"ערד היא פנינת הנדל"ן הבאה של הדרום"

העיר ערד זוכה בחודשים האחרונים לתנופת בניה מוגברת, יזמי נדל"ן מספרים: "יש בערד את כל מה שמשפחה ציונית דתית צריכה, מקהילה תומכת ומפרגנת ועד חינוך ותשתיות, ממחיר זול משמעותית ועד דירות מרווחות ומפנקות עם נוף מהפנט" 

חדשות כיפה תוכן שיווקי 20/06/23 13:11 א בתמוז התשפג

"ערד היא פנינת הנדל"ן הבאה של הדרום"
צילום: רותם כהן

עיר ערד זוכה כעת לעדנה, לאחר שנים של ניתוק ממרכז הארץ וחוסר תעסוקה במקום מקבלת ערד בחודשים האחרונים תנופה אדירה כשבעיר נבנות יחידות דיור מפנקות, התשתיות שופצו ומערכת החינוך הדתית לאומית בעיר מקבלת ציון לשבח. כל זה קורה לצד עלייה מתמדת בפעילויות של תנועות הנוער במקום, העסקים שפורחים וכבישים רחבים ומהירים. אברהם ניסן מנכ"ל קבוצת הנדל"ן מולדת נדל"ן ושלמה לחיאני, מנכ"ל חברת U יזמות והשקעות נדל"ן מספרים על ערד שלא הכרנו. 

"ערד נחשבה עד לפני שנים אחדות למקום שכוח א-ל, עיר פריפריה עם תשתיות רעועות, תעסוקה מועטה שמתרכזת בעיקר באזור מלונות ים המלח וחינוך לא בשמיים, אלא שאנחנו כיזמי נדל"ן זיהינו שערד הולכת לכיוון טוב יותר וכעת אנחנו קוטפים את הפירות עם מיזמי בנייה איכותיים".

אברהם ניסן

אברהם ניסן צילום: ללא

בשנים האחרונות נבנו בערד עשרות יחידות דיור חדשות שחלק מהן נרכשו על ידי הקהילה הציונית דתית המשתייכת לגרעין בני עקיבא בעיר שצמח לכדי 100 משפחות, כעת בונים היזמים עוד עשרות יחידות דיור שנמצאות בשלבי שיווק מתקדמים. "ערד התקרבה למרכז, הנסיעה לערד והיציאה ממנה נוחים מאוד, אין פקקים, ואפשר להגיע למרכז בשעה וחצי גם בשעות שהן לא אמצע הלילה, זה בדיוק כמו נסיעה מנתניה למרכז או מאשקלון למרכז, אנחנו לא רחוקים בזמן הנסיעה, מה עוד שהעיר קלטה לאחרונה מיזמים עסקיים רבים וכל אחד כאן יכול למצוא עבודה, יש כאן חוסר בידיים עובדות, כולל בחברות הייטק גדולות כאן בעיר, בחינוך יש כאן עדיין מעט מחסור של מורים. לכן אנחנו אומרים היום - ערד מקבלת תנופה של בנייה אבל כל זה לצד תנופה של מבני ציבור, מקומות תעסוקה, תשתיות מצויינות, רק דבר אחד נשאר תקוע בעבר - הנוף המהפנט שנשקף מהפרויקט החדש שאנחנו בונים ומהעיר בכלל, יש כאן תצפיות מדהימות שמגיעים אליהן צלמים ותצפיתנים מכל העולם, זה גן עדן למגורים". 

שלמה לחיאני

שלמה לחיאני צילום: ללא

אחד היתרונות המשמעותיים של ערד קשור קשר עבות לקהילה במקום, "בערד יש קהילת בני עקיבא רחבה שהגיעה לאחרונה ל-100 משפחות, זה גיים צ'אנג'ר למי שרוצה לקנות כאן דירה ולגור לצד חיי קהילה דתית לאומית, אבל לא כזו שחונקת. ערד היא העיר הכי מושבניקית בישראל, אתה אמנם גר בעיר עם כל היתרונות של מרכזי קניות תעסוקה וחינוך אבל מרגיש כמו במושב מפותח ועם פעילויות לילדים, מי שגר כאן לא עוזב, אחוזי ההגירה השלילית מאלו שנכנסו לגרעין נמוכים מאוד", הם מסכמים.