הפרי המתוק בישראל בחגיגות הדובדבן בבית ספר שדה כפר עציון

בבית ספר שדה כפר עציון מציעים השנה להגיע ללינה בבית ספר שדה וליהנות מכניסה חינם לחגיגות הדובדבן או להגיע לקטיף עצמו

חדשות כיפה תוכן שיווקי 29/05/23 17:00 ט בסיון התשפג

הפרי המתוק בישראל בחגיגות הדובדבן בבית ספר שדה כפר עציון
קטיף דובדבנים בכפר עציון, צילום: Gershon Elinson/Flash90

כל כך חם ברוב אזורי הארץ אבל בגוש עציון הטמפרטורה אחרת לגמרי, ככה זה כשחיים 1000 מטר מעל פני הים. תוסיפו למזג האוויר הזה את הצל של עצי הדובדבן הותיקים שיוצרים צל מלא ועכשיו נשאר רק לקטוף מהפרי שזכה במבחנים מקצועיים בתואר הדובדבן המתוק בישראל.

בבית ספר שדה כפר עציון מציעים השנה להגיע ללינה בבית ספר שדה וליהנות מכניסה חינם לחגיגות הדובדבן או להגיע לקטיף עצמו. בכל יום הקטיף פתוח ובימי שני חמישי ושישי באותו מחיר מתקיים הפנינג של תחנות יצירה, בישולי שדה, בריכות שכשוך לילדים, הצגה על החקלאות בגוש עציון וסיור אל אתר הקרבות בהר הרוסי שבו נלחמו לוחמי מלחמת העצמאות בגבורה, בסיור תוכלו גם להכנס למערה מיוחדת ולצפות בכרמי היין של גוש עציון שמלבלבים בעונה זו וצובעים את הנוף בירוק.



מדובר בהזדמנות להרגיש את הטבע הארץ ישראלי ואת המורשת של גוש עציון שעה נסיעה מהמרכז וחצי שעה מירושלים. הכיף עם הילדים והחוויה הן כאלה שלא כדאי להחמיץ כי החגיגה מסתיימת בסוף חודש יוני.

בקטיף ניתן לקטוף ולאכול בשיטת "אכול כפי יכולתך" ולמעונינים ניתן לרכוש פרי במחיר מכירה ישירה מהחקלאי לצרכן ולקחת הביתה. לבאי הקטיף ישנם מבצעים בגוש עציון : הנחה של 10% בכל מתחם הקניות של חצר הכפר בכניסה לקיבוץ כפר עציון כולל המסעדות ובתי הקפה (מומלץ לשלב עם גלידה לילדים) וכאמור- כל החגיגה ללא עלות לבאים ללון בבית ספר שדה כפר עציון.

הפרטים המלאים באתר בית ספר שדה