מיזם הגרלת ספר התורה: תורה וגדולה במקום אחד

קהילות רבות הצטרפו למיזם הגרלת ספר התורה של יד לאחים | הגרלת זריזות על 100,000 שקלים לנרשמים עד לראש חודש סיון

חדשות כיפה תוכן שיווקי 17/05/23 17:49 כו באייר התשפג

מיזם הגרלת ספר התורה: תורה וגדולה במקום אחד
הגרלת ספר תורה, יד לאחים, צילום: יח"צ

בכל שנה לקראת חג מתן תורה, ביד לאחים עושים הגרלה. והשנה חוגגים בר מצווה להגרלה. לא סתם הגרלה, הגרלה על ספר תורה. ספר תורה מהודר שיוכנס לבית כנסת ברוב עם על שמו של התורם ולעילוי נשמת היקרים לו ביותר. כי מה יהודי צריך יותר מאשר ספר תורה, לקיים את המצווה הגדולה של כתיבת ספר תורה, מצווה שלא רבים זוכים לקיים אותה.

אבל זה לא הכול. יש עוד פרסים גם בדרך. והפעם הפרס מיועד לזריזים ביותר. אלו שיקדימו לרכוש את כרטיס ההגרלה, לפני ראש חודש סיון (21.5 למניינם). עבורם יש הגרלת בונוס. הגרלה שבה הזריזים יכולים לזכות בפרס ראשון בסכום של 100,000 שקל. וזה לא הכול. יש גם אפשרות לזכייה בחופשה זוגית במלון 'ניר עציון', סט שלם של ש"ס שוטנטשטיין, מהדורה ששווה 7,000 שקל. ושואב-שוטף מבית 'טינקו'.

ספר תורה מהודר, 100,000 ש"ח וחושפה זוגית יוקרתית כל אלו יכולים להיות שלך בקרוב>>>>

בונוס מיוחד לזריזים

הפרסים הללו הם בונוס מיוחד לזריזים, שירכשו כרטיס לפני ראש חודש סיון. ביום רביעי ערב, ערב חג השבועות חג מתן תורה, תתקיים ההגרלה הגדולה על ספר התורה. הזכייה בספר התורה כוללת גם מימון השמחה הגדולה לכבודה של תורה. מודעות רחוב המבשרות על הכנסת ספר התורה, מימון התהלוכה לכבודה של תורה ואפילו רכישת בגדי שבת לכל משפחת התורם לשמחה מושלמת של המעמד.

הכנסת ספר תורה יד לאחים

הכנסת ספר תורה יד לאחים צילום: יח"צ

יש לכם הזדמנות להזדרז ולהרוויח גם הגרלה על ספר תורה וגם הגרלת בונוס

בבתי כנסת ובקהילות רבות הזקוקים לספר תורה, נרשם מבצע של מתפללים שנרשמו להגרלה כדי שבית הכנסת שלהם והקהילה שלהם תזכה בספר תורה.

גם הם כמוך חשבו שזה לא יקרה ובסוף זכו בכל הקופה ובספר התורה המהודר הצטרפו כעת>>>>

לרבים השואלים: אלו המחזיקים בתרומה בהוראת קבע לפעילות יד לאחים יכנסו להגרלה בחינם. לאחר הזנת הקוד האישי שנשלח אליהם בימים האחרונים לביתם, במערכת יד לאחים והם יכנסו בחינם להגרלה.

אם אתם לא תורמים בהוראת קבע לארגון יד לאחים, יש לכם הזדמנות להזדרז ולהרוויח גם הגרלה על ספר תורה וגם הגרלת בונוס על 100,000 שקלים ופרסים שווים.

חייגו עכשיו 9234* או לחצו כאן לאתר>>>>>