את המסע הזה כבר עשית? - מסע ישראלי מחפש אותך

בשנים האחרונות החלו להדריך במסע ישראלי גם בנות שירות לאומי. מסע ישראלי הוא בהחלט שירות לאומה, שירות לחברה ושירות למדינת ישראל. העבודה החינוכית המעמיקה עם בני הנוער, המפגש עם הנופים והסיפורים כל אלה הופכים את השירות למשמעותי מאד. בימים אלו אנו בתהליך גיוס בנות שירות לאומי לארגון

חדשות כיפה תוכן שיווקי 11/05/23 14:37 כ באייר התשפג

את המסע הזה כבר עשית? - מסע ישראלי מחפש אותך
מדריכות בארגון , צילום: מסע ישראלי

מסע ישראלי – ארגון חינוכי פורץ דרך במדינת ישראל ובעולם, המקיים שיח זהותי במטרה להעמיק את החיבור והשייכות לעם, לארץ ולמדינת ישראל. הזהות היהודית, ציונית וישראלית אליה מחנך מסע ישראלי, יש בה קריאה למעורבות אכפתיות ולקיחת אחריות של כולנו כפרטים וכחברה. זהות המכילה וכוללת את עולם הערכים שבין אדם לחברו, זהות המדגישה חסד ומעורבות חברתית, חיבור לעם ולארץ ואזרחות תורמת במדינת ישראל. 

 לשירות עם משמעות לחצי כאן! 

תכנית הדגל של הארגון, תכנית 'מסע ישראלי', פועלת באמצעות "פדגוגיה ישראלית", פדגוגיה ייחודית המתבססת על מעגלי שיח, פעילות מאתגרת זהות המתרגמת ערכים לפעילות התנדבותית בפועל ומתן לגיטימציה למגוון דעות והכרה בפלורליזם של הזהויות הישראליות. 

בראש הארגון, נשיא מסע ישראלי האלוף במיל' אליעזר שקדי, לשעבר מפקד חיל האוויר ואורי כהן, מנכ"ל מייסד. על פועלו זכה הארגון בפרס יו"ר הכנסת לאיכות חיים ופרס ירושלים בחינוך לציונות. ביום העצמאות ה- 72 למדינת ישראל, השיא מנכ"ל הארגון אורי כהן את משואת העצמאות בהר הרצל, לתפארת מדינת ישראל. 

לשירות עם משמעות לחצי כאן!

ארגון מסע ישראלי מפעיל מסעות לקהלים מגוונים, בני נוער, חיילים ומפקדים בצה"ל, פצועי צה"ל, מנהלים ועובדים בחברות עסקיות, חברים בעמותות, ארגונים וקהילות בארץ ובעולם.