גם לציבור הדתי מגיע ליהנות באלפים הצרפתים

את המדריך לשומר כשרות בחול כבר קראתם? תקראו שוב ותתחילו לדמיין: חופשה מטורפת, נוף מדהים, מלון מפנק, אטרקציות רבות, הכל מאורגן ובלי לסחוב קופסאות שימורים מהבית

חדשות כיפה תוכן שיווקי בשיתוף נבו תיירות 27/06/23 21:38 ח בתמוז התשפג

גם לציבור הדתי מגיע ליהנות באלפים הצרפתים
האלפים הצרפתיים, גם לדתיים מותר, צילום: נבו

בשנים האחרונות יותר ויותר ישראלים נופשים בחודשי הקיץ בחו"ל, הצורך בחופשה מאורגנת למשפחות דתיות עולה שלב והשנה חברת NEVO החליטה לקחת את זה צעד אחד קדימה לא רק חופשה מאורגנת בכשרות גבוהה אלה גם נופש ברמה אחרת.

מעוניינים לקבל הצעה אטרקטיבית לחופשה מפנקת באלפים? הקליקו

חדר אוכל כשר

חדר אוכל כשר צילום: נבו

חוויה קולינרית כשרה, כן הם מביאים את השף מהארץ. שף ישראלי פרטי רק לנופשים, שיכין בכל יום מנות מיוחדות וטריות עם חומרי גלם טובים ומשובחים בפיקוח צמוד של הרב דובדבני. מלון מפנק הנבחר בקפידה ומותאם למשפחות, זוגות וגם סבא וסבתא, כן גם לכם מגיע אוגוסט.

שף פרטי

שף פרטי צילום: נבו

מעוניינים לקבל הצעה אטרקטיבית לחופשה מפנקת באלפים? הקליקו

מתפנקים בחדר אוכל שכולו כשר

באלפים. הנופש יתקיים השנה בעיירה טין שלמרגלות האלפים הצרפתיים, עיירה ציורית עם נוף מרהיב, אגם המכיל בתוכו אטרקציות מים רבות המתאימות במיוחד לתקופה זו של השנה. תארו לעצמכם נחיתה בליון, נסיעה לא ארוכה מידי אל האלפים הצרפתיים למלון מפנק בעיירה טין אשר ממוקמת למרגלות האלפים, אתם נכנסים לחדר, נוף עוצר נשימה נשקף מבעד לחלון, מתפנקים בחדר אוכל שכולו כשר וברמה הגבוהה ביותר, אטרקציות משפחתיות לכל הגילאים - קיץ משפחתי מפנק וגדוש בחוויות.

אז תבדקו ביומנים, החופשה תתקיים בין התאריכים: 31.7.23 - 28.08.23


בשיתוף נבו תיירות