הכירו את המוצר ששיגע מדינה שלמה: הגריל של נינג'ה

בין אם אתם מעוניינים לארח בחלל הבית שלכם ובין אם אתם שוקלים לארח בבית אך אין לכם גריל - הגריל של חברת נינג'ה עושה לא מעט ומספק חמישה תכניות בישול שונות

חדשות כיפה תוכן שיווקי 06/06/23 13:36 יז בסיון התשפג

הכירו את המוצר ששיגע מדינה שלמה: הגריל של נינג'ה
אילוסטרציה, צילום: shutterstock

אפשר לומר בצורה חד משמעית כי האזרח הישראלי הוא אזרח שאוהב לעשות על האש, ולא מעט. על כן, בין אם אתם מעוניינים לארח בחלל הבית שלכם ובין אם אתם שוקלים לארח בבית אך אין לכם גריל, נראה כי השנה האחרונה מציגה לא מעט פתרונות שיאפשרו לכם לקיים את האירוח ולהפוך אותו למוצלח במיוחד, ללא צורך במנגל גחלים או גז. כפי שאתם ודאי כבר יודעים, מותג נינג'ה הוא מותג מוביל שאחראי על הבלנדרים ומעבדי המזון הנפוצים ביותר מהיצע הדגמים של השנים האחרונות, אך מיותר לציין כי ההפתעה האמיתית של המותג, זו שהצליחה לגרום למדינה שלמה לרוץ לחנויות, היא הנינג'ה גריל. למעשה, מדובר על גריל ביתי שכמעט ולא מייצר עשן והיתרון המרכזי שלו, בא לידי ביטוי בעובדה כי הוא מסוגל לעשות מספר פעולות במקביל. 

פונקציונליות ועיצוב

בהסתכלות ראשונית, רבים הם האנשים שטוענים כי הגריל של נינג'ה נראה כמו אחד שמסוגל לטגן באוויר חם, ולא בכדי שכן, הוא יודע לעשות גם את זה. למעשה, הגריל של נינג'ה מספק חמישה תוכניות בישול שונות: טיגון באוויר חם, אפיה, גריל, צלייה וייבוש מזון. יחד עם זאת, חשוב לציין כי הגריל של נינג'ה שוקל 6.5 קילו שזה לא כבד מדי, אך במידה ואתם מעוניינים לבצע בו שימוש קבוע, ההמלצה שלנו תהיה פשוט להשאיר אותו על גבי השיש. זאת בעוד כי הרגיל עשוי מחומרי גלם איכותיים במיוחד, לצד גימור נירוסטה בחלקו העליון והתחתון של הפלסטיק. כמו כן, בתוך הערכה תוכלו גם לפגוש בשלושה חלשים לבישול: סיר בישול בנפח של 5.7 ליטר, סלסלת טיגון באוויר חם וכן גם פלטת גריל יצוקה שתאפשר לכם לפזר את החום באופן אחיד ולמעשה, כל מה שתצטרכו על מנת להפוך את חווית האירוח שלכם בבית למושלמת, גם ללא הצורך במנגל גחלים או גז. 

האם הוא עונה על כל הדרישות?

כפי שבוודאי כבר הספקתם להבין, הגריל של חברת נינג'ה עושה לא מעט, אך באותה נשימה עליכם לזכור כי מספיק לבצע פעולה אחת באופן מדויק, על מנת להנות מתוצאה לא פחות ממושלמת. יחד עם האמור, חשוב להזכיר את המדריכים שמגיעים יחד עם מכשיר הנינג'ה שכן, מדובר על מדריכים הכוללים את כל המידע שיסייע לכם להפוך את אופן השימוש לקל ופשוט יותר, החל מכמות הדקות והמעלות שתצטרכו על מנת להוציא צ'יפס מדויק ועד לחזה עוף מדויק שיהפוך את את הארוחה שלכם למושלמת. זאת בעוד כי שאר היבואנים לא פעם בוחרים להתעצל ולהוסיף מתכונים בשפות זרות, כאשר נינג'ה מספקת מתכונים בעברית באופן קבוע, בכל המוצרים השונים. 

כמו כן, עבור כל אותם אנשים שחוששים שאינם יצליחו לפגוע בול במידת העשייה של האורחים, תוכלו להיות רגועים כי גם את ההוראות הללו תוכלו לפגוש במדריכים שתקבלו במהלך רכישת גריל נינג'ה. כמו כן, הדגם החדש מגיע יחד עם מד טמפרטורה שתוכלו לנעוץ בתוך הנתח וכך למעשה, תוכלו לוודא אפילו יותר את הקרבה שלכם למידת העשייה הרצויה.