אליפות האתלטיקה הבינלאומית מגיעה לירושלים - הטבה מיוחדת לרוכשים

אליפות אירופה באתלטיקה עד גיל 20 מגיעה לאצטדיון האתלטיקה הלאומי גבעת רם בירושלים! התחרות, שתתפרש על פני ארבעה ימים בתאריכים 7-10 באוגוסט, תכלול כ-1,100 אתלטים ואתלטיות מ-48 מדינות ברחבי היבשת

חדשות כיפה תוכן שיווקי 16/07/23 11:14 כז בתמוז התשפג

אליפות האתלטיקה הבינלאומית מגיעה לירושלים - הטבה מיוחדת לרוכשים
אליפות האתלטיקה , צילום: maxim dupliy

התחרות תגיע לראשונה לישראל, כשזו תהיה השנה השנייה ברציפות שאיגוד האתלטיקה הישראלי ועיריית ירושלים מארחים אליפות בינלאומית, זאת אחרי אליפות אירופה עד גיל 18, שהתקיימה ביולי אשתקד, וזכתה לתשבחות רבות.

אתלטיקה הוא ענף ספורט המשלב את מקצועות הריצה, ההליכה, הקפיצה והזריקה והוא מכונה "מלכת הספורט". אליפות אירופה באתלטיקה עד גיל 20 הוא אירוע ספורט וחוויה לכל המשפחה. כל יום יחולק ל-2 חלקים: בוקר (מוקדמות) ואחרי הצהריים (גמרים). הקהל המגיע יזכה לצפות מקרוב בכוכבי העתיד של האתלטיקה הישראלית והאירופית לפני המשחקים האולימפיים בפריז 2024 וגם יהנה ממספר אירועים המתרחשים באצטדיון בעת ובעונה אחת. כמו למשל, תחרות קפיצה לגובה יחד עם הדיפת כדור ברזל, ריצת 100 מטר עם הטלת כידון, 800 מטר יחד עם קפיצה במוט וכמובן אירועי הקרב רב  המשלבים מספר גדול של מקצועות. 

צילום: עיריית ירושלים

מבחינת הנבחרת הישראלית, ההערכה המקצועית היא כי היא תכלול בין 15 ל-20 ספורטאים וספורטאיות. ביניהם יהיה גם את הרץ נועם ממו (מאגודת הפועל עמק חפר הדסה נעורים), שהקפיץ את האצטדיון בשנה שעברה, כשהוכתר לסגן אלוף אירופה עד גיל 18 בריצה ל-800 מטר. 

 גל לוי, מנכ"ל איגוד האתלטיקה סיפר: "אחרי ההצלחה באירוח אליפות אירופה U18 בקיץ הקודם, האיגוד מחכה בקוצר רוח לאירוח אליפות אירופה U20. ההכנות בעיצומן. אני משוכנע שהאירוע יהיה חגיגת אתלטיקה משובחת והזדמנות מצוינת לציבור לראות מקרוב את דור העתיד של האתלטיקה הישראלית והאירופית".  

מנכ"ל עיריית ירושלים, איציק לארי: "עוד תחרות ספורט בינלאומית מתארחת בירושלים - בירת הספורט של ישראל. העיר גאה ושמחה לארח את אליפות אירופה U20 היוקרתית, וזאת לאחר ההצלחה ושביעות רצון של ההנהלה העולמית מאירוח אליפות האתלטיקה U18 בשנה שעברה. אנו מזמינים את כלל תושבי ירושלים ומבקריה לבוא וליהנות יחד איתנו בחגיגת ספורט ואתלטיקה בין-לאומית, במתקנים החדשניים והמתקדמים בישראל. ברוכים השבים לירושלים!".

ז'ק כהן, מנהל אליפות אירופה עד גיל 20: "אנחנו באיגוד האתלטיקה יחד עם כל השותפים שלנו עומלים מסביב לשעון כדי להעמיד כאן תחרות בסטנדרטים הגבוהים ביותר. שנה שנייה ברציפות שבה אירופה תוכל ליהנות מאירוח בעיר שאין שנייה לה. אני קורא לקהל הרחב להגיע לאצטדיון בגבעת רם, להנות מהאתלטים הבכירים מחו"ל ומהאתלטים הישראלים".   

לרכישת כרטיסים היכנסו לאתר Eventim . מחיר כרטיס החל מ- 25 ש"ח, הטבה מיוחדת לירושלמים, ולרוכשים כרטיס יומי ומנוי לאליפות.

לרכישה היכנסו: https://bit.ly/EAU20CH