מעשנת בשר איכותית ומקצועית - Traeger

יום העצמאות עבר אך עונת הברביקיו רק התחילה. זוהי בדיוק התקופה שבה ישראלים עובדים על אמנות הנפנוף וצלייה וכמובן לנהל את הוויכוח הידוע עם החברים "למי יש את הנפנף הכי גדול". אם יש לכם מנגל- מעשנה של חברת טרייגר לא צריך נפנף בכלל - מקסימום טעם ומינימום עבודה

חדשות כיפה תוכן שיווקי 30/04/23 17:38 ט באייר התשפג

מעשנת בשר איכותית ומקצועית -  Traeger
צילום: Traeger- ברוך ברנר

יום העצמאות עבר אך עונת הברביקיו רק התחילה! זוהי בדיוק התקופה שבה ישראלים  עובדים על אמנות הנפנוף וצלייה וכמובן לנהל את הוויכוח הידוע עם החברים "למי יש את הנפנף הכי גדול".  חברים יקרים פספסתם את העיקר, אם יש לכם מנגל- מעשנה של חברת טרייגר לא צריך נפנף בכלל - מקסימום טעם ומינימום עבודה.

Traeger הוא גריל מעשנה הפועל על אש עצים, יש בו את כל היתרונות של המעשנת יחד עם יכולות טמפרטורה של גריל.  בזכות יכולות הגריל המעשנה יכולה להחליף תנור, מנגל, וטאבון מחוץ לבית. כל זאת בלי העבודה הקשה, בלי ההשקעה ובלי לעשות בייביסיטר לבשר.  בזכות הטכנולוגיה המובנית בגריל אין צורך להישאר בסביבה ולהשגיח על הבשר.  אתם אפילו מקבלים חופש מוחלט לנוח או ללכת להנות עם החברים כאשר הבשרים מתבשלים בקצב המדויק עבורם.  לטרייגר יש יכולות התחברות WIFI ואפילו בלוטוס, כך תוכלו לקבל התראות על הטמפרטורה בגריל ועל הבשר כאשר הוא מוכן דרך הטלפון.

אביזרים למנגל

דרך מוצלחת לשדרג את המטבח היא לרכוש אקססוריז או כלים להכנת אוכל ולכן אנו מציעים מגוון ערכות ואביזרים למנגל להכנת הבשר הכי איכותי שיש, לדוגמה: אולר כלים לגריל מעשנה.

האולר שלנו כולל: מרית, הוק, מברשת, ופתחן מנירוסטה בציפוי עץ מהוגני. כל הכלים עשויים באיכות בלתי מתפשרת, בהשוואה לאולר כלי העבודה של חברת Traeger, כל דבר אחר מרגיש כמו כלי חד-פעמי. הנירוסטה הכבדה בשילוב העץ נותנת תחושה של כלי עבודה מקצועי ביותר.

מברשת בטיחותית לניקוי רשתות של מעשנת בשר

לפעמים הלכלוך השרוף מצטבר ואין ברירה, צריך לקרצף ולנקות את רשתות וגוף הגריל.  מברשות המנגל המוכרות עם פליז או שערות הברזל בעייתיות מאוד, מכיוון שהסיבים שלהן שורטות ומזיקות לציפוי הרשתות. עוד בעיה במברשות אלה היא שהשערות מתפוררות ונשארות חתיכות של מתכת על הרשתות, וכך חלקים קטנים של מתכת מגיעים לאוכל שלנו-  סיבה נפוצה שאנשים רבים מגיעים למיון ואפילו חדרי ניתוח. לכן טרייגר פיתחו מברשת חדשה, מברשת קרצוף זו בטיחותית מכיוון שיש לה שערות מפולימר קשיח. מברשת זו לא פוגעת בציפוי של הרשת, ולא מתפוררת לתוך האוכל שלכם.

וו נירוסטה עם ידית עץ טיק

בעזרת וו הנירוסטה האיכותי של חברת טרייגר ניתן להפוך, לסובב ולהרים נתחי בשר מכל סוג, ובכל גודל.  הוו נירוסטה חזק וכך יכול להחזיק את נתחי הבשר הכבדים וגדולים ביותר. אביזר זה הינו כלי ברביקיו מצוין שיכול לעשות את העבודה של מרית, מלקחיים ומזלג, ובלי לתפוס כמעט מקום במגירה.

בעזרת הכלים הנכונים תפסק העבודה הקשה, ותתחיל העבודה החכמה.

תבלינים לעל האש - Traeger Grills

לחברת טרייגר מגוון רחב של תבלינים לעל האש, לתבלינים טעם וארומה חזקים במיוחד כך שגם נגיעות קטנות משפיעות מאוד. עם התערובות הנכונות התבלינים יעשירו את הבשר בטעם משובח ולא ישתלטו על הנתח. הוספת התבלינים הנכונים לאוכל משדרגת את המנה גם מבחינת הטעם וגם מבחינת הערך התזונתי. לחברת טרייגר יש תבלינים המתאימים לכל נתח בשר וירק וביניהם-  תערובת תבלינים ססקצ’ואן מושחר, תערובת תבלינים לירקות ובשר, תערובת תבלינים לדגים ועוף, תערובת תבלינים לצלעות בקר ואנטריקוט, תערובת תבלינים תפוח בדבש, תערובת הבית של טרייגר, תערובת תבלינים לעוף ותערובת תבלינים לבשר בקר.

צרו קשר עם Traeger Grills – מעשנת בשר, גריל בשר, שבבי עץ לעישון, כלים למנגל וטאבון

צרו איתנו קשר במייל תתקשרו או אפילו תבואו לבקר בחדר התצוגה.

אולם תצוגה כתובת: יד חרוצים 6, נתניה.

info@traegergrills.co.il

tel:1800-10-12-84

תוכלו למצוא את כל הפרטים על כל במוצרים באתר שלנו- https://www.traegergrills.co.il/.