חם בטירוף? המזגן שגם שומר שבת וגם ידאג שיהיה לכם קריר ונעים

חדשות כיפה תוכן שיווקי בשיתוף Haier 18/06/23 16:40 כט בסיון התשפג

חם בטירוף? המזגן שגם שומר שבת וגם ידאג שיהיה לכם קריר ונעים
מזגן שומר שבת, צילום: shutterstock יחצ

כבר שנים שהמודעות לאוויר נקי הולכת וגוברת, במיוחד אחרי הקורונה אבל לא רק, ההיגיינה נותרה אחד המשתנים החשובים בשמירה על הבריאות. רובנו מעבירים חלק גדול מהיומיום שלנו בחדרים ממוזגים, כלומר האוויר אותו אנו נושמים מושפע ישירות ממערכת המיזוג. לכן, עלינו לדאוג שהאוויר שייצא ממנה יהיה אוויר נקי, בדגש על נקי מחיידקים ובקטריות. ענקית מוצרי החשמל Haier שמה לעצמה דגש על מזגנים שיעשו בדיוק את זה – יסננו את האוויר אותו אנו נושמים. 

אז מה הסוד של מזגני Haier לאוויר נקי יותר בחלל הבית?

נורות UV ומסננים איכותיים. נורת UV יעילה בסילוק פתוגנים מזיקים, שמצטברים ביחידות המזגן השונות ומתפשטים באוויר. היא למעשה מעקרת את האוויר ממיקרואורגניזמים, עובש וטחב, שעלולים לסתום את המעברים במערכת הקירור (AC), לגרום למנוע לעבוד קשה יותר ולקצר את אורך חיי המזגן. וכשאין מיקרואורגניזמים, עובש וטחב, האוויר בריא יותר וכמובן גם נעים יותר, כי אין ריחות רעים. נורות UV אם כן, מסייעות למזגנים לעבוד באופן יעיל יותר, חסכוני יותר ובריא הרבה יותר. 
גם לאיכות המסננים יש חשיבות רבה, מזגן הוא למעשה מאוורר שמוציא אוויר קר, כך שבשילוב מסננים איכותיים המפחיתים כניסה של חלקיקים ואבק לכניסה של יחידת המזגן, המזגן יספק אוויר נקי וקר החוצה.

לפרטים נוספים אודות המזגן החכם הנמכר ביותר בעולם לחצו כאן
 

המזגן שדואג לכם

המזגן שדואג לכם צילום: יחצ

המזגן שיחסוך לכם כסף

עוד פרמטר חשוב במזגני Haier המעיד על חיסכון הוא הניצול האנרגטי שלהם. יעילות המזגנים נמדדת ביחידת COP (מקדם יעילות אנרגיה - Coefficient Of Performance), שמבטאת את היחס בין תפוקת המזגן לבין צריכת החשמל שלו. ככל שהמקדם גבוה יותר, כך המזגן למעשה יעיל יותר וצורך פחות חשמל לכל יחידת קירור או חימום. למזגני Haier יש COP גבוה ביחס לרוב המתחרים, משמע שבעזרתם חשבון החשמל שלנו לא ירקיע שחקים גם אם הם יעבוד מסביב השעון.

פתרון אידאלי לשומרי שבת

לדגמי המזגנים FLEXIS קיים אישור של "משמרות השבת", שבדקו ווידאו כי מנגנון השבת הוטמע במזגן כבר בשלב הייצור, ולא רק כמנגנון חיצוני שהותקן לאחר מכן. כמו גם שהמנגנון תקין ועומד בפיקוח ההלכתי הנדרש. בדגמי המזגנים הללו כשמצב שבת מופעל, המזגן יפעל לפי תוכנית זמנים קבועה ולא לפי חיישן הטמפרטורה שעלול להיות מושפע מפתיחה של חלונות ודלתות בבית.

לפרטים נוספים אודות המזגן החכם הנמכר ביותר בעולם לחצו כאן

המזגנים שומרי השבת

המזגנים שומרי השבת צילום: יחצ

למזגנים מספר פונקציות יחודיות נוספות כמו טיימר שמאפשר הדלקה וכיבוי עצמי של המזגן לפי הצורך,  פונקציה שמשתיקה את המזגן בלחיצת כפתור, או פונקציה לקירור מהיר של החלל, שפרקטית במיוחד לקיץ הישראלי המאתגר. ובנוסף גם  שליטה מרחוק באמצעות ה-Wi-Fi שתעשה לכם חיים קלים ותאפשר להפעיל את המזגן מבעוד מועד ובכך להיכנס לבית צונן ונעים ביום קיץ שרבי.  וכמובן האחריות מבית ניופאן.


מוצרי Haier נמכרים ביותר מ-165 מדינות והמותג מדורג כבר למעלה מ-10 שנים ברציפות כמותג מוצרי החשמל המוביל בעולם. כמו כן, Haier מחזיקה בכ-16,000 פטנטים בלעדיים ובשלל פרסים נחשבים בתחומי החדשנות, העיצוב והאיכות, כך שאין ספק שמהנדסי Haier יודעים לפתח טכנולוגיות מתקדמות לשיפור איכות החיים של כולנו. 

אבל עם כל הכבוד למותג המדובר, אנו יודעים שכיום, שירות ואחריות על המוצרים שאנו קונים, חשובים לא פחות מהמוצרים עצמם. Haier מיובא לארץ על ידי ניופאן, חברה יבואנית של מוצרי חשמל מהגדולות בישראל. כיבואנית הרשמית שהיא, ניופאן מעניקה אחריות מורחבת על כל דגמי המזגנים שלה, מ-3 שנות אחריות ועד 7 שנות אחריות, בהתאם לדגם. הדבר מבטיח לצרכן לא רק מוצר איכותי ואמין, אלא גם שירות ואחריות ללא פשרות, מה שלחלוטין מעניק שקט נפשי.

אז אם אתם רוצים ליהנות ממזגנים בטכנולוגיה מתקדמת, לצרוך אוויר נקי יותר ולשלם על זה מחיר ריאלי ונוח, לצד שירות ואחריות של יבואן רשמי ואמין, הרי שהמזגנים החכמים של HAIER הם הפתרון עבורכם. 

לפרטים נוספים אודות המזגן החכם הנמכר ביותר בעולם לחצו כאן

HAIER – המזגן החכם הנמכר ביותר בעולם!

 

 

*חלק מהפונקציות מובנות בדגמים ספציפיים של מזגני HAIER.
 


בשיתוף Haier