חומרי יצירה לזמן איכות ופעילות בקיץ

חומרי יצירה הם הדרך הקלה, המהירה והמהנה ביותר לספק לילדים תעסוקה בתוך הבית בימי הקיץ החמים. כולנו מחפשים אחר דרכים שונות וחינוכיות לעניין את הילדים שלנו, עיסוק בחומר, מגע ויצירה מהווים כלי נהדר לכך, אז אילו חומרי יצירה לילדים לקיץ ניתן לרכוש? האם קיים מארז חומרי יצירה לילדים לקיץ? האם ניתן לרכוש אותו אונליין? כדאי להמשיך לקרוא

חדשות כיפה תוכן שיווקי 17/07/23 13:33 כח בתמוז התשפג

חומרי יצירה לזמן איכות ופעילות בקיץ
צילום: freepik

מדוע כדאי לקנות מוצרים במשלוח עד הבית?

הקיץ והחופש הגדול יכולים להיות מתישים, במיוחד עבור הורים לילדים צעירים שכל הזמן רוצים למצוא עיסוק מעניין כדי להעביר את זמנם. עם חברים, לבד, בשבת או סתם ככה באמצע היום, חומרי יצירה הם הפתרון הכי טוב לכך. בחיפוש אחר חומרי איכות במחירים נוחים עומדת בפניכם האופציה של חומרי יצירה במשלוח עד הבית בדרור ליצירה. ישנן חבילות למכירה מסוגי חומרים שונים עבור הילדים ולכם לא נותר אלא ליהנות מהמשלוח והאיכות.

קליי לילדים – מה ניתן ליצור אתו?

אחד מהחומרים האהובים ביותר ליצירה ופיסול בשנים האחרונות הוא הקליי. החומר הייחודי מותאם בדיוק לפיסול עבור ילדים צעירים, הוא מזכיר מאוד את החמר, אך הוא קל יותר לעבודה ממנו, הוא אינו רעיל ומתאים מאוד לילדים שאוהבים להתנסות בחומרים שונים. הקליי מגיע בכמה וכמה צבעים, הוא יכול להיות בפני עצמו או כחלק מסט או ערכת יצירה בה תוכלו למצוא גם תבניות מותאמות ליצירה. ניתן ליצור ממנו הכול – צורות, פסלים ופסלונים, ניתן לשחק אתו כבצק ולהכין ממנו חרוזים, דמויות ועוד.

גם למבוגרים

אמנם הקליי מהווה את אחד מחומרי היצירה המבוקשים ביותר על ידי ילדים, אך אין זה אומר שמבוגרים לא יכולים לעשות בו שימוש. החומר מתייבש מהר, הוא אידיאלי עבור מי שרוצים לפסל באופן עצמאי בחומר שדומה לחמר אך מתייבש ומתקשה ללא הצורך בתנור. יש לו עוד יתרון שהופך אותו לאהוב במיוחד על מבוגרים וילדים – הקליי לא נדבק לידיים בכלל, בטח לא כמו שחמר נדבק, לכן העבודה אתו קלה ונוחה במיוחד. עוד יתרון שיש לו הוא קלות החומר – בניגוד לחמר שנחשב לחומר כבד במיוחד.

איפה קונים קליי?

קליי הוא חומר נפוץ מאוד כיום ונראה שכולם רוצים למכור ולקנות אותו. עם זאת, לא תמיד החומר יהיה באיכות גבוהה, לכן אתם חייבים לבחון לפני הרכישה שאכן מדובר על קליי ושמדובר על קליי באיכות גבוהה. החומר צריך להתייבש מהר, אך לא בזמן העבודה אתו, הוא צריך להיות גמיש ובעל צבעים שונים, אך לא כאלה שיורדים על הידיים או על הבגדים. כמו כן, הקליי מגיע בגדלים שונים, כאשר החבילות הגדולות והמרוכזות מסייעות להוזיל את העלויות הכוללות של החומר.

מה אתם צריכים לבחון? שמדובר על חומר לא רעיל, לשימוש ילדים, שהחברה מוכרת ואמינה ובקיצור – שלא עובדים עליכם. אנחנו בדרור ליצירה רוצים להציע לכם את החבילה המשתלמת ביותר לרכישת קליי – חבילה הכוללת מספר צבעים אותם ניתן לערבב לפי הצורך עם תבניות ובאיכות מעולה.