מתכננים אירוע גדול במדבר? אלה האפשרויות שלכם

מסיבת רווקים, הדרכת כוכבים או טיולי ג'יפים? אין כמו נופים המיוחדים של המדבר. אספנו בשבילכם כמה רעיונות לאירועים וחוויות שיתאימו דווקא לנוף המדברי והמיוחד

חדשות כיפה תוכן שיווקי 11/06/23 17:58 כב בסיון התשפג

מתכננים אירוע גדול במדבר? אלה האפשרויות שלכם
מדבר, צילום: shutterstock

ארץ ישראל ידועה בנופים היפים שלה, אם כי הנופים המדבריים הם בהחלט הדובדבן שבקצפת במידה ואתם חובבי טבע. משהו בנוף של המדבר מושך אליו אלפי מבקרים מדי שנה, אם כי ניתן לנצל את היופי של המקום ואת תחושת הטבע שעולה על מנת לערוך אירוע גדול שכן, תוכלו להיות בטוחים בעת עריכת אירוע גדול במדבר כי תשיגו עבורכם ועבור כל המשתתפים חוויה בלתי נשכחת שאין כמותה. בכתבה זו, החלטנו להרחיב לכם אודות האפשרויות שעומדות לרשותכם כאשר אתם מעוניינים לערוך אירוע גדול במדבר.

אירועים שאפשר לקיים במדבר 

• מסיבת רווקים - מסיבת רווקים יכולה להיות אירוע מאוד גנרי שכן, מדובר במסורת יחסית עתיקה אותה כמעט כל גבר עורך בתרבות המערבית של ימינו. אולם, עם תכנון נכון וקצת תעוזה, תוכלו לתכנן עבור החבר הכי טוב שלכם מסיבת רווקים חלומית במדבר שכן, תוכלו להזמין חאן במדבר לכל החברים את כל הדברים הקשורים להפקת המסיבה. כאשר מדובר על אירוע שמשלב אלכוהול, שמחה וכן גם את הנוף המדברי היפהפה - אין ספק כי מדובר במסיבת רווקים אותה לא תשכחו לעולם. על כן, אחת הבחירות הטובות ביותר שתוכלו לבצע באשר לאירועים גדולים באזור המדבר היא ללא כל ספק עריכת מסיבת רווקים.

• טיול ג'יפים - בין אם מדובר על רצון לשבור שגרה ביחד עם המשפחה או לחילופין, על הצורך ביום גיבוש לצוות העובדים שלכם, אין ספק כי טיול ג'יפים חוויתי במדבר הוא בחירה נהדרת. תוכלו לערוך את הטיול ביום וליהנות ממראה הזריחה בנוף המדברי, זאת בעוד כי כל טיול ג'יפים באשר הוא יהיה חוויה מצוינת לכל המשתתפים. על כן, טיול ג'יפים הוא בהחלט אירוע נהדר לקיים על רקע הנוף המדברי. כמו כן, חשוב לציין כי טיול ג'יפים נחשב לאטרקציה המאפיינת נופש פעיל ועל כן, קחו בחשבון כי מומלץ לערוך אירוע מסוג זה רק אם כל הצדדים המשתתפים ערוכים מראש לנופש פעיל יחסית שאינו רק בטן גב בעת השהות בחאן.

• סדנת יוגה - במידה ואתם מחפשים אחר חוויה מסוג שונה, הרי שסדנת יוגה זוהי הבחירה המומלצת ביותר עבורכם כאשר אתם מחפשים אטרקציות לקבוצות גדולות במדבר. הרשו לעצמכם להירגע על רקע הנוף היפה ביותר בארץ וליהנות יחד עם האנשים הקרובים אליכם מחוויה שכולה נועדה לתרום לכם ולבריאות גופכם. הרי, כאשר מדובר על יוגה, קיים מגוון רחב של יתרונות באשר לביצוע פעילות זו, החל משיפור הכוח ושיווי המשקל ועד לשיפור הגמישות.

יתרה מזו, חשוב לציין כי התנועות בקצב איטי והנשימות אשר נחשבות לחלק בלתי נפרד מתרגול יוגה, תורמות רבות להמרצת זרימת הדם, זאת בעוד כי עצם השמירה על יציבות בתנוחות שונות עוזרת על מנת לחזק את השרירים וכן גם לשפר את שיווי המשקל בגוף. במקרים מסוימים, כאשר אתם משכירים חאן במדבר, תוכלו ליהנות מסדנאות יוגה כחלק מהאטרקציות שנמצאות במקום בתור ערך מוסף, אם כי כדאי לברר מראש על קיום הדבר ולחפש אלטרנטיבות במידה ובחרתם בחאן שאין בו אפשרות זו. 

מומלץ לא פחות

• הדרכות כוכבים - בעולם בו ההתפתחות התעשייתית מביאה לזיהומי אוויר רבים, כל מראה שובה לב של הטבע אינו מובן מאליו. ובכן, כאשר אנו מדברים על המדבר, הרי שמדובר על אחד ממקומות הטבע היפים ביותר בישראל, בייחוד כאשר אתם נמצאים במדבר בלילה. למעשה, החוויה של צפייה בשמי הכוכבים המדבריים בלילה היא חוויה יוצאת דופן, אותה תוכלו לשדרג על ידי הגעה עם החבר'ה אל הדרכה קסומה בתחום האסטרונומיה שתאפשר לכם ליהנות מהמראה המהפנט של שמי המדבר לצד הדרכות מרתקות וכיבוד קל. אין ספק כי מדובר על אחת האטרקציות המומלצות ביותר לקיום כאשר אתם שוהים בנופש במדבר ביחד עם האנשים הקרובים ביותר אליכם. 

• סיור עקרבים - ביקור לא שגרתי שלא תשכחו אף פעם ועוסק בעולמם של הטורפים הליליים הלא הם עקרבים. במהלך סיור זה, תוכלו לעקוב אחר שגרת הלילה של היצורים המרתקים האלו ולהבין בדיוק כיצד הם מתנהלים, איך הם צדים את הטרף שלהם ועוד. כל זה מלווה תחת אור אולטרה-סגול, בעוד כי כלולים בסיורים אלו הסברים מצדם של מומחים בתחום אשר הופכים את החוויה הזו למרתקת עוד יותר.