה המדהימה! כל כך הרבה חסד וכל כך הרבה לב גדול. תודה לכם על מה שאתם עושים כל השנה" וקרא לציבור "כל אחד בדרכו וביכולתו - הירתמו להרבות את הטוב ואת החסד הזה בעם ישראל. אנחנו צריכים את זה תמיד, אבל בתקופה זו במיוחד!"

"אתם מוכיחים שגם את הכאב הנורא אפשר להפוך למצוות ומעשים טובים"

חבר הכנסת משה טור-פז (יש עתיד) "תודה רבה על כל מה שאתם עושים לטובת עם ישראל! כמה חשובה האחדות שאתם מביאים דווקא בימים אלו. מברך אתכם שתמשיכו בעבודה המדהימה שלכם"

השר לבטחון לאומי איתמר בן גביר (עוצמה יהודית) העביר סרטון למתנדבי העמותה בו קרא לתרום לעמותה "עמותה של עשייה, עמותה של אהבת ישראל אמיתית, עמותה מכל הלב. תתרמו, תעזרו להם".



יו"ר ועדת חוץ ובטחון, חבר הכנסת יולי אדלשטיין (ליכוד) ברך את מתנדבי העמותה ובני משפחת שנרב ואמר "אתם מוכיחים שגם את הכאב הנורא על רנה שנרב, אפשר להפוך למצוות ומעשים טובים. תמשיכו!"

הצטרפו למפעל החסד לזכר רנה שנרב הי"ד

חבר הכנסת מתן כהנא (המחנה הממלכתי) צייץ בטוויטר, "הרב איתן שנרב, בן כיתתי מישיבת נתיב מאיר, ומשפחתו המדהימה הפכו את האבל שלהם לעשייה אדירה של מעשים טובים ואחדות בעם ישראל". אל הציוץ הוסיף כהנא גם קישור לדף ההתרמה של העמותה.

"בואו לתת יד מכל הלב כדי להרבות טוב"

העיתונאי בן כספית פרסם את דף ההתרמה לעמותה וכתב בפייסבוק ובטוויטר שלו "הפוגה קלה. לפני כמעט 4 שנים נרצחה רנה שנרב כשטיילה עם אביה ואחיה במעיין. משפחתה לא נכנעה לאבל והקימה את 'קול רנה'. עמותה שעושה טוב"

. העיתונאי אטילה שומפלבי הצטרף גם הוא לקריאה לתרום לעמותה וצייץ בחשבון הטוויטר שלו "אני עוקב אחר הפעילות של עמותת 'קול רנה' כבר זמן מה. בכל פעם שאני נתקל במיזם של העמותה, הלב נחמץ ומתרחב בו בעת. משפחת שנרב היקרה, ששכלה את רנה בפיגוע נוראי, לא הרימה ידיים - ויצאה למסע של טוב. בואו לתת יד מכל הלב כדי להרבות טוב".

הרב הראשי לישראל, הרב דוד לאו שליט"א שנחשף לפעילות הברוכה והמיוחדת של העמותה שיגר סרטון ברכה לעמותה ואמר "ארבע שנים שאותן הפכה משפחת שנרב למנוף לתוספת של אור, קול של רנה ושמחה לאנשים". בהמשך דבריו ביקש הרב לאו לברך את התורמים והמתנדבים "רנה, עם החיוך הטוב שלה, מביטה מן השמים ומברכת את כל אלו שנותנים יד לתוספת אורה, בריאות, שמחה וחסד לכל הזקוקים. ברכת שמים לכל הפועלים להגדלת הקול והאור של רנה".

הרב איתן שנרב: "רנה פעלה להרבות אחדות ולהאיר פנים לכל אחד"

"האחדות הנפלאה שאנחנו רואים סביב המפעל העצום הזה לזכרה ובדרכה של רנה היקרה שלנו - זו הדרך לגאולה" אומר הרב איתן שנרב אביה של רנה "בחייה, פעלה רנה להרבות אחדות ולהאיר פנים לכל אחד וכעת, לאחר מותה, הרוח שלה ממשיכה לפעום בקרבנו על ידי האחדות שנוצרת סביב המיזמים המגוונים שהקמנו בעמותת 'קול רנה' לזכרה".

"בימים אלו הסמוכים לאזכרתה של רנה הי"ד ובייחוד בתקופה זו של מחלוקות וחשש לקרע בעם - אנחנו מזמינים אתכם להיות שותפים איתנו בכל המיזמים, לקחת חלק בהמשך הגדלת האור ולסייע לנו לחבר עוד ועוד לבבות בעם ישראל סביב המיזמים לזכרה ובדרכה של רנה" מסכם מתניה שנרב מנכ"ל העמותה.

בימים חמישי עד שני (ב' - ו' באב, 20-24.7) מסייעים לעמותה להרחיב את הפעילות ומוסיפים עוד אהבת חינם בעם ישראל.

הצטרפו למפעל החסד לזכר רנה שנרב הי"ד


בשיתוף עמותת קול רינה